Singaporeen pysahdytaan kolmeksi paivaksi ja neljannen paivan iltana lahtee lento taas eteenpain...
Kuinkas paljon olisi hyva rahaa vaihtaa mukaan? Kaksi ihmista siis.
Hotelli maksettu, joten ihan vain pitaisi ruuat maksaa seka tarkoitus kayda elaintarhassa, sentosan saarella ja temppeleissa. Temppeleihin ei varmaankaan mitaan maksuja ole?
Tosta hintatasosta ei ole niin mitaan tietoa. Ei viittis liikaa vaihtaa eika sitten liian vahaakaan.
Paljonko rahaa mukaan
4
528
Vastaukset
- Riippuu kulutuksesta
Miksi yleensä vaihdat? Vaihda satanen niin pääset hotellille taksilla ja sitten paikanpäällä vaikka automaatista lisää. Hintataso vaihtelee tosi paljon, koska hawkereissa syöt muutamalla eurolla ja paremmissa paikoissa joudut maksamaan lähes Suomen hinnat. Eläintarhassakin käy vaikka Visa Electron eli taksiin 15 $/suunta. Kulutus on niin erilainen eri ihmisillä. Olut maksaa 5$ tai 19$ paikasta riippuen...
- aloittaja taalla
Siksi vaihtaisin koska joka kerta nostettaessa menee 5aussi dollaria, Australian pankkikortti siis kaytossa, ei suomen. :) Ja 5dollarista kertyy iso summa nopeasti kun nostelee rahaa tai korttia vilauttaa...
- iisi piisi
Käteistä mukaan sopivasti ja tarpeen mukaan on helppo vaihtaa tarvitsemaansa valuuttaan. Ei oo kovin vaikeaa. Ja tietty kortilla voi maksaa kaiken oleellisen.
- kdjdkdjdkjdjd
Mutta meneekö maksaessa mitään kuluja? Rahaa nostaessa kyllä, mutta maksaessa ei. Itse ottaisin käteistä rahaa (siis aussi$) mahdollisimman paljon mukaan ja kortit varalle. Toisten ihmisten kulutusta on todella vaikea arvioita. Voit elää 500 eurolla kuukauden Singaporessa helposti, koska hawkereiden ja ruokakauppojen (muut kuin Cold Storage) hinnat eivät päätä huimaa. Vaihtopisteitäkin kaupungilta löytyy, mutta niissäkin kurssit vaihtelee eli jos kerran nostat rahaa niin tuskin tuo 5$:a sinua konsurssiin ajaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269