Eli eikö sanonut että on 43?
Noh, hän oli tämän mukaan vuonna 2008, 43 v! Eli olisi nyt 46 v?!!!
http://www3.vaalikone.fi/kunta2008/naytaehdokas/Kaisa Haverinen/4/4123
Kaisa Liski Haverinen, ikä?!
43
11506
Vastaukset
- Valistunut veikkaus
Tehty tarkoituksella virheellinen ilmoitus. Saadaan siitäkin lööppi eli mainos 1. "Valehteli ikänsä!" 2. "Kuinka vanha oletkaan" 3. Ikä-Kaisa: "En häpeä olla 46!"
- Oikeus ja kohtuus
Hei juntit....
se laskee iän nykyhetkeen... katsokaapa muita ehdokkaita ja verratkaa vaikka wikiin. - Namppu32
Höh..... onkohan sillä yhtään mitään merkitystä onko nainen 43 vaiko 46 vuotias. Aloituksen on varmaan kirjoittanut yli viisikymppinen mies, joka luulee, että nainen ei ole nainen enää sen jälkeen kun on täyttänyt 49 vee....Anna mun nauraa!!!
- vanhoja akkoja
Höh höh etkö sinä tiedä,että naisen viimeinen käyttöpäivä on 40vuotta,eikä yhtään naurata,te vanhat akat
- Väärin myyty
Aivan sama minkä ikäinen ko. asuntovedättäjä on mutta hävettää niiden ihmisten puolesta joiden naamat nähdään tässä yhden täysin turhan ammattikunnan esiinmarssissa, keinottelemassa,harha- ja muita mielenkuvia luomassa, jatkuvan hinnan nousun ja kasvun toivossa käsi kädessä pankkiiirien kanssa ylivelkaannuttamassa tavallisia veronmaksajia.
Ihminen voi täysin itsekin myydä asuntonsa ja jättää nämä pellet toimistoihinsa soittelemaan arvioitansa pyörittelemään ja menetettyä välityspalkkiota itkemään.- Hexsi.
Sanos muuta.. väärin myyty.
Eikö ihmiset osaa itse myydä kämppiään????
Välittäjä vie välistä rahaa.
Yks ystävä osti tässä taannoin asunnon, olin mukana kun "välittäjä" näytti sitä hänelle.
Sanoin heti, että asunnon hinta on liian kallis.. asunto tarvi isoa remonttia.
No, välittäjä pyysi tekemään tarjouksen.
Minä soitin omistajalle ja hinta tuli rutkasti alas.
Välittäjä sai pienemmän palkkion.
Hienolla autolla ajoi, että kyllä ne hyvin tienaa.
- ..
Kaiken huippu on, kun välittäjät puhuvat, myin tuossa yhden talon, he eivät myy yhtään mitään, mikäli se ei ole heidän omansa, he vain välittävät ja ottavat välistä rahansa, aivan niin kuin loiset tekevät, eli ottavat rahaa ilmasta, ilman mitään omistamissuhdetta.
- Nainen -74
Ärsyttää, että heti suomalaiset on niin helkkarin kateellisia, jos kuvaruutuun ilmestyy kaunis ja menestyvä nainen. Ja tuskin meistä kukaan on niin puhtoinen, ettei yhtään rikettä löydy takataskusta. Tsemppiä Kaisalle : )
- laina on laina
Nainen -74 kirjoitti:
Ärsyttää, että heti suomalaiset on niin helkkarin kateellisia, jos kuvaruutuun ilmestyy kaunis ja menestyvä nainen. Ja tuskin meistä kukaan on niin puhtoinen, ettei yhtään rikettä löydy takataskusta. Tsemppiä Kaisalle : )
Kateutta tuskin tarvitsee tästäkään "menestyjästä" tuntea,mutta mistä näitä Jussiloita piisaa että kaikkensa pitää tehdä saadakseen rahaa,ja kuvitella että kateita kun jollain on rahaa ja "ansaittua"Sarasvuo bullshittiä.......
- mautonta
Nainen -74 kirjoitti:
Miten kukaan on kateellinen naiselle, jolla tuomio petoksesta ja pakoillut haastemiestä jne.... taitaa olla oma talous kuralla. Pian joku lehti penkoo rouvan ulosotot esiin... Ohjelma oli sen verran hirveä että kerta riitti. voi äiti, äiti sitä äiti tätä. Ei sellaista lätinää viitsi katsoa eikä varsinkaan kuunnella...
- Menestyvä nainen?
Nainen -74 kirjoitti:
Sehän on persaukinen luuseri,laskuja ulosotossa ja haastemiehet juoksee perässä.
- mattiHeinämäki-73
Nainen -74 kirjoitti:
kaunis ja menestynyt??
Siis kuka?
Tämä Kaisahan nyt ei ole kaunista nähnytkään ja menestyskin on vähän niin ja näin. Pyrkyryydellä päässyt telkkariin, ja kavereiden ökykämppiä tuntuu myyvän pääsääntöisesti. Asuntovälittäjän ammatti ei mielestäni ole kovinkaan eksoottista, enkä tiedä ketään kuka siitä olisi ihan että WAU, olen asuntovälittäjä. Koiranhommahan se on, pyöriä avioero perheiden riesana tinkimässä hintaa suttusista kämpistä.
No jos tykkää niin mikäs siinä.
- viihdeohjelmaa
Miksi ihmiset ottavat näitä telkussa halvalla tehtyjä tosiTV-ohjelmia niin TOSISSAAN ja VAKAVASTI.
Kyseessä on TV-ohjelma. Lukekaa uudelleen: TV-ohjelma.
Ohjelmalla on AINA käsikirjoitus, ohjaus, näyttelijät!
EI kaikki ole totta, mitä näytetään. Joten tajutkaa, kyseessä on VIIHDEOHJELMA. Sen eräänä tarkoituksena on saada ihmiset uteliaiksi ja kateellisiksi.
Eihän kukaan muuten olisi kiinnostunut niinkin tylsästä TV-ohjelmasta, kuin
"Kiinteistövälittäjä työssään".
Vetämällä asioissa yli, heittämällä sekaan galomouria ja ennen kaikkea rahaa, saadaan aikaan hienot kulissit. Totuus kun on paljon tavallisempaa!
Vrt. Mennyt tosiTV-ohjelma Suomen miljonäärirouvista. Asunnot ja autot vuokrattuja ja liisattuja, eivät näiden naisten omia. Rahat miesten tai suvun taskusta, eivät omia. Osittain jopa hämärillä keinoin hankittuna, en tiedä onko siinä mitään kadehtimista. - I love You Kaisa
Kaisa Liski on todella kaunis ihminen ja mahtava persoona. Kenellekkään ei varmasti ole jäänyt epäselväksi, että kyseessä poikkeuksellinen lahjakkuus.
Tottakai tälläinen lahjakkuus herättää kateutta muissa myyjissä. Hänen myyntitaitonsa yhdistettynä rautaiseen asiantuntemukseen saa ainakin minut täysin vakuuttuneeksi siitä, että hän on kaikkien aikojen paras kiinteistövälittäjä.
Arvostan Kaisa sinun vilpittömyyttäsi ja avointa luonnettasi todella paljon.
Onnea ja menestystä Kaisalle- yks vaan
Mistä olisi pitänyt selvitä, että K Liski on poikkeuksellinen lahjakkuus? Nähdyn kahden jakson perusteella mukavan aktiivinen välittäjä, mutta että poikkeuksellinen lahjakkuus? olisi tosi kiva kuulla perustelujasi.
Epäsuomalaiseen tapaan hän kehui todella paljon itseään. Toisten kiinteistövälittäjien julkinen mollaus oli mielestäni mautonta, ei kovin sivistynyttä.
Rautaista asiantuntemusta en nähdyissä jaksoissa huomannut, muuten kun sen, jo mainitun, itsensä kehumisen suhteen.
