POSTCROSSING!

Hei, haluaisin kuulla kokeneemman neuvoja, postcrossingista. olen ihan uusi tässä jutussa ja haluisin jonkun vähän opastavan :D mm. Mitä lähetettävään korttiin pitää kirjottaa?

4

576

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei vaan! Onkohan kysymyksesi vielä ajankohtainen - vastaan silti...
      Olen jonkun vuoden ajan harrastanut postcrossingia ja todennut sen ihan kivaksi jutuksi.
      Korttiin ei ole pakko kirjoittaa muuta kuin postcrossingista saamasi osoite ja tunnistenumero, jolla vastaanottaja raportoi kortin saapuneeksi.
      Itse ole säveltänyt jotakin esimerkiksi kortin aiheesta tai jostakin ajankohtaisesta jutusta - sana on vapaa :-)
      Voin suositella!

• vastatkaahetikiitos

KIVA kun joku vastaa :D
      Minulle tuli kortti. Mihin pistän sen ID:n että olen saanut sen?
      Kun lähetän kortin, niin pitääkö minun jonnekin pistää jyn että lähetin kortin???!! VASTATKAA NYT NOPEEMPAA KUIN KAHDEN KUUKAUDEN KULUTTUA!!!

• vastaanhetiolehyvä

Postcrossingin vasemmalla sivulla lukee etta ''Register a postcard''
      Ja lähetettyä korttia ei tarvii ilmottaa mitenkään. Pitää vaa muistaa kirjoittaa korttiin oma ID että vastaanottaja voi rekisteröidä sen. :)

• VASTAA TAAS HETI

kiitos kun vastasit heti :D
      Vie ois yks toinen juttu :D Eli 5 kuukautta sitten kun alotin niin valitsin 5 niitä tyyppei, kelle lähetän ekaks kortit. en sit lähettänykkää kun innostus lopahti heti alkuunsa mut nyt innostuin taas :) Nyt siinä "Status" kohdassa lukee että expired, eli vanhentunut. Mitä meinaa? Enkö voi sinne lähettää korttia jos se on vanhentunut tai jtn?
      PS. sori ny jos kyselen tyhmiä mut ois kiva tietää :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      54
      2802
    2. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      218
      2797
    3. Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä

Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk
      Tv-sarjat
      38
      2075
    4. Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta

Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o
      Maailman menoa
      117
      1543
    5. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      50
      1480
    6. Etkö voi antaa edes vihjettä mulle?

Minkä vain me tiedettäisiin? Naiselta miehelle.
      Ikävä
      90
      1299
    7. Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...

Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1249
    8. Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä

Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o
      Ikävä
      35
      1217
    9. Kaksi viikkoa enää Rakas...

Tietäisinpä miten toimia...
      Ikävä
      77
      1207
    10. Terveisiä lintutornilta

Viipurista nousee kauhea savupatsas. Miksi ?
      Maailman menoa
      50
      1046
    Aihe