Mulla on Mercedes Benz e220, vm-97. Meinasin vaihdattaa siihen radion ku ei pelaa kunnolla. Huono puoli on, et se on integroitu(eli kiinteänä kojelaudassa), joten ite en pysty tekee... Kuinkakohan paljon maksas vaihdattaa liikkeessä(tai jossain muualla?) uus radio CD-soittimella siihen? Itellä ei oo nimittäin mitää hajua soitinten tai töitten hinnoista...
Paljon maksaa vaihdattaa radio?
4
100
Vastaukset
- voi kiesus
Hyvä kysymys. Ihan sama kun kysyisit paljonko on paljon tai vähän?!?!
- raadio
Autoradio maksaa 50-2000 euroa.
Pikkuhilpakkeita 5-30 euroa, jos joku hintavampi peitelevy niin voi mennä vähän enemmänkin.
Laskuttavat ehkä tunnista, tuntitaksa voi olla vaikka 60 euroa.
Eli hintahaarukka on reilusta satasesta reiluun pariin tonniin. Sillä edellytyksellä, että vika on radiossa, ei muualla järjestelmässä. - kohti parempaa
Se integroitu soitin lähtee irti siinä missä tavallinen 1din tai 2din soitinkin. Hommaat normisoittimelle adapterin, ehkä tarvitsee myös johtoadapterin ja sitten mieleisen soittimen.
Väyrysessäsi on todennäköisesti c-kasettipesällä varustettu radio ja nyt halunnet cd-soittimen. Pioneeriltä löytyy tasoksas 3300-sarjan soitin tarjousissa noin 120 €,
Autoradioliikkeet vaihtaa tuollaisen noin 160 €;lla. Hintaan sisältyy vaihtoliitinsarja tarvittaessa. Tuo mainitsemani radio on kelpo peli, voittanut useita testejä ulkomailla.
Tosin et voi sitä enää ohjata ratissa olevilla painikkeilla tuohon hintaa, Lisähintaa
rattiohjaukselle tulee useita satoja euroja lisää.
Säästät muutaman kympin, jos Sinulla on entisen radion ulovetäjät. Vaihtoliitinsarja ei paljoa maksa. Menee muuten ilman mitään paneleita entiseen aukkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833328
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli402726Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742296- 612278
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512211Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102183Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.201977Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201969- 621934
- 881701