Oliko joku viime vuonna myymässä Takakonttikirppiksellä Navitaksen parkkipaikalla? Oliko paljon porukkaa? Entäpä myyjiä? Taphtuma näyttäisi olevan taas la 10.9. ja mietiskelen tässä,menisikö myymään pieneksi jääneitä lastenvaatteita...
TAKAKONTTIKIRPPIS
46
1540
Vastaukset
- kirppailija
Itse olin ostajana liikenteessä ja vaikka menin aika myöhään (en ihan kirppiksen alussa), oli paikalla vielä todella paljon myyjiä. Ja kyllähän sieltä kaikkea kivaa löytyi! Ehdottomasti suosittelen menemään, jos ei myyjän, niin ostajan ominaisuudessa. Koskaan ei tiedä mitä löytyy!
- takakontti
Mistä saa infoa kyseisestä tapahtumasta?
- tuulihattu24353
Varkauden Nuorkauppakamarilta
- takakonttitullee
Nuorkauppakamari järjestää yhdessä Ekotorin, Keski-Savon Jätehuollon ja Keski-Savon ympäristötoimen kanssa takakonttikirppis -ja kierrätystapahtuman lauantaina 10.9 Navitaksen parkkipaikalla klo 9-13. Myyjiä eli autoja otetaan paikan päälle saapumisjärjestyksessä klo 8 alkaen, myyntipaikan hinta on 10 euroa sisältäen kaksi autopaikkaa (maksu käteisellä paikan päällä!). Tavaraa voi myydä suoraan takakontista tai mukaan voi ottaa oman myyntipöydän tai esim peräkärryn. Ekotori vastaanottaa paikan päällä veloituksetta pieniä sähkö-ja elektroniikkalaitteita sekä kertoo kierrätyksestä. Jätehuollon ja Ympäristötoimen pisteeltä saa infoa jätteisiin ym. liittyvissä asioissa. Tapahtuma loppuu klo 13.00. Kyseessä on ympäristöprojekti hyväntekeväisyyden merkeissä, myyntipaikoista kertynyt tuotto lahjoitetaan erityislasten vanhempien vertaistoiminnan käynnistämiseen
- jotain muistoksi
takakonttitullee kirjoitti:
Nuorkauppakamari järjestää yhdessä Ekotorin, Keski-Savon Jätehuollon ja Keski-Savon ympäristötoimen kanssa takakonttikirppis -ja kierrätystapahtuman lauantaina 10.9 Navitaksen parkkipaikalla klo 9-13. Myyjiä eli autoja otetaan paikan päälle saapumisjärjestyksessä klo 8 alkaen, myyntipaikan hinta on 10 euroa sisältäen kaksi autopaikkaa (maksu käteisellä paikan päällä!). Tavaraa voi myydä suoraan takakontista tai mukaan voi ottaa oman myyntipöydän tai esim peräkärryn. Ekotori vastaanottaa paikan päällä veloituksetta pieniä sähkö-ja elektroniikkalaitteita sekä kertoo kierrätyksestä. Jätehuollon ja Ympäristötoimen pisteeltä saa infoa jätteisiin ym. liittyvissä asioissa. Tapahtuma loppuu klo 13.00. Kyseessä on ympäristöprojekti hyväntekeväisyyden merkeissä, myyntipaikoista kertynyt tuotto lahjoitetaan erityislasten vanhempien vertaistoiminnan käynnistämiseen
Hienoa hyvätekeväisyyteen muistathan pyyttää kuitin toripaikastasi :)
- utelias varkautelain
Missä tuo erityislasten vanhempain vertaistukitoiminta Varkaudessa toimii?
- leijonaemot
Ei toimi vielä missään vaan käynnistellään syksymällä! kts lisätietoja www.leijonaemot.fi
- sisäpiiriläiset
onko yhteyttä Nuorkauppakamarin valtuuston puheenjohtajan kassa TUSUH ?
- Hellat keulillaaaaaa
Onko mersumies **** ******* myymässä viinaa farkun takakontista?? Ai nordean edessä tai taulumäellä, no sinne siis...
- Tavara kiertoon
Minä olin viime vuonna myymässä lastenvaatteita, kirjoja, astioita yms. Hyvin kävi tavara kaupaksi. Etenkin lastenvaatteet olivat kysyttyjä. Tänä vuonna aion mennä uudestaan!
- Tuli ja meni.
Aiot mennä?? Olet auttamattomasti myöhässä, tapahtuma on ollut ja mennyt.
- Tavara kiertoon
Tapahtuma on la 10.9. klo 9.00 Navitaksen parkkipaikalla. Siis vasta tulossa!!!
