POSTCROSSING!

Hei, haluaisin kuulla kokeneemman neuvoja, postcrossingista. olen ihan uusi tässä jutussa ja haluisin jonkun vähän opastavan :D mm. Mitä lähetettävään korttiin pitää kirjottaa?

4

585

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei vaan! Onkohan kysymyksesi vielä ajankohtainen - vastaan silti...
      Olen jonkun vuoden ajan harrastanut postcrossingia ja todennut sen ihan kivaksi jutuksi.
      Korttiin ei ole pakko kirjoittaa muuta kuin postcrossingista saamasi osoite ja tunnistenumero, jolla vastaanottaja raportoi kortin saapuneeksi.
      Itse ole säveltänyt jotakin esimerkiksi kortin aiheesta tai jostakin ajankohtaisesta jutusta - sana on vapaa :-)
      Voin suositella!

• vastatkaahetikiitos

KIVA kun joku vastaa :D
      Minulle tuli kortti. Mihin pistän sen ID:n että olen saanut sen?
      Kun lähetän kortin, niin pitääkö minun jonnekin pistää jyn että lähetin kortin???!! VASTATKAA NYT NOPEEMPAA KUIN KAHDEN KUUKAUDEN KULUTTUA!!!

• vastaanhetiolehyvä

Postcrossingin vasemmalla sivulla lukee etta ''Register a postcard''
      Ja lähetettyä korttia ei tarvii ilmottaa mitenkään. Pitää vaa muistaa kirjoittaa korttiin oma ID että vastaanottaja voi rekisteröidä sen. :)

• VASTAA TAAS HETI

kiitos kun vastasit heti :D
      Vie ois yks toinen juttu :D Eli 5 kuukautta sitten kun alotin niin valitsin 5 niitä tyyppei, kelle lähetän ekaks kortit. en sit lähettänykkää kun innostus lopahti heti alkuunsa mut nyt innostuin taas :) Nyt siinä "Status" kohdassa lukee että expired, eli vanhentunut. Mitä meinaa? Enkö voi sinne lähettää korttia jos se on vanhentunut tai jtn?
      PS. sori ny jos kyselen tyhmiä mut ois kiva tietää :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1470
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1170
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      869
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      791
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      61
      699
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      665
    7. 51
      652
    8. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    10. 76
      566
    Aihe