DNA:n loistava asiakaspalvelu !! :)

MikkoK58

Ehkä DNA on P***a mutta täytyy myöntää että heillä on paras asiakaspalvelu, vrt. muut operaattorit. Ilmainen asiakaspalvelu lyhyet jonot ...Joten tässä jo hyvä syy olla asiakkaana.. vaikka laskutusongelmia on ollut, niin AINA olen saanut asiani hoidettua asiakaspalvelun kautta, vielä saanut extrahyvitystäkin ja lisänä hyvän mielen! ;)

6

473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ent. asiakas

Onneksi olkoon! Itse olen saanut paljon parempaa palvelua mistä tahansa muualta. Enkä jaksa kytätä loputtomasti, että ovatko lähettäneet tämän kuun laskun vaiko eivät.

• jklk

Et varmaan jaksa maksaakaan niitä laskuja ja sit valitat. Mene töihin niin saat palkkaa niin voit ne laskut joskus maksaakin.

• pettynyt asiakas

Oletko DNA:lla töissä? Niin myyjät kuin asiakaspalvelijatkin valehtelevat siellä työkseen.

• Urpo jooseppi

En tiedä, onko viestin aloittaja DNA:lla töissä, itse en ainakaan ole..

Mutta komppaan kyllä viestin aloittajaa siinä, että olen minäkin saanut DNA:lta hyvää asiakaspalvelua, aina kun on tarvinnut sinne olla yhteydessä.

En sitten tiedä, että jos jollain asiakaspalvelussa on huono päivä ollut, eipä sitä saisi asiakkaalle näyttää. Mutta omat kokemukset tosiaankin positiivisa, ja mun kokemuksen mukaan homma toimii :).

• isoin pomo

Mulla oli laskutusepäselvyys DNA:n kanssa ja asian hoitamisessa ei ollut mitään epäselvyyttä.

Soitin sinne aamulla klo. 10 ja seuraavana päivänä klo. 15 puhelin oli jälleen auki.

Mitä tulee kilpailijoihin niin toinen operaattori vaihdettiin pois juuri asiakaspalvelun olemattomuuden vuoksi.

Jos 1000 hengen organisaatiosta muuta kymmenen soittaa asiakaspalveluun on sillä merkitystä kestääkö palvelun saanti 5 vai 50 minuuttia.

• p a s k a d n a

minä lepetiin dna ja otin toinen lyytymä olen tosi tytyväinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1394
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      52
      1316
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      105
      1095
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      120
      1046
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      65
      687
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      165
      646
    7. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      562
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      538
    9. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      505
    10. Valehtelu

Oletko valehdellut kaivatullesi?
      Ikävä
      71
      483
    Aihe