Elikkä tosiaan miten pääsisi helpoiten undergraundilla?
Kun saavun Victorian asemalle gatwikin lentokentältä Southern junalla..
Vai olisiko mahdollisesti järkevintä mennä Victorian asemalta taksilla Goldhawk roudille? Maksaakohan kuinka paljon?
Ja kuinka kauan kestää julkisilla? Entä taksilla?
Olen lontoossa viisi päivää su-to ajattelin ottaa oyster cardin niin sen siis pystyy ostamaan sieltä victorian asemalta ja lataamaan siihen rajatonta käyttöä viideksi päiväksi?
Ja jos on vielä jotain hyviä vinkkejä kirppareista ja ihanista edullisista vaatekaupoista niin niiden sijainti kiinnostaisi kovasti ! :)
Victorian asemalta helpoiten Goldhawk roadille?
2
108
Vastaukset
- KatjankaXX
Ostospaikoista - Camden, Oxford-Street:)
- moupi
Hei. Goldhawk Road on sen verran pitkä katu, että pitäisi tietää mihin päähän tätä katua on menossa. Esim. metron District Linella (vihreä linja) pääsee Stamford Brookin asemalle, joka on ko. kadulla. Goldhawk Roadin asemalle pääsy taas vaatii vaihtoa Hammersmithissä District Linelta Hammersmith & City Linelle.
Taksilla en lähtisi kokeilemaan, hinta voi olla 20-40 puntaa.
Oystereita myydään kyllä Victorian asemalla. Lyhin aika, jonka Oysteriin saa rajatonta käyttöä (Travelcard) on 7 päivää. Itse käytän aina Oysterissani Travelcardia sen vaivattomuuden vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882