Varmasti ko henkilöllä on avoin luonne, siitä olen samaa mieltä ja toivotan myös onnea ja menestystä Kaisalle. Sitä varmasti hän tulee myös tarvitsemaan, julkisuus ei nimittäin olekaan niin helposti hallittavissa kuin mitä voisi luulla.
- Varmaa Tietoa
50
- Tianna_73
Hauska nainen ja raikas tuulahdus!
Vaikka hän olisi keltanokka alalla, hänellä on hyvä tatsi. Olen tavannut niin vastenmielisiä kiinteistövälittäjiä, sekä ylimielisiä miehiä että tympeitä naisia (ihan muutamaa lämmintä äiti-ihmistä mukaan lukematta), että kyllä minä ainakin luottaisin asuntoni hänelle. Ehdoton oma suosikkini on uskovainen kiinteistövälittäjä, Lea Jakama, joka välittää tosin vain luksusasuntoja.
On vain plussaa kiinteistö-Kaisalle, että hänellä taustalla jotain epäselvää, mahdollisesti ex-mies aiheutti ne velat ja yksinhuoltajaäidin arkeakin ymmärtää..Hyvä psykologinen silmä, naissukupuoli ja 40 ikä on hyvä juttu kiinteistövälittäjälle.
Suomalaisia ärsyttää AINA, kun joku on sanavalmis, hauska, suorapuheinen ja kehuu itseään (USAssa kaikki kehuu). Eli epäsuomalainen ilmestys tämä vantaan lähiötyttö. Eikä tippaakaan elitistinen, siitä pisteet.
Ohjelma on typerästi tehty "meidän äiti..." - Harmi!!!!
Uskomattoman huono ohjelma. Mitä soopaa. Ja tämä nainen ei omaa pätkääkään karismaa eikä ole kiinnostava persoona. Teennäinen, bimbon oloinen, samoja vanhoja fraaseja koko ajan, mega tylsää. Olisi ollut hienoa jos oikeasti joku mielenkiintoinen välittäjä olisi saatu pääosaan ja ohjelma olisi muutenkin ammattimaisemmin tehty.
- heikki hanuri
perseestä koko ohjelma... ja muumioistakin saadaan siedettäviä, kun " vähän " kohennellaan paikkoja
- heikki hanuri
tulispa joku mun hanurille
- ____________________
"Eli eikö sanonut että on 43?
Noh, hän oli tämän mukaan vuonna 2008, 43 v! Eli olisi nyt 46 v?!!!"
Vanha nauta se on. Sillä alkaa kohta "räystäänpudotukset" - Mopojonne
Ketä Tero lempi ennen kuin vaihtoi Tuuliin BB-talossa? En muista. Tärkeä asia, älä väitä!! Mitähän tytölle kuuluu?
- määkiiiiiiiiiiiiiiii
Vaikka olen katsonut kaikki Suomen BB:t, niin en muista Teroa enkä Tuulia. Enkä suurinta osaa muistakaan osallistujista. Eli niin vakavasti otettava ohjelma, että toisesta korvasta tai silmästä sisään, ja toisesta ulos...
- Vieraista vierain
http://kimmoli.suntuubi.com/?cat=35&lang=fi&id=3
Ihanan Kaisan vielä ihanampi blogi. - upea nainen
Onpa sympaattisen näköinen kaunotar, tosi söpöliini. Ainakin minun mielestä.
- Tfo
Kyllä näiltä sivuilta taas selviää miten paljon sairaita kateellisia Suomesta löytyy
- määkiiiiiiiiiiiiiiii
Tfo kirjoitti:
Kyllä näiltä sivuilta taas selviää miten paljon sairaita kateellisia Suomesta löytyy
Joo, minäkin kadehdin etenkin Kaisan ulosotto velkoja...
- LKV ja seksikäs
määkiiiiiiiiiiiiiiii kirjoitti:
Joo, minäkin kadehdin etenkin Kaisan ulosotto velkoja...
Minä uskon Kaisan tietävän, että "ulosottovelka" on yhdyssana. Määkiiiiiiiiiiiiiii on paitsi kade, sen lisäksi vielä tyhmäkin.
