Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

DNA:n loistava asiakaspalvelu !! :)

MikkoK58

Ehkä DNA on P***a mutta täytyy myöntää että heillä on paras asiakaspalvelu, vrt. muut operaattorit. Ilmainen asiakaspalvelu lyhyet jonot ...Joten tässä jo hyvä syy olla asiakkaana.. vaikka laskutusongelmia on ollut, niin AINA olen saanut asiani hoidettua asiakaspalvelun kautta, vielä saanut extrahyvitystäkin ja lisänä hyvän mielen! ;)

6

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ent. asiakas

      Onneksi olkoon! Itse olen saanut paljon parempaa palvelua mistä tahansa muualta. Enkä jaksa kytätä loputtomasti, että ovatko lähettäneet tämän kuun laskun vaiko eivät.

      • jklk

        Et varmaan jaksa maksaakaan niitä laskuja ja sit valitat. Mene töihin niin saat palkkaa niin voit ne laskut joskus maksaakin.


    • pettynyt asiakas

      Oletko DNA:lla töissä? Niin myyjät kuin asiakaspalvelijatkin valehtelevat siellä työkseen.

    • Urpo jooseppi

      En tiedä, onko viestin aloittaja DNA:lla töissä, itse en ainakaan ole..

      Mutta komppaan kyllä viestin aloittajaa siinä, että olen minäkin saanut DNA:lta hyvää asiakaspalvelua, aina kun on tarvinnut sinne olla yhteydessä.

      En sitten tiedä, että jos jollain asiakaspalvelussa on huono päivä ollut, eipä sitä saisi asiakkaalle näyttää. Mutta omat kokemukset tosiaankin positiivisa, ja mun kokemuksen mukaan homma toimii :).

    • isoin pomo

      Mulla oli laskutusepäselvyys DNA:n kanssa ja asian hoitamisessa ei ollut mitään epäselvyyttä.

      Soitin sinne aamulla klo. 10 ja seuraavana päivänä klo. 15 puhelin oli jälleen auki.

      Mitä tulee kilpailijoihin niin toinen operaattori vaihdettiin pois juuri asiakaspalvelun olemattomuuden vuoksi.

      Jos 1000 hengen organisaatiosta muuta kymmenen soittaa asiakaspalveluun on sillä merkitystä kestääkö palvelun saanti 5 vai 50 minuuttia.

    • p a s k a d n a

      minä lepetiin dna ja otin toinen lyytymä olen tosi tytyväinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe