Elikkä tosiaan miten pääsisi helpoiten undergraundilla?
Kun saavun Victorian asemalle gatwikin lentokentältä Southern junalla..
Vai olisiko mahdollisesti järkevintä mennä Victorian asemalta taksilla Goldhawk roudille? Maksaakohan kuinka paljon?
Ja kuinka kauan kestää julkisilla? Entä taksilla?
Olen lontoossa viisi päivää su-to ajattelin ottaa oyster cardin niin sen siis pystyy ostamaan sieltä victorian asemalta ja lataamaan siihen rajatonta käyttöä viideksi päiväksi?
Ja jos on vielä jotain hyviä vinkkejä kirppareista ja ihanista edullisista vaatekaupoista niin niiden sijainti kiinnostaisi kovasti ! :)
Victorian asemalta helpoiten Goldhawk roadille?
2
122
Vastaukset
- KatjankaXX
Ostospaikoista - Camden, Oxford-Street:)
- moupi
Hei. Goldhawk Road on sen verran pitkä katu, että pitäisi tietää mihin päähän tätä katua on menossa. Esim. metron District Linella (vihreä linja) pääsee Stamford Brookin asemalle, joka on ko. kadulla. Goldhawk Roadin asemalle pääsy taas vaatii vaihtoa Hammersmithissä District Linelta Hammersmith & City Linelle.
Taksilla en lähtisi kokeilemaan, hinta voi olla 20-40 puntaa.
Oystereita myydään kyllä Victorian asemalla. Lyhin aika, jonka Oysteriin saa rajatonta käyttöä (Travelcard) on 7 päivää. Itse käytän aina Oysterissani Travelcardia sen vaivattomuuden vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337