- kirppailemaan
Aiemmin elokuussa (muistaakseni) oli joku toinen kirppis Navitaksen parkkipaikalla, mutta tämä viime vuonnakin ollut takakonttikirppis ja mm. nuorkauppakamarin järjestämä on tosiaan vasta tulossa.
Se toinen oli muistaakseni jonkun yhdistyksen järjestämä...- kirppisvaan
Niin ja sen nimenä taisi olla hämäävästi peräkonttikirppis...
- minä vaan
se oli vammelin järjestämä perinteinen takakonttikirppis joka ennen oli kisapuiston kentällä tänä vuonna paikka vaan vaihtu joka oli hyvä
- juujuujuu;)
minä vaan kirjoitti:
se oli vammelin järjestämä perinteinen takakonttikirppis joka ennen oli kisapuiston kentällä tänä vuonna paikka vaan vaihtu joka oli hyvä
se oli vammelin järjestämä perinteinen (kolmas kerta:) yhdistysten elotapahtuma jossa mukana kirppistoimintaa :)
- Kiitos.
Mistä mahtaa löytyä varmaa tietoa kyseisestä kirppiksestä.
- sepevaan
minä vastaan kaupungin puolesta:
http://www.vire-projekti.fi/index.php?p=tyonhakijat - Tavara kiertoon
Tietoa kirppiksestä ja hyväntekeväisyyskohteesta on myös eilen (keskiviikkona) ilmestyneessä Sinun Savo-lehdessä.
- Hyvällä asialla
Taidan mennä myymään kaiken itselle tarpeettoman. Tuleepa samalla perattua kaapit läpi ja tehtyä tilaa talvivaatteille. Ja meneehän paikkojen vuokrat hyvään kohteeseen!
- kirppiskirppiskirppi
Mäkin aion mennä!!!!
- huu-haa,
Kauppakadulta löytyy useita kirppareita. Miksi järjestää
tallaisia takakonttikirppareita, kun näistä kauppakadun
kirppareista löytyy 100-kertaisesti enemmän tavaraa.
hehee naurattaa koko touhu.- haloo!
Koska joku ei halua varata kirppispöytää pidemmäksi aikaa?
- Ihan vapaaehtoista
Ei ole pakko osallistua, jos ei kiinnosta...
- pölöpölöpööööööö
haloo! kirjoitti:
Koska joku ei halua varata kirppispöytää pidemmäksi aikaa?
joo, ja maksaa 60euroo? Huuu-haaa... sanon minä! En maksaisi 6-kymppiä juuh. Ihan kiva idea!
- 70 euroo
pölöpölöpööööööö kirjoitti:
joo, ja maksaa 60euroo? Huuu-haaa... sanon minä! En maksaisi 6-kymppiä juuh. Ihan kiva idea!
pöytävuokra on 70 euroo
- myyjä:)
olin viime vuonna myymässä ja oli tosi hyvä myynti ja asiakkaita kävi todella paljon ja tänä vuonna uudestaan jos vaan ilma suosii:)
- Peku P
Minä, Pasi, ja Kivi ollaan taatusti paikalla. Jakamassa vanhoja lumppuja.
- Varkkila
Lumpuista viis, mutta kuka uskaltaa laittaa myyntiin vähän käytetyn kehitysyhtiön. Vakavarainen yritys, jonka kasvu on expansiivista ja perään ei kysele kukaan.
Meriittejä löytyy...ootas hetki...ei tuota löydykään, mutta ei sen väliä, koska luottamus on kova :) - H.V. Sorbas
Varkkila kirjoitti:
Lumpuista viis, mutta kuka uskaltaa laittaa myyntiin vähän käytetyn kehitysyhtiön. Vakavarainen yritys, jonka kasvu on expansiivista ja perään ei kysele kukaan.
Meriittejä löytyy...ootas hetki...ei tuota löydykään, mutta ei sen väliä, koska luottamus on kova :)Varkkila! Kyllä toimintaa ja meriittejä löytyy. Yksi ihminen oli käynyt tänäänkin kysymässä kelloa. Tosin, suurinosa varkautelaisista on täysin samaa mieltä kanssasi. Se on oma Kreikkamme. Se vain on niin että ne tyrkyllä olevat rahat on käärittävä poliitikkojen lähipiirien taskuun.
- pöhköt
lumppunne voitte viedä suoraan kaatopaikalle tai omaan vaatekaappiinne.
- ääniätulee
peku, pasi ja ismo lähtekää suhosen kaveriksi tekemään tästä huuhaa
kehityksestä loppu.- U-railo
Suhonen oli oikealla linjalla muttei voinut mollata äkkimuutoshanketta. Hitsaajien kouluttamisen ja etsimisen linjana, Navitaksella ei ole mitään hajua. Toimintaa pyörittää vaatemyyjä. Miksi kuvioissa ei ole yhtään metallin ammatttilaista. Huom. Suhonen, ei hitsareita ole olemassakaan, vaikka ei mestaritkaan ole mestaajia.
