Elikkäs aloitan opinnot Savonia amkissa 1.9 ja tulee pikkusen kiire löytää asuntoa Iisalmesta siihen mennessä, varsinkin kun viimeinen yksiö meni eilen.. Mutta jos löytyisi kämppis niin kaksion tai kolmion voisi vuokrata kimpassa, ellei jollakulla ole jo asunto Iisalmessa ja halua ottaa minua kämppiksekseen :). Sijainnilla ei meikäläiselle ole niinkään väliä, mutta keskustasta ja kaupungin eteläpuolelta olisi lyhyin matka kouluun.
Olen 19-vuotias naishenkilö, lemmikkejä ei ole, ainakaa mukaan lähteviä, mutta jos vuokrasopimus sallii ja mahdollisella kämppiksellä on lemmikkejä, ei haittaa minua ollenkaan. En polta, alkoholia käytän mutta maltillisesti. Olen asunut solukämpässä aikaisemmin, ja viihdyn mieluummin ihmisten seurassa kimppakämpässä kuin omassa yksiössä, mutta en kuitenkaan syliin tunge 24/7 :D
Kämppistä Iisalmeen, ei asuntoa vielä :(
Kämppistä Iisalmesta
1
123
Vastaukset
- workinglady_85
Hei!
Olen muuttamassa Iisalmeen helmikuun 2012 alussa, siis ihan pian.
Oletko jo löytänyt kämppiksen? Haluaisitko olla minun kämppikseni?
Olen 26-vuotias nainen, enkä polta, ja käytän alkoholia kohtuudella. Olen asunut soluasunnossa aiemmin. Tulen Iisalmeen töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1026651KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696221Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603093Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112574Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082225- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341365Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237