Leijona & Leijona

Ice Ice

mulla oli suhde jellona naisen kans ja siitä ei tullut mitään loppu peleissä... mut alku oli IHANAA...

6

6471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leijona nainen

niin ja minulla oli suhde ihan ihanaan leijona mieheen mutta joo suhde kesti about 3 kuukautta, hänellä oli siinä sivussa varalla toinenkin nainen, samoin minulla mies, mutta mihin lopulta ns. suhteemme kaatui oli se että hän oli todella mustasukkainen ja lopulta vihoissaan katkaisi välit totaalisesti.Mutta ystävänä leijona on mahtava, myös toiselle leijonalle, rakkaussuhteessa ei ainakaan minulle!

• Anonyymi

Olen leijona ja en ole mustasukkainen.
        Voisiko mustasukkaisuus johtua varalla olleesta miehestäsi. Siinä tilanteessa horoskooppimerkillä ei taida olla väliä?

• tyttö

Yhteensopivuus: Leijona & Leijona

Kahden leijonan välinen suhde on näkyvä, kuuluva ja näyttävä. Nämä kaksi luovaa, uljasta yksilöä ihailevat sekä itseään että toisiaan estoitta ja täysipäiväisesti. Kahden leijonan parivaljakko on poikkeuksellisen sosiaalinen ja määrätietoinen sekä toteuttaa unelmiaan salamaa nopeammin. Suhde on täynnä energiaa ja innostusta. Leijona on luonteeltaan ehdoton johtaja, joten parin täytyy opetella pysymään tasapainossa ilman, että kumpikaan yrittää jyrätä toista alleen. Leijona on luonteeltaan myös erittäin dramaattinen ja tarvitsee koko ajan huomiota.

Leijonaa ohjaa Aurinko. Aurinko kuvastaa minuutta, ja leijona onkin keskittynyt päätoimisesti itseensä planeettansa esimerkin mukaisesti. Aurinko kuvastaa myös valoa, voimaa ja vahvuutta. Leijona on intohimoinen merkki, ja kahden leijonan suhteessa intohimoisuus on poikkeuksellisen voimakasta ja päällepäin näkyvää. Leijona on pikemminkin fyysisesti, kuin älyllisesti tai tunnepitoisesti elävä merkki, ja sen huomaa myös kahden leijonan välisessä suhteessa. Merkkien välinen intensiivisyys voi olla joko loistavaa tai täysin katastrofaalista, ja kahden leijonan rakkaussuhde voi olla molemmille joko elämän parasta tai kauheinta aikaa.

Leijonan sosiaalisuus ohjaa ratkaisemaan syntyvät ongelmat, jotka aiheutuvat pääasiassa valtataistelusta. Ihailua kumpainenkin saa samanlaiselta huomiofriikiltä juuri niin pajon kuin haluaakin. Molemmat leijonat ovat valmiita joustamaan ja antamaan periksi, mutta eivät liian usein. Leijonat suuttuilevat ja räjähtelevät nopeasti ja usein, mutta ovat lyhytvihaisia eivätkä kanna kaunaa vanhoista asioista.

Parasta kahden leijonan suhteessa on sen alituinen hauskuus, luova energisyys ja intohimoisuus. Tässä suhteessa ei jännityksestä ja jännitteistä tule olemaan puutetta. Sosiaalisuus, viihteellisyys ja molemminpuolinen ihailu, kohteliaisuudet ja palvonta pitävät suhteen hurmaavana ja molemmat leijonat tyytyväisinä.

• poika

Jippii on yksiselitteisesti kiltti tuollaisissa asioissa. Se ei oikein sano juuta eikä jaata, mutta rivien välistä voi lukea, että olipa pari mikä tahansa (siis mitä merkkiä tahansa), aina on mahdollisuus onnistua.

Ja niinhän se on, oikeasti.

• Leo(M)

...rakkaus- ja ystävyyssuhde leijonanaiseen. Ja meillä tosiaankin on erittäin hauskaa yhdessä. Kumpikaan ei yritä alistaa toistaan, vaan elämme täysillä. Ja kaikki ympärillämme sen ovat huomanneet. Meidän seurassamme ei koskaan tule aika pitkäksi...

• mallu

alku oli surullista js tulista mutta kannatti yrittää ja sinnitellä,sietää ja itekkin välillä antaa takaisin niin viime vkolla tuli 5 vuotta täyteen ja kaikki on loistavaa.seksi aivan upeeta yms.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1349
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      66
      1134
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      207
      1126
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      191
      1115
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1029
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      983
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      896
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      125
      840
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      778
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe