Attendo, Linnanharjun hoivakoti, Helsinki

Jaana-48

Tietääkö kukaan tuosta paikasta, netsitä löytyi todella huonosti tietoa. Ja palkkaa ei mainita missää, eli paljonko lähihoitajan peruspalkka on Helsingissä Attendolla?

8

2606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19+17

      Missä oletit palkan lukevan?

      • Riitta Anna-Liisa

        Tietääkö kukaan, missä on linnanharjun hoivakoti, ei tahdo löytyä mistään.
        Sen tiedän, että Helsingissä on.


      • 19
        Riitta Anna-Liisa kirjoitti:

        Tietääkö kukaan, missä on linnanharjun hoivakoti, ei tahdo löytyä mistään.
        Sen tiedän, että Helsingissä on.

        Vartioharjussa, Itiksen suunnasta löytyy. Vaihtelevia mielipiteitä olen kuullut ko. paikasta, kandee varmaan keikkailla kokeeksi.


    • tixu

      attendo, hoivakoteja Linnaharun paljon mm Hoiva koti p- 1/ 0306 34 4156 (24 h)
      PARHAITEN PUH- 03063440 800

    • Isoja eroja on!

      Kyllä näissä yksityisissä hoivakodeissa on huonompi palkka kuin esimerkiksi muualla. Katsokaa, kyselkää ja miettikää myös palkkaustanne. Ihan viisasta, että palkkaa kilpailutetaan ja mennään sinne työhön, jossa työnsisältö kevyt kuin raskas ja vähän henkilöstöä.

      Jossain maksetaan jo lähihoitajalle n. 2000 eteenpäin kuukaudessa peruspalkkaa. Yllätyin itsekin, että usea yksityisen alan hoivakoti tms vastaava maksaa sairaanhoitajalle vain n. 2200 kuukaudessa peruspalkkaa. Eli alan palkkaus huono. Sosiaalipuolen henkilöstöllä vielä huonompi!

      Myös näitä sosiaalipuolen ihmisiä haetaan paljon. Heille ei tarvitse maksaa niin paljon palkkaa kuin hoitajille. Mutta tulee muistaa, että heillä paljon puutteita esimerkiksi äkilliset tilanteet, lääkehoito, kirjaaminen, raportointi, osaaminen ja vastuu ihmisen hoidosta aika alkeellista. Kuka vastaa?

      Mitä olen kuullut niin henkilökuntaa yllättävän vähän ja työnmäärä valtava. Isoja yksiköitä ja muutama henkilö työvuorossa. Onkohan ihan oikeata rahastusta vanhusten kustannuksella? Toivottavasti päättäjät puutuuvat näihin epäkohtiin mahdollisimman pian!

      Toivottavasti tämä uusi vanhustenhoitolaki velvoittaa kaikki terveydenhuolto yksiköt toimimaan isommilla henkilöstötesurseilla. Ei laadusta voi puhua ja henkilöstö on minimissä ja työnkuva on mitä on. Eli teet siivouksesta erikoishoitoihin.

      vara on valita niin työn laadun kuin palkkauksen suhteen ainakin Helsingin alueella! Eri työvaihtoehtoja on. Toinen kysymys erikseen onkin sitten millaisen työyheisön saa. Se onkin sitten jo ikäänkuin lottovoitto.

      • palkka-asiat kuntoon

        Kuten kaikki tiedämme, lähihoitaja palkkaus ei ole kohdallaan. Tein aikaisemmin liiketalouden puolella töitä jopa 20 vuotta, mutta halusin vaihtelua sillä itse istumatyö,tietokoneen ääressä istuminen ja puhelimessa puhuminen ei antanut minulle tarpeeksi enää. Halusin kontaktia asiakkaisiin lähemmin sekä minulla oli aito tarve auttaa ihmisiä sekä terveydenhuoltoala on aina ollut mielenkiinnon kohteenani, niin mikä sen helpompaa tehdä päätös. Mitä tulee palkkaukseen, niin voin kertoa, että kyllä tämä nykyinen työ on huomattavasti raskaamapaa niin henkisesti kuin fyysisesti ja palkkauksessa on TODELLA korjaamisen varaa. Minusta KOHTUULLINEN korvaus kouluttautuneella työntekijällä on minim.2300 eur kk :ssa peruspalkkaan silloin ollaan oikeilla raiteilla. Samoin keikkalaisen tuntipalkka jo alalle tuleville täytyisi olla minim. 15.00 eur/h kun tällä hetkellä yksityiset ( pörssiyhtiöt ) maksavat vain 11-12eur /h joka suorastaan hävytöntä. Työvoimapula alalla johtuu ainoastaan siitä, kun työntekijöille ei haluta maksaa kohtuullista korvausta tästä raskaasta työstä jota kuormittaa myös valtavasti vuorotyön tuomat paineet. Tästä kärsii työntekijän lisäksi myös perhe ja sosiaaliset suhteet jäävät hyvin paljon vähemmälle kuin ns "normaalia " päivätyötä tekevällä. Itse teen ainoastaan keikkatyötä, sillä harkitsen vakavasti haluanko lainkaan ottaa vastaan vakituista työpaikkaa. En ainakaan tällä palkalla !


    • Anonyymi

      Olen menossa tapaamaan vanhaa ystävää Linnanharjuun. En löydä miltään sivulta osoitetta vai onko Linnanharju katu?

    • Anonyymi

      Tiedoksi Attendon suurelle johtajamäärälle: Linnanharjun osoite on Vartioharjuntie 3.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      76
      4948
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      40
      1650
    3. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1557
    4. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      53
      1243
    5. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      66
      1179
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      1000
    7. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      115
      997
    8. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      91
      914
    9. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      50
      810
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      59
      778
    Aihe