Eli olen vaihtamassa operaattoria Elisasta Dna:han.
Tikku on Elisan Nokia c-17 tikku, joka on lukittu Elisan verkkoon. Elisan liittymää ei minulla enää ole, mutta mokkula ei hyväksy kuitenkaan Dna sim korttia.
Miten siis saan purettua Elisan verkkolukituksen mokkulasta?
Kiitos etukäteen vastauksesta.
Elisa ja Nokia c-17 nettitikku
5
423
Vastaukset
katso "Yleistä laajakaistasta" -alueelta
- ssdf55
jaahas, olisko täällä?
http://ptf.com/nokia/nokia cs17 unlock code/ - elisan kiusanteko?
Kiitos vaan. Ei auttanut nyt mitkään toimenpiteet. Kun syötin imein, niin ohjelma väitti, että laite on joku nokian 6600 sarjan puhelin, eikä lukitus avautunut.
Alkää kukaan vaan ikinä tilatko/kautta ostako mitään elisan/saunalahden mokkuloita. Niissä on aina operaattorilukitus, jota ei saa kai sitten millään purettua. Hieno homma. Kiitokset kuitenkin teille vaivannäöstä - ssdf55
Joo, voi olla, mutta mun saunislukittu huawei e160e aukes jollakin ohjelmalla ja on nyt "vapaa" Kokeile hakea vielä sanoilla " unlock nokia cs-17 ".
- lkjfw
Operaattorin on annettava purkukoodi sitten kun määräaikainen sopimus on loppunut, näin sanoo jo lakikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 422850
- 602742
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492242Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3391951- 1381699
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161535Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71358Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101217- 421126
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661096