- Kysynpä vaan
Miten nämä kommentit liittyvät takakonttikirppikseen???
- De Sekos
Aivan samoin kuin Persujen linkit.
- Kysynpä minäkin
Pitääkö persut sotkea joka asiaan?
- Persut on vallannut
Ei pidä. Mutta ne vaan sotkeutuu. Vaikkei haluttaisi. Vaaleissa voit sen estää.
- iännii
Persut on vallannut kirjoitti:
Ei pidä. Mutta ne vaan sotkeutuu. Vaikkei haluttaisi. Vaaleissa voit sen estää.
on siellä muutama varteenotettava ehdokas EI PerSuilta jotka vie ääniä tältä aasi laumalta ! : - )
- vakiokirppiksillä
Kävin heti aamusta katselemassa mitä on myytävänä ja löytyi vaikka mitä ihanaa! Todella hyvin oli kirppis järjestetty ja myyjillä pysynyt mielessä kirpputorien perusajatus eli myydään kohtuuhintaan itselle tarpeettomat pois. Liian paljon näkee Varkauden kirppiksillä sitä, että myydään kulunutta ja käytettyä tavaraa uuden hinnalla, mutta onneksi takakonttikirppiksessä myymässä olleet olivat pitäneet järjen päässä ja rahanahneuden loitolla.
Sai muuten Joensuun seudulta käymään tulleilta tuttaviltakin paljon kiitoksia tämä tilaisuus. Ehdottomasti ensi vuonna uudestaan! - sippriK
Hieno tapahtuma, jossa aion käydä jatkossakin! Hieno sää, mukavat myyjät, paljon tuotteita laidasta laitaan, suurin osa hyvälaatuista ja valikoitua.
Joillakin myyjillä on vaan valitettavasti pääasiana rahastus, eikä suinkaan ylimääräisestä tavarasta eroon pääseminen. Ylihinnoiteltua roinaa kärrätään sitten tapahtumasta toiseen ja ihmetellään kun ei mene kaupaksi, mutta onneksi näitä tapauksia on joukossa vain muutama. Onneksi tuovat edes järjestävälle taholle vuokrarahan. - kuu-ukkeli
Paikkamaksu 10€, myydyistä tavaroista saatiin 12€ eli 2 euroa jäätiin voitolle :D... No tulipahan käytyä ja osallistuttua suureen varkautelaiseen tapahtumaan.
- simp
Aina ei voi voittaa.
- Villahousutkiimän!
Olikohan hinnat ihan kohillaan?
Ite möin pihallani rompetta (!!!!), siis itelle jonniinjoutavaa romua ja tilipehööriä tässä vähäaikaa sitte yli 450 eeron eestä :) omalla pihallani, hinnat oli 20c- 2e pääasiassa,hyvin kelepasi ja likimain kaikki meni! Tarpeeksi ku hölöpöttää,männöö vaikka mummun villahousunrisathii ku hinta on kohillaan!- Puukko-Hippanen
*Lolz* "Villahousutkii-män".. Ootko sä Pätmänin ja Hiimänin varkautelainen serkku :D ?
Samaa mieltä. Ehkä ton takakonttikirppiksen idea oli myydä tavara niin pienellä hinnalla että saa ajaa peräkontti tyhjänä kotiin. (..tai täytenä, jos ehtii shoppailemaan toisten konteista..).
Ainoa mikä ensi kerralla vois olla aeka bueno.. Tuon ajankohdan vois asettaa niin että tapahtuma alkaisi myöhemmin ja jatkuisi pidempään iltapäivälle. Aamu-uniset ehtisivät myös raahautumaan paikalle. Vaikka tottahan se on että aikainen lintu nappaa, vaikkei aamu-herätys nappaakkaan.
On kiva että Varkaudessa järkkäillään tällaisia tapahtumia. KiitZ ja Nam.
- ghfpi
Kiva tapahtuma, yllättävän paljon oli sekä myyjiä että ostajia. Mielestäni monilla myyjillä oli tosin pelkkää kaatopaikkatavaraa myynnissä. Linttaan astutut kengät, risat vaatteet ja laukut ei oikein tainneetkaan mennä kaupaksi. Eikä niistä vanhoista astioistakaan kauppoja tahdo tulla, jos ne on rikki, säröisiä tai pannusta puuttuu kansi. Sellaiset on arvottomia.
Itse ostin aika paljonkin tavaraa, mutta vain hyvää. Sellaisesta maksan mieluusti käyvän hinnan. Kaatopaikkatavaraa en osta halvallakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561306Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?671244Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311008Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47906Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51903Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 107828
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820