Hei, haluaisin kuulla kokeneemman neuvoja, postcrossingista. olen ihan uusi tässä jutussa ja haluisin jonkun vähän opastavan :D mm. Mitä lähetettävään korttiin pitää kirjottaa?
POSTCROSSING!
4
475
Vastaukset
Hei vaan! Onkohan kysymyksesi vielä ajankohtainen - vastaan silti...
Olen jonkun vuoden ajan harrastanut postcrossingia ja todennut sen ihan kivaksi jutuksi.
Korttiin ei ole pakko kirjoittaa muuta kuin postcrossingista saamasi osoite ja tunnistenumero, jolla vastaanottaja raportoi kortin saapuneeksi.
Itse ole säveltänyt jotakin esimerkiksi kortin aiheesta tai jostakin ajankohtaisesta jutusta - sana on vapaa :-)
Voin suositella!- vastatkaahetikiitos
KIVA kun joku vastaa :D
Minulle tuli kortti. Mihin pistän sen ID:n että olen saanut sen?
Kun lähetän kortin, niin pitääkö minun jonnekin pistää jyn että lähetin kortin???!! VASTATKAA NYT NOPEEMPAA KUIN KAHDEN KUUKAUDEN KULUTTUA!!! - vastaanhetiolehyvä
Postcrossingin vasemmalla sivulla lukee etta ''Register a postcard''
Ja lähetettyä korttia ei tarvii ilmottaa mitenkään. Pitää vaa muistaa kirjoittaa korttiin oma ID että vastaanottaja voi rekisteröidä sen. :) - VASTAA TAAS HETI
kiitos kun vastasit heti :D
Vie ois yks toinen juttu :D Eli 5 kuukautta sitten kun alotin niin valitsin 5 niitä tyyppei, kelle lähetän ekaks kortit. en sit lähettänykkää kun innostus lopahti heti alkuunsa mut nyt innostuin taas :) Nyt siinä "Status" kohdassa lukee että expired, eli vanhentunut. Mitä meinaa? Enkö voi sinne lähettää korttia jos se on vanhentunut tai jtn?
PS. sori ny jos kyselen tyhmiä mut ois kiva tietää :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446