...tai lähinnä pienen putkirunkoauton. Ajattelin laittaa kevarin 125cc viritetyn koneen, ja välityksiä laskisin sen verran että kulkevuus jäisi 80-90 km/h mutta olisi tehoja. Mitä neuvoja sellaisen rakentamiseen voitte antaa? Mistä löydän käytetyn kevytmoottoripyörän koneen?
Rakentelen mikroauton
11
17849
Vastaukset
- Kokemus
ÄLÄ RAKENNA SITÄ ITSE TAI OSTA AINAKIN RUNKO VALMIINA ! ! !
- junnu87
Halvalla pääsee jos tekee ite. Ja siinä on se tekemisen ilo.
- esso1
junnu87 kirjoitti:
Halvalla pääsee jos tekee ite. Ja siinä on se tekemisen ilo.
Voi tulla kalliimmaksi tehdä ite, kun joutuu ostaa renkaat, jarrut ym. nippelit.
Rullaavan rungon saa jo 200:lla e:llä.
Mulla on hakusessa crosscartin piirrustukset jos joltain löytyis?
Tallissa oottaa zzr kawan 600:nen kone sopivaa runkoa. Koneesta saa tarjota jos jotain kiinnostaa.
[email protected] - Junnu87
esso1 kirjoitti:
Voi tulla kalliimmaksi tehdä ite, kun joutuu ostaa renkaat, jarrut ym. nippelit.
Tallissa oottaa zzr kawan 600:nen kone sopivaa runkoa. Koneesta saa tarjota jos jotain kiinnostaa.
[email protected]Renkaat ja runkoainekset löytyy, samoin ohjaussysteemin osia voin lainata purkuosina olevasta vanhasta puimusrista. Joitain tankoja ym. saa myös siitä. Ainoa joka tulee maksamaan on levyjarrut (1kpl) taakse sekä 125cc moottori. Sekä pienet tarvikkeet kuten laakerit ja vaijerit.
- janne-
esso1 kirjoitti:
[email protected]joo elkää saatana menkö ostaa runkoa ku niihio ei tosiaa mahu istuu... tehkää kohtuu hyvän rungon saa ku tekee 25/28mm putkesta nii ja elkää turhia kulmia hitsailko jos onnistuu taivuttaa tulee muuten niin heikko...
- junnu87
Kenellä olisi myydä ehjä 125cc kevytmoottoripyörän moottori? Ottakaa yhteyttä, tehkää tarjouksia.
- kartingkuski
mä oon kasn samaa mieltä et osta se runko, niit saa iha varmasti suunnillee ilmaseks, tai vois aada ilmasekski jotai kymmenen vuotta vanhoi runkoi, kestää ja toimii varmaa paremmin ku ite tehdyt, varsinki jso viel suunnittelee ite. vanhaa runkoo voit kyl hitsailla ja korjailla/parannella ite tarpeen mukaan. renkait saa kans ilmaseks ku sm kisois niil ajetaa vaa kaks päivää ja heitetää sit pois.
- pena
kartingkuski kirjoitti:
mä oon kasn samaa mieltä et osta se runko, niit saa iha varmasti suunnillee ilmaseks, tai vois aada ilmasekski jotai kymmenen vuotta vanhoi runkoi, kestää ja toimii varmaa paremmin ku ite tehdyt, varsinki jso viel suunnittelee ite. vanhaa runkoo voit kyl hitsailla ja korjailla/parannella ite tarpeen mukaan. renkait saa kans ilmaseks ku sm kisois niil ajetaa vaa kaks päivää ja heitetää sit pois.
Miksi pitäs ostaa valmis runko kun ei siihe sovi ees istumaan.
- haluu tietää
pena kirjoitti:
Miksi pitäs ostaa valmis runko kun ei siihe sovi ees istumaan.
kertokaa niitä piirrusstuksia ni pääsee rakentelee
- mikroauto
haluu tietää kirjoitti:
kertokaa niitä piirrusstuksia ni pääsee rakentelee
http://www.kartbuilding.net/ on ainakin yks aika hyvä sivu
- joujou
Notta mikä perskeles siino nii vaikeeta löytää semmoone kones. Senku meet ostaa uude derbi ja nyppäät koneen irti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448109Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432151Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262062- 951688
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811627Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071- 251066
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53985
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850