hei onko muilla naisila kokemusta siitä että kun rupeatte hyväilemään miestänne suula/kielellä peniksestä niin että mieheltä rupee tulemaan kirkasta suolaisen makuista nestettä ? itseäni hiukan vasten mielistä se vaikka sitä ei paljon tulekaan mutta limamaista ja suolaisen makuista ja siis en tarkoita siemen nestettä että miheni ei varsinaisesti laukea vaan on vain niin kiihotunut ni onko siihen mitään keinoa että jos miheni syö esim jotain että sen nesteen MAKU muutuisi paremaksi
peniksestä tuleva kirkas neste ? ns kima lima mitä se on
LIISA 23,
711629
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Palasin takaisin LieksaanOlen maailmaa nähnyt kosmopoliitti, joka on nyt asettunut Lieksaan asumaan, koska minulla on tärkeä tehtävä täällä. Siihen olen kuitenkin kiinnittänyt huomiota, että täällä naiset ovat ihmeen läskilorttoja. Nuorillakin …
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
Vastaukset 7
Vanhimmat
En nyt muista mitä se neste tarkalleen sisältää, samoja aineita kuin siemennestekin (joo, vähän siittiöitä myös, siitä voi siis tulla huonolla onnella raskaaksi), mutta eri sekoitussuhteessa. Asiaankuuluvaa se ainakin on - luonnollinen liukaste - joten jos mietit että saako sen jotenkin loppumaan, niin ei saa. :D
Mutta luulisi, että samalla lailla siihenkin voi tai ei voi vaikuttaa kuin sperman makuun. Sanovat että rasvainen ruoka ja muutenkin epäterveelliset elämäntavat tekee siitä pahanmakuista, tupakointi myös. Oon jostain kuullut että ananas saattaa parantaa makua (syötynä siis) mutta enpä oo koskaan todentanut tai testannut.
Emt, miehet on erilaisia. Pitää kai olla onnellinen siitä, että oma maistuu hyvältä. :)
"Liisa 23" joo uskotaan varmaan, mutta ei se mitään kyllä tänne miehiä mahtuu
kiimaneste miehellä ei sisällä yhtään spermaa mikäli olet pissiny edellisestä ejakuloinnista,mikäli olet ejakuloinu ja et ole pessy kyrpää niin sittenhän siinä voi olla spermaakin jos ja kun kiihotut uudestaan
normaalisti spermaa ei tule itestään kiihotusnesteen joukkoon siemenjohtimesta vaan se vaatii siemensyöksy eli ejakulointi refleksin että sieltä kiveksistä tulisi mitään
Sehän on just sitä mistä terskajuusto muotoutuu näillä nahkakulleilla, joilla mulkku on kuin varjossa kasvanut etana. Hyi hlvetti!
hahahahaahha, nahaton ei tiedä mistä puhuu, eihän sillä silvotulla ressukalla ole edes nahkaa.
Mullapa on ja muuten tiedoksi että sitä ns. "terskajuustoa ei esiinny miehillä jotka peseytyvät".
Liukastetta tuo on.Siis itse kylläkin runkkauksessa huomannut mieskaverilta tulevan tuon ennen jäykistymistäkin.
Ei tarvitse välttämättä voidetta.
Rohkeasti vain jatkat ja hierot kirkkaan nesteen sormillasi terskan ympärille,kyllä sieltä sitten hunajatkin laukeaa huulillesi kun aikansa imet kullia!
Ite kans tullu koettua toi "neste". Kerran on sperman sijasta tullu tavallaan tän nesteen ja sperman sekotusta, ettei se oo tavallista spermaakaan vaan paljon nestemäisempää, muttei kuitenkaan ihan noin kirkasta kun toi kiima lima. Tiedä mistä johtui, en viittiny kysästä mut oisko siitä et olin vähän aikaa ennen tätä jo runkannu miehen loppuun asti. Ei mustakaan maistu mitenkään erityisen hyvältä, mut ruokavaliolla ja liikunnalla siihen voi kuulemma vaikuttaa. Tupakointi ja juominen vaikuttaa negatiivisella tavalla tohon makuun, jotkut hedelmät taas positiivisesti, olikohan sitrushedelmät tai jotkut.