Raskaana?

://

Kolmisen viikkoa sitten sattui pieni kännisekoilu, mutta olin sen illan jälkeen varma että itse yhdyntää ei harrastettu. En ole ikinä ennen menettänyt muistia eikä tälläkään kertaa niin mielestäni käynyt.

Päivä tämän jälkeen minulle tuli kuukautiset, jotka olivat kuitenkin normaalia lyhyemmät ja kestivät vain pari päivää. Nyt odotan kauhulla alkavatko kuukautiset vai eivät, sillä minulle on ilmestynyt omituisia oireita.

Olen oksentanut kahtena eri aamuna, mahaani koskee omituisella tavalla ja kyljellään nukkuminen ei onnistu, koska mahassa alkaa tuntua ihmeellinen painon tunne. Olen lihonnut pari kiloa, joka ei sinällään ole ihmeellistä, koska ruokahaluni tuntuu lisääntyneen. Normaalisti painoni vaihtelee 1-3kg sisällä päivässä mutta nyt se ei ole alentunut.

Minkälaisia oireita teillä muille on ollut alkuraskauden aikana? Onko normaalia että kuukautiset tulevat vielä silloin kun on jo raskaana?

3

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perkkiööööö

Kannattais varmaan tehdä testi?????????? maksaa about 7 egee niin saat rauhan :) ja vinkkinä että jälkiehkäisypillereitä ON olemassa....

• alkuraskauden aikana paino normaalisti putoaa hieman. On normaalia, että kuukautiset tulevat normaalisti. Näin ei yleensä käy, mutta useimmille tulee ainakin yhdet kuukautiset raskauden aikana. (joillekkin tullut kaikki ihan normaalisti, jotkut eivät edes ole tienneet olevansa raskaana...), Kuitenkaan noin alkuvaiheessa ei normaalisti ole mitään raskausoireita vielä. Jos olet epävarma, apteekista saa jälkiehkäisypillerin ilman vanhempien suostumusta tai lääkärin reseptiä. Mutta se on otettava mahdollisimman pian yhdynnän jälkeen, eikä pidä alkaa miettimään! Sinun tapauksessasi siitä ei enää olisi hyötyä. En suosittele tuollaisa odottelua, ensi kerralla suoraan apteekkiin, jos on epäilystäkään suojaamattomasta seksistä! Lisäksi spt-testit voisivat olla paikallaan .... Ota myös huomioon, että raskaustestit toimivat luotettavasti ensimmäisten odotettujen kuukautisten alkamispäivästä n. 3:nteen raskauskuukauteen asti. Tämän jälkeen testitulos saattaa olla virheellinen!

Mielestäni kuitenkin vaikuttaa, että et ole raskaana. Olethan jatkossa siis tarkempi näissä asioissa! Tsemppiä ja jaksamista!

• ://

Kiitos paljon vastauksesta, toivon itsekin todella että en olisi raskaana.
        Lisään tähän vielä, että tänään mulla alkoi "kuukautiset" tai siis tullut ihan pientä vuotoa, mutta toivottavasti huomiseen mennessä ne alkaisivat kunnolla. Voihan se olla että tää jännitys ja pelko raskaudesta on sekottanu ton kierron. Kai se testi pitää käydä ostamassa jos tää ei tästä muutu, että saan mielenrauhan.

Ja sen tiedän satavarmasti, että en enää ikinä halua olla tässä tilanteessa ennen kuin vasta sitten kun oikeasti olen valmis äidiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7528
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3622
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1846
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1050
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      933
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      901
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      732
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      652
    Aihe