Saunalahden tekniset tiedotteet
24.8.2011 14:11:04
Mobiililaajakaistan ja älypuhelinten internet-yhteyksissä häiriöitä ruuhka-aikoina
23.8.2011 20:01:27
Häiriöitä Saunalahden mobiililaajakaista-palvelussa 23.8.2011 klo 17:00 - 23:00
Huomatkaa 24.8 (tänään), todettu "häiröitä ruuhka-aikoina".
Ei kiinnosta ruuhkat, niistä saa tarpeekseen oikeassa liikenteessä. Jos myytte dataliittymiä, niin pitääkää huoli, että KAISTAA on riitettävä!
Toki elämässä on pahempiakin asioita, mutta juuri nyt tämä asia ärsyttää eniten :)
Saunalahdella TAAS ongelmia (24.8 ja 23.8)
3
199
Vastaukset
- 778899
oliko kyseiset tiedotteet VIP-sivuilla? ei siellä sattunut olemaan mitään mainintaa 22.8 olevista häiriöistä? meillä täällä Maskussa oli yhteys poikki 16.45 lähtien pitkälle yöhön. oliko jollain muulla sama vika?
- VIP sivuilla
lukee että elisa oyj suorittaa verkon parannus ja huolto töitä sekä uusii dhcp-palvelimia 22-25.8 ympärisuomea klo 17-23 välisenä aikana. minulla oli eilen illalla yhteys poikki koko illan.
ja tää mobiililaajakaista on aina jotenkin sattuman armoilla
ekat viikot yhdisti tukiasemaan, jonka kenttä tyypillisesti -65dBm (paras -59dBm). Nyt ajoittain toinen tukari, kenttä alimmillaan -91 dBm (mutta jonain iltana -89dBm antoi kuitenkin kolmen minuutin downloadin keskiarvoksi 3,8 Mbit/s)
pahin ruuhkatahma oli jonain tiistai-iltana klo 20-21, sain jotai 0,07 Mbit/s ... mutta onneksi aika harvoin menee näin alas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416