Saunalahden tekniset tiedotteet
24.8.2011 14:11:04
Mobiililaajakaistan ja älypuhelinten internet-yhteyksissä häiriöitä ruuhka-aikoina
23.8.2011 20:01:27
Häiriöitä Saunalahden mobiililaajakaista-palvelussa 23.8.2011 klo 17:00 - 23:00
Huomatkaa 24.8 (tänään), todettu "häiröitä ruuhka-aikoina".
Ei kiinnosta ruuhkat, niistä saa tarpeekseen oikeassa liikenteessä. Jos myytte dataliittymiä, niin pitääkää huoli, että KAISTAA on riitettävä!
Toki elämässä on pahempiakin asioita, mutta juuri nyt tämä asia ärsyttää eniten :)
Saunalahdella TAAS ongelmia (24.8 ja 23.8)
3
182
Vastaukset
- 778899
oliko kyseiset tiedotteet VIP-sivuilla? ei siellä sattunut olemaan mitään mainintaa 22.8 olevista häiriöistä? meillä täällä Maskussa oli yhteys poikki 16.45 lähtien pitkälle yöhön. oliko jollain muulla sama vika?
- VIP sivuilla
lukee että elisa oyj suorittaa verkon parannus ja huolto töitä sekä uusii dhcp-palvelimia 22-25.8 ympärisuomea klo 17-23 välisenä aikana. minulla oli eilen illalla yhteys poikki koko illan.
ja tää mobiililaajakaista on aina jotenkin sattuman armoilla
ekat viikot yhdisti tukiasemaan, jonka kenttä tyypillisesti -65dBm (paras -59dBm). Nyt ajoittain toinen tukari, kenttä alimmillaan -91 dBm (mutta jonain iltana -89dBm antoi kuitenkin kolmen minuutin downloadin keskiarvoksi 3,8 Mbit/s)
pahin ruuhkatahma oli jonain tiistai-iltana klo 20-21, sain jotai 0,07 Mbit/s ... mutta onneksi aika harvoin menee näin alas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1247092KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4096793Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693443Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521323008Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092594Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään432144- 1251874
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211737Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821407- 741297