Miten pitkiä lenkkejä teette päivittäin chihunne kanssa? Niillä kun energiaa riittää :)
Miten pitkiä lenkkejä chihuahuan kanssa?
5
5054
Vastaukset
- chihu...n
me käytetään 3 kertaa päivässä n. 15 min lenkkejä.. joskus yksi lenkki on pitempi, jopa 1 h mittainen, joten jaksaa kävellä useita kilometrejä..
- rmj101
Käytän 1v. Chihuani 4 kertaa päivässä,pari lenkeistä reilun tunnin mittaisia. Ennemmin mamma väsyy,kuin koira!
- tsempijon
Aikuisten kanssa pitemmät lenkit on pituudeltaan jotain 4-8km. Energiaa kyllä riittää riehumiseen vielä lenkkien jälkeenkin :)
- aweoiuuuuu
Meillä taas ei lenkkien pituus ole montakaan km, kun joka puska haistellaan ja välillä tuumaillaan maailman menoa :) itse pidän pääasiana sitä, että koira viihtyy lenkillä ja meillä välillä juostaan sekä vastaavasti jolkotellaan laiskasti ja keskitytään aivan muuhun kuin itse kävelemiseen. Aika pitkälti menen koirien tahtiin.
- Anonyymi
Noin 4kg-8kg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510992
- 827439
- 755409
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445404Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764688Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334123- 472968
- 362905
- 402410
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per392314