http://www.youtube.com/watch?v=CYiT_XhdMFU&feature=player_embedded
Video Kolumbiasta
3
219
Vastaukset
- Ah que bonita
Bonita, bonita, bonita...
- halveksin Kulumbiaa
Kyllä Suomi on ehdottomasti kauniimpi ja parempi maa kuin joku Kulumbia. Olen sentään suomalainen ja tiedän kaiken ja älypuhelimellani ratkaisen minkä tahansa ongelman tai etsin tiedon. Osaan myös lähetellä tekstareita paremmin kun joku kulumbilainen, onkohan niillä raukoilla edes kännykkää, eivät taida muuta osata kuin salakuljettaa kokaa.
Marisabel,
I really enjoyed watching your video (great quality) I know Colombia quite well, except just the north coast and I have never been to Parque Tayrona or Cabo de Vela.
I LOVED the hats you guys were wearing, white with a black ribbon, are those the kind they make in Sandoná, Nariño?
No les pongas atención a los idiotas que no saben sino criticar. Solo muestran su propia ignorancia. Colombia es un pais muy hermoso con gente bella y talentosa. Que tiene problemas, ya lo sabemos.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623218Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.751281- 661203
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998- 62919
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48913- 48824
- 47762
- 41752
- 39708