mulla on 10 sisarusta

miija

Olen 14-vuotias lestadiolais perheen kolmas lapsi. Olen nyt kirjastossa, sillä meillä ei ole tietokonetta.
Sisarukseni:
poika 17, poika 16, minä 14, sisko 13, sisko 11, sisko 10, veli 7, veli 5, sisko 4, veli 2, sisko 2kk.

Itse haluaisin ainakin neljätoista lasta.
Gallup:
Montako sisarusta sinulla on?
Montako lasta haluaisit itsellesi?

(Tämä EI ole mikään feikki)

29

3493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • £££££££££

      Myöhään on teilläpäin kirjastot auki:) Olis meilläkin!!!!!!!!!!!!

      • miija

        ...varsinainen kirjasto, vaan tietokonehuone. (Toppelius, täältä oulusta)


    • joooo jooooooooo

      Tahdon vain ja ainoastaan 2. itseni lisäksi minulla on 3 veljeä.Että näin.

      • 14v poika

        mä haluun 15 lasta


    • Sanna

      Minulla on kaksi pikkuveljeä ja haluan enintään kolme lasta.

      Olen niin epäsosiaalinen, että en edes halua isoa perhettä... Aion sotilasuralle, joten se ensin.

    • sara

      Mun luokkakaveri on kans lestadiolainen ja sillä on 14 sisarusta

    • pikkusisko

      Mulla on kaks isosiskoa :). Ja ite haluaisin kolme lasta.

    • hemppuli

      mä en tajuu miten 10 lapsen äiti jaksaa sellasta laumaa päivittäin.. jossain kyläkoulussakin on yhdessä luokassa vähemmän lapsia kun tommosessa perheessä.. voimia niille.. Huh-huh

    • yvette

      Minulla on kaksi veljeä ja haluaisin varmaankin yhden tai kaksi lasta, en kovin montaa.

      • mää..

        ..kaks siskoo ja yks veli..haluaisin isona 3-5lasta..


    • Slightly Mad

      Koska eihän muuten noin paljon yleensä ole sisaruksia. Minulla on yksi sisko 22v, kaksi veljeä 16v ja 6v. Olen itse 14v.
      Itse haluaisin 1-2 lasta

    • SuNi(:

      Hei!!
      Minä olen Helluntailais perheestä (no kerroin sen ihan huvin vuoksi vaan x>> ) Mut mennäämpä galluppiin..
      Mulla on 4pikkuveljee, itse olen vanhin.. eikäs sitte muuta :DD
      Haluaisin varmaan sitten joskus varmaan n. 2-3lasta :)

    • Suosittelen...

      Suosittelen,et sun vanhemmat alkais käyttää ehkäisyä...

      • typy :)

        Mul on vaan 1 veli ja haluisin aikuisena 1-6 lasta xD

        Suosittelen...>> Muistaakseni lestat ei saa käyttää ehkäisyy


      • Jemppa

        Lestadiolaisissa perheissä on sellainen tapa, että lapset on jumalan lahja, ja jos jumala antaa lapsia, kaikki otetaan vastaan. Kaikille niitä ei anneta.


      • lesta
        typy :) kirjoitti:

        Mul on vaan 1 veli ja haluisin aikuisena 1-6 lasta xD

        Suosittelen...>> Muistaakseni lestat ei saa käyttää ehkäisyy

        ei ole kyse siitä, että ei saisi, vaan siitä, ettei halua käyttää ehkäisyä. ei kukaan ketään pakota olemaan käyttämättä ehkäisyä, se vain on tapa jota arvostetaan. paljon lapsia on rikkaus, ajattele lapsettomia. ja mikä siinä on, että ihmiset oppii suvaitsemaan ulkomaalaisia ja niiden uskontoja, joiden tavat ja arvot on paljon erilaisempia kuin meidän, mutta sitten supisuomalaisia, vaikka nyt lestadiolaisia, ei hyväksytä, vaikka kuuluvat evankelis-luterilaiseen kirkkoon niinkuin melkein koko suomen väestö.
        niin että opetelkaa suvaitsevaisuutta, ihmiset. ja itse varmaan kuolisit, jos joutuisit jakamaan kaiken yhdeksän sisaruksen kanssa. sitä oppii elämään, kun ei saa kaikkea mitä haluaa.
        kesänjatkoja kaikille ja jumalan rauhaa.


    • Devil*91

      Joo, mulla on neljä sisarusta: Veli 26, Sisko 24, Sisko 20, Minä 12 Ja Veli 10. Ei siinä oo mitään pahaa että on lestadiolaisesta perheestä. Täälläkin asuu kolme lestadiolaisperhettä ja niillä (ainakin yhellä) on yli 12 lasta... Itse haluaisin korkeintaan yhen lapsen... Niitä on kivempi hoitaa ku saada itelle... En kestäisi (ehkä) sitä vastuuta, mikä omassa/omissa lapsissa on. Se on mun mielipide. Voihan mieli kuitenkin muuttua... :-)

    • mie!!!

      mulla on kaheksan sisarusta ja haluan itselle niin monta lasta kun tulee... toivoisin suurta perhettä.

    • joo

      mulla on 15 sisarusta. vanhin 26 ja nuorin 5.
      haluaisin itselle ison perheen.

    • Verenpisara

      Meidän perhees on 13lasta mut mukaan luettuna! Vanhin 40 nuorin 18! Mä olen toiseks nuorin eli 19!
      Mä haluun ehkä kaks tai kolme lasta, olis ihanaa! :o)
      Hauskaa kesää kaikille! c",)

    • vii

      Itselläni on vain yksisisko, ja haluaisin 2-5 lasta. Paras ystäväni on lestadiolais perheestä, ja heitä on vain kolme.

    • Jemppa

      Jt... Ite olen 16v. ja kymmenestä lapsesta nuorin. En tiiä, kuinka monta lasta ite haluaisin, mutta ei kai sillä omalla tahdolla oo siinä asiassa niin kauheen suurta merkitystä. Niihä se on, että niin monta tulee kuin annetaan, eikä kaikille anneta yhtään.

    • N86

      4 sisarusta, 3 pikkusiskoa ja yksi pikkuveli.

      Itse haluisin ehkä kolme lasta.

    • Fudari

      Jes, pistäkää futisjengi pystyyn \o/

    • mii

      mulla on niitä "puolikkaita" sisaruksia yhteensä 5 mutta vaan kaks niistä asuu samassa talossa mun kanssa.. mä haluaisin adoptoida ainakin yhen tytön... mut nyt ku ajattelen niin toinen vois olla kans kiva että sillä ekalla ois aina ja ainaki yks kaveri... enempää en missään nimessä haluis... ja aasialaisia tyttöjä pitäis olla ehdottomasti... :) tää on tyhmää mut oon jo miettiny nimen: sara alexandra ja venny... toista nimee en viel oon keksiny..

      • Typy12vuotta

        Mulla on isosisko 14v ja pikkusisko 9v, eli meitä siskoksia on 3 (jep, pelkkiä tyttöjä)
        Haluaisin yhden lapsen niin voisin antaa sille kaiken huomion eikä tulis vahingossa mitään suosikkia. Mielestäni on tosi kurjaa kun joistakin pidetään enemmän kuin muista sisaruksista. Valitettavasti myös meidän perhees on näin, vanhemmat tuntuu antavan mulle kaiken mitä haluun mut siskoille ei :(


    • Tyttö99

      Mulla on Veli 19v ja sisko 10v.. Itse olen Keskimäinen ja 13v
      Haluaisin 2 lasta...

    • omvxmoi

      mulla on 4 veljeä ja sisko. Enkä itse halua yhtään lasta.

      • Emotyttö_01

        Mulla on 3 veljeä, ja haluaisin vain yhen tai kaks lasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe