Eli olen vaihtamassa operaattoria Elisasta Dna:han.
Tikku on Elisan Nokia c-17 tikku, joka on lukittu Elisan verkkoon. Elisan liittymää ei minulla enää ole, mutta mokkula ei hyväksy kuitenkaan Dna sim korttia.
Miten siis saan purettua Elisan verkkolukituksen mokkulasta?
Kiitos etukäteen vastauksesta.
Elisa ja Nokia c-17 nettitikku
5
404
Vastaukset
katso "Yleistä laajakaistasta" -alueelta
- ssdf55
jaahas, olisko täällä?
http://ptf.com/nokia/nokia cs17 unlock code/ - elisan kiusanteko?
Kiitos vaan. Ei auttanut nyt mitkään toimenpiteet. Kun syötin imein, niin ohjelma väitti, että laite on joku nokian 6600 sarjan puhelin, eikä lukitus avautunut.
Alkää kukaan vaan ikinä tilatko/kautta ostako mitään elisan/saunalahden mokkuloita. Niissä on aina operaattorilukitus, jota ei saa kai sitten millään purettua. Hieno homma. Kiitokset kuitenkin teille vaivannäöstä - ssdf55
Joo, voi olla, mutta mun saunislukittu huawei e160e aukes jollakin ohjelmalla ja on nyt "vapaa" Kokeile hakea vielä sanoilla " unlock nokia cs-17 ".
- lkjfw
Operaattorin on annettava purkukoodi sitten kun määräaikainen sopimus on loppunut, näin sanoo jo lakikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203