- Kaisan pettyasiakas
Tässä Kaisassa ei ole mitään kadehdittavaa, onpahan vaan häikäilemätön ja hyvin MINÄ keskeinen nainen. Joka ei vierasta minkäänlaisia härskejä tapoja ajaakseen omia puoliaan ja etujaan. On valmis valehtelemaan ilman huonoa omaa tuntoa jopa viranomaisille ja antamaan väärän ilmiannon. Kaikki siis oman mokailun peittelyn vuoksi, " hyökkäys on paras puolustus". Vaarallinen nainen jos asiat eivät etene niin kuin hän haluaa.
Suomen paras kiinteistönvälittäjä irtisanomisten määrässä!!
Moni kakku päältä kaunis!! - enoleroskapostirobot
Voi Kaisa Kaisa... siellä sitä nyt blogissa itketään kun perhettä riepotellaan julkisuudessa. Oisko kannattanut miettiä hetki ennenkun raahaat perheesi julkisuuteen?
Henkivartijakin piti jo hankkia, eikö se pitkä mies riitä turvaksi? - Puupäät
Asettanut lapsetkin vaaraan, onko niilläkin henkivartija?
- hupskeikkaavaan
http://metrolive.fi/jutut/artikkeli/5388/tuotantoyhtio-huijasi-kiinteistokuningatar-kaisaa/
Lapset on kuulkaa joutuneet vahingossa telkkariin. - Hgrikdkoio
Hirveet tekoripset sillä ainakin on ku näkyy jo kilometrin päähän ja kynnet kuin kotkalla, eikä nekään aidot. itseasiassa epäaito koko akka
- :-:-:-
Ja tekotukka on semmonen harva liiskaletti. Tosiaan kynnet on pidemmät kuin kotkalla. Miten tollasilla kynsillä yleensä tehdään mitään?? No, ei kait rouva mitään teekään, kun tulotkin olivat 0 euroa.
- vasta 28!
http://www.ruutu.fi/video?vt=video_episode&vid=317964
vaikka mä oon - KaisaFani
Kaisa oma sivu avattiin!
http://vivalkv.fi/kaisa-liski-kiinteistökuningatar - poppana
Kaisa syntynyt 1968.
- Andomos
kyllä toi kaisa osaaa
http://vivalkv.fi/kaisa-liski-kiinteistökuningatar - vivako
En ostaisi ko rouvalta edes lyijykynää.
- Sali ja olohuone
Se on kuulemma huijari kaikessa...kun kurkistaa sen välittämää "Tapsan"taloa, niin sali muuttuu olohuoneeksi kun katselusuunta muuttu kuvassa. Kaikki sasiat samaa meininkiä. Ällö akka.
- idontgiveafcuk
Hah, te olette AINA niin kateellisia naisille jotka tykkäävät laittautua ja koristaa itseään! Turha ulista kateellisena kun itse olette suurinpiirtein keski-ikäisiä Tarja Halosen näköisiä siiderilöllöjä. fukin selluliittiperseet
- Tosi tv
Tulipa ainakin selväksi, miten silmänlumetta ja toisinaan jopa totuudenvastaisesti välittäjä myy kohdettaan. Pääasia on saada kaupat aikaan. Olenhan itsekin pari kertaa joutunut asuntokaupoille sekä myyjän että ostajan asemassa, mutta onneksi osaan pitää pääni kylmänä. Ainakin kahdessa sain itse hilattua hintaa ylemmäs, kun myyjä halusi vain nopeat kaupat. Yhden myin tosiaan itse.
- Anonyymi
Menee Kaisan ja Kimmon asunto ulosoton kautta myyntiin, taitaa mennä kaikki koko heidän omaisuus myyntiin.
Heillähän on paljon omaisuuutta, jota voi hyödyntää maksuissa. Jos ne on maksettuja, talo, autot ja myy heidän esittelemä omaisuus.
Avioliittoon he menivät 2011 joten kaikki menee myyntiin.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491496Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761325Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86983- 14927
- 86926
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186868Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82801
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi75754Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17730