Nii, että onko toi hyvä haulikko? Kestävä ja joka ei mene paskas heti? Linkki:http://www.proairsoft.com/acatalog/info_320705xx.html
Mossberg 500 katkaistu haulikko (puujäljitelmä)
48
1109
Vastaukset
- S.T.A.L.K.E.R.
Eipä oikein...
Olen kyllä kuullut tuosta kaikenlaista, muta omakohtaisesta kokemuksesta löysin vain hyvää. Olen kokeillut sekä tuota, että mustaa versiota tuosta. Ase on lähes kokonaan muovia ja tuntuukin hieman halvalta. Mutta kantomatka ja hopin toimivuus olivat erinomaiset. Kumminkin muovisuutensa takia kovin heikko ja rikkoutuu ennemmin tai myöhemmin eikä voi enää korjata, ellei tee osia itse.
Eli jos haluat kivan vara-aseen, niin hommaa tuo. Pääaseeksi en kuitenkaan lyhytikäisyytensä takia suosittelisi, jos haluaisit pääaseeksi haulikon nin hommaa cybergunin mossberg m8000, joka on aitoa metallia ja puuta:
http://plasticsoldier.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=1095&category_id=192&option=com_virtuemart&Itemid=107&lang=fi
Tuohon saa sitten varaosia, on yhteensopiva maruzenin haulikoiden kanssa. Suomesta en äkkiseltään varaosia löytänyt, mutta ulkomailta voisi...
Mutta hommaa jos tykkäät, hinta ei ole paha. - mamo
mitäs luulet? hyvää ei saa halvalla, eikä myöskään parasta. älä osta!
- mell.i.t
itselläni ase on ollut aivan mahtava hintaluokkaansa nähden ja kun se on kerran muovia se ei