Lyhyesti kysyttynä: Voiko hollolalainen lapsi käydä lahdessa tarhassa?
Päivähoito
4
110
Vastaukset
- syy?
Käsittääkseni voi jos siihen on pätevä syy...
- minä vaan...
Työpaikat molemmilla lahdessa ja tietenkin lapsen ystävät päiväkodissa.. Hoito kuitenkin sopivasti työmatkan varrella. Varmaankin kysyttävä lisätietoa hoidosta, mutta kiitos kuitenkin alustavasta tiedosta!
- Tarhaan
Jos hankit paikan yksityiseltä päivähoidon tuottajalta, niin voi. Toistaiseksi kuntarajat ei jousta tuossa asiassa, joten julkisella puolella ei onnistu.
- Tenavat
Tarhaan kirjoitti:
Jos hankit paikan yksityiseltä päivähoidon tuottajalta, niin voi. Toistaiseksi kuntarajat ei jousta tuossa asiassa, joten julkisella puolella ei onnistu.
Jokainen sotaa käyvä organisaatio rakentaa omat salpalinjansa. Virkamiehet ja poliitikot ovat osanneet kyllä käyttää laskukonetta ja todenneet että heidän mahdollisuutensa kusettaa kansaa päättyy siinä missä lainahanat menevät kiinni. Siksi erilaisia puolustusasemia on rakennettu siinä määrin että kiviin aletaan kompastua jo itsekin. Yksi piirre tuossa älyttömyydessä on kuntien palvelutuotannon kalleuden piilottaminen. Kilpailun estäminen kuuluu myös virkamiesten päätehtäviin.
Mikäli kunnat sen sijaan olisivat läpinäkyvästi laskeneet esim. lasten päivähoidon kustannukset, ei olisi mitään ongelmaa vaikka kuljettaisit aamutuimaan lapsesi Utsjoelle hoitoon. Utsjoki veloittaisi sitten kotikunnaltasi päivähoidosta aiheutuneet kustannukset (ehkä jopa pienen voittomarginaalin) ja kaikki olisivat tyytyväisiä (no paitsi ehkä lapsesi jotka haluaisivat käydä samassa päiväkodissa kuin leikkikaverit naapureista)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa833014Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3052657Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1891486Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621182Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2391078Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281001- 70948
- 117940
- 76920
- 72904