Huomasin ettei Monster High nukeista ollut vielä omaa keskustelua (tai sitten en vain löytänyt sitä) joten ajattelin aloittaa sellaisen.
Eli tänne vaan mielipiteitä, kokemuksia ja kysymyksiä MH nukeista.
Itse en omista vielä yhtään nukkea, mutta Lagoona Blue kiinnostaisi kovasti.
Saako Lagoonan tukassa olevaa kukkaa pois? Tai kai sen irti saa, mutta saako sitä sitten enää takaisin? Entä irtoilevatko Lagoonan jaloissa olevat evät niin helposti kuin olen kuullut?
Monster High
25
1990
Vastaukset
- Tälläinen Poeka
Itse omistan Lagoona Bluen nämä evät eivät irtoile kovin helposti ja sen kukan voi irroittaa ja laittaa takaisin tämä kukka toimii '' pinnimäisellä '' toiminnolla ja kaikilla MH - nukeilta voi irroittaa käsi nivelet...
- Holuun tollasen!
Itse en omista kyseistä nukkea mutta toivon.
- MonsterHigh!!
Mul on cleo ja Frankie... Ja haluun MH lakanat... Ja kaikkee...
- arkkua vailla
totaa noin! mulla itelläni on draculaura ,ihan tavallinen,mutta tietääkös kukaan että kuinka paljon maksaa draculauran sellanen arkku vuode???? ja mistä sellaisia sais:)
Mullakin on Drculaura ihan tavallisena ja haluisin arkun mutta niitä ei oo suomessa kun yhdysvalloissa.
- draculaura on best
mulla on 9 nukkee ja kohta pussi lakana ja pyyhe
ei kellään sattus olemaan myynnissä MH semmosta perus eli alkuperäistä nukkea myynnissä? olisin kiinnostunut :D
- crazy frog
omistaako kukaan Venus Mcflytrap nukkea?
- Nukke_keräilijä
huomasin että joku myy juuri huutonetissä venus nukkea jos olet kiinnostunut kannattaa kurkata :D
- V. McFlytrap.
Minä
- sweetspring
Mulla olis pari kysymystä, saanko kysyä ne tässä keskustelussa? :)
1. Voiko Monster High- nukelta irrottaa kättä myös olkapäästä vai meneekö rikki?
2. Onko tätä nukkea nähty enää missään myymälöissä, esim. Helsingissä?
Linkki: http://www.yogee.com.au/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/M/W/MW2556_W2558_1.jpg.jpg - crazy frog
1.Ei voi irrottaa menee rikki jos koittaa irrottaa
2.mun mielest noit ei muudä viel suomes...mut en oo ihan varma - haluun frankien
Jos joku tyyppi omistaa alkuperäisen frankie stein nuken, ja se haluis myydä sen, niin voisko sitte myydä tori.fissä koska mä haluaisin sen alkuperäisen frankie nuken. :D
- MONSTER HIGH FANI
MOI MULLA 10 NUKEA TOSI KIVAA
- MYYNNUKKEI
HUOMIO KAIKKI! LUKEKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! oon myymäs monster high nukkei 20e/kpl (hyvä hinta?) 1. basic frankie, cleo, deuce, holt, jackson, draculaura ja ghoulia 2. ghouls rule cleo, frankie & draculaura ja vielä 3. SS draculaura, frankie b&w ja ghoulia! kiinnostaako ketään? (huom melkei mitkään noista ei oo suomesta, kanadasta :)) asun puoliks siel)
- neitoperhonen1
Hei,
Onko nuket hyväkuntoisia? Olisin kiinnostunut ostamaan Holtin ja Jacksonin ainakin :) - neitoperhonen1
neitoperhonen1 kirjoitti:
Hei,
Onko nuket hyväkuntoisia? Olisin kiinnostunut ostamaan Holtin ja Jacksonin ainakin :)Ja olisin mahdollisesti kiinnostunut ostamaan ihan kaikki nukkesi :)
Minulla ei ole vielä yhtään Monster high nukkea. Minun lemppari hahmot ovat Lagoona Blue, Rochelle Goyle, Abbey, Venus McFlytrap ja Skelita Calaveras. Mulla ei ole kuin yksi Monster high monsterit määrää dvd. Ja joululahjaksi saan Music festival Abbeyn ja Scaris city of frights Skelita Calaverasin toys r us:sta. Ja 13th wishes dvd:n tilasin Anttilasta. Draculauran arkkusängyn saa kai tilattua br-lelukaupasta tai toys r us:sta. En tiedä paljon se maksaa.
- MHkeräilijä
Minä omistan Venus McFlytrapin :) Tietääkö joku hyvän nettisivun, jolta löytyisi edullisesti näitä Monster High- nukkeja? Ja olisi kiva että voisitte laittaa myös linkin. :3
- Monster high Cleo
Mä oon kiinnostunut Jinafireen tietäiskö kukaan mistä sen saa???
- ootkoikinäjuonnuessää
Mul on 8 nukkee , 2 draculauraa,2 clawdeenia, Cleo, Frankie, Toralei ja Lagoona
- monsterhighfani
Lagoonan evät irtoavat jaloista helposti, mutta eivät oikein halua pysyä kiinni.
- MikäHintaOlisiHyvä
Itsellä 22 nukke ja nekin ostettu lähinnä silloin kun tulivat, uusin nukkeni on ehkä vuodelta 2013 ja ajattelin myydä osan pois joten haluaisin tietää mikä hinta olisi hyvä per nukke? Kaikki ovat erittäin hyvässä kunnossa pysyneet ehkä hieman pölyisiä osa mutta lemmikit ja laukut tallella ja en oikein leikkinytkään niillä koskaan että kaikki osat pysyneet hyvin ja niin
- jouni48
10€ ?
- MonsterHighKeräilynuket
Harmi, kun Suomesta ei saa enää vanhoja malleja. :( Oon keränny noin 6 vuotta? Noh. Pian 7 vuotta tulee täyteen. Voisin, vaikka samalla kertoa määrän tässä. Mul on niit päälle 70. Ja kamasettejä. En kyl hirveesti pidä uusista malleista. Uusin nukke on Party Ghoulsseista Rochelle Goyle. On tulossa näköjään uus leffa nimeltä Electrific (Sähköistetty) Nohh..... Vois kai ostaa. c: Muuten jos kiinnostaa se missä säilytän niitä nii säilytän osaa lasivitriinissä. Kaikki ei mahtunu! :c Ja kamoja säilytän laatikossa ja loput nuket oon laittanu tarakin päälle? (Jos sitä sillä nimellä kutsutaan????) Anyway.... Heippa! Mukavaa päivän jatkoa!!!! :33
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070