Rakentelen mikroauton

junnu87

...tai lähinnä pienen putkirunkoauton. Ajattelin laittaa kevarin 125cc viritetyn koneen, ja välityksiä laskisin sen verran että kulkevuus jäisi 80-90 km/h mutta olisi tehoja. Mitä neuvoja sellaisen rakentamiseen voitte antaa? Mistä löydän käytetyn kevytmoottoripyörän koneen?

11

17819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemus

      ÄLÄ RAKENNA SITÄ ITSE TAI OSTA AINAKIN RUNKO VALMIINA ! ! !

      • junnu87

        Halvalla pääsee jos tekee ite. Ja siinä on se tekemisen ilo.


      • esso1
        junnu87 kirjoitti:

        Halvalla pääsee jos tekee ite. Ja siinä on se tekemisen ilo.

        Voi tulla kalliimmaksi tehdä ite, kun joutuu ostaa renkaat, jarrut ym. nippelit.
        Rullaavan rungon saa jo 200:lla e:llä.
        Mulla on hakusessa crosscartin piirrustukset jos joltain löytyis?
        Tallissa oottaa zzr kawan 600:nen kone sopivaa runkoa. Koneesta saa tarjota jos jotain kiinnostaa.

        [email protected]


      • Junnu87
        esso1 kirjoitti:

        Voi tulla kalliimmaksi tehdä ite, kun joutuu ostaa renkaat, jarrut ym. nippelit.
        Rullaavan rungon saa jo 200:lla e:llä.
        Mulla on hakusessa crosscartin piirrustukset jos joltain löytyis?
        Tallissa oottaa zzr kawan 600:nen kone sopivaa runkoa. Koneesta saa tarjota jos jotain kiinnostaa.

        [email protected]

        Renkaat ja runkoainekset löytyy, samoin ohjaussysteemin osia voin lainata purkuosina olevasta vanhasta puimusrista. Joitain tankoja ym. saa myös siitä. Ainoa joka tulee maksamaan on levyjarrut (1kpl) taakse sekä 125cc moottori. Sekä pienet tarvikkeet kuten laakerit ja vaijerit.


      • janne-
        esso1 kirjoitti:

        Voi tulla kalliimmaksi tehdä ite, kun joutuu ostaa renkaat, jarrut ym. nippelit.
        Rullaavan rungon saa jo 200:lla e:llä.
        Mulla on hakusessa crosscartin piirrustukset jos joltain löytyis?
        Tallissa oottaa zzr kawan 600:nen kone sopivaa runkoa. Koneesta saa tarjota jos jotain kiinnostaa.

        [email protected]

        joo elkää saatana menkö ostaa runkoa ku niihio ei tosiaa mahu istuu... tehkää kohtuu hyvän rungon saa ku tekee 25/28mm putkesta nii ja elkää turhia kulmia hitsailko jos onnistuu taivuttaa tulee muuten niin heikko...


    • junnu87

      Kenellä olisi myydä ehjä 125cc kevytmoottoripyörän moottori? Ottakaa yhteyttä, tehkää tarjouksia.

      • kartingkuski

        mä oon kasn samaa mieltä et osta se runko, niit saa iha varmasti suunnillee ilmaseks, tai vois aada ilmasekski jotai kymmenen vuotta vanhoi runkoi, kestää ja toimii varmaa paremmin ku ite tehdyt, varsinki jso viel suunnittelee ite. vanhaa runkoo voit kyl hitsailla ja korjailla/parannella ite tarpeen mukaan. renkait saa kans ilmaseks ku sm kisois niil ajetaa vaa kaks päivää ja heitetää sit pois.


      • pena
        kartingkuski kirjoitti:

        mä oon kasn samaa mieltä et osta se runko, niit saa iha varmasti suunnillee ilmaseks, tai vois aada ilmasekski jotai kymmenen vuotta vanhoi runkoi, kestää ja toimii varmaa paremmin ku ite tehdyt, varsinki jso viel suunnittelee ite. vanhaa runkoo voit kyl hitsailla ja korjailla/parannella ite tarpeen mukaan. renkait saa kans ilmaseks ku sm kisois niil ajetaa vaa kaks päivää ja heitetää sit pois.

        Miksi pitäs ostaa valmis runko kun ei siihe sovi ees istumaan.


      • haluu tietää
        pena kirjoitti:

        Miksi pitäs ostaa valmis runko kun ei siihe sovi ees istumaan.

        kertokaa niitä piirrusstuksia ni pääsee rakentelee


      • mikroauto

      • joujou

        Notta mikä perskeles siino nii vaikeeta löytää semmoone kones. Senku meet ostaa uude derbi ja nyppäät koneen irti!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2610
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      1736
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1640
    4. 79
      1311
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1055
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      976
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      51
      961
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      870
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      853
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      818
    Aihe