Tervehdys vaan skootteritytöille!
Nyt olisi vanhempien aika tarkastella tytön ajotaitoja.. nimittäin monasti
tässä voikkaan ja kuusaan välissä olevissa pyörätien risteyksissä tapahtuu hurjannäköisiä virheitä!
Olen nyt ollut todistamassa jo kymmenkunta kertaa kuinka skootterityttö päristää voikkaan sillalta suoraan läpi risteyksen. Siis SUORAAN LÄPI AJAEN TÄYSILLÄ, ei pysähdy, ei edes yritä.
Likka ajaa viittäkymppiä tai jopa kovempaa suoraan läpi risteyksestä katsomatta minnekään muualle paitsi eteensä.
Mitä tapahtuu kun toisesta suunnasta alikulkutunnelin läpi tulee toinen skootterityttö ja tekee samat virheet?
Jos ajoitus on se mitä pelätään, niin 2 muovihirviötä tyttöineen pläjähtää yhteen n- 50-60km/h tuntinopeudella ja jälki --> on sen mukaista, eli verta ja tappuraa.
SILLÄ LAILLA ! HYVIN ON OPETUS MENNYT PERILLE SIELLÄ!
Tai sitten nämä hyssykät eivät tiedä mikä on edes mopokortti tai eivät vain p*skaakaan välitä liikennesäännöistä.
Olikos se sanonta nyt niin, että akka ratissa on kuin likka sarvissa?
Opetelkaa nyt h*lvetissä pysähtymään ajoissa kun ajatte risteykseen. ONhan niillä helppo varmaan ajaa kun ovat variaattorivaihteistolla mutta että suoraan risteyksestä läpi niin ÄLY HOI!
Ja en väitä ettei pojistakin löytyisi samaa tyyliä.
Onneksi on meitä muita tielläliikkujia jotka tietää pysähtyä ennenkuin hurjapäät ajaa täysillä läpi.
Oikea tapa kun olisi skootteritytöillä ja pojilla pysähtyä siinä vaiheessa kun saavutaan risteykseen ja sitten käännellä sitä päätä näin ja noin...jotta nähdään tuleeko mistäkin suunnasta ketä ja miten jotta voidaan jatkaa turvallisesti matkaa.
Vielä kerran kun näen jonkun paahtavan sieltä läpi niin seuraukset tulee perässä.
Kevyen liikenteen risteykset
eivät osaa ajaa
0
85
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751759- 251252
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341142Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135943Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189836- 64704
- 77662
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo197642On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 58507
- 36494
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 21448
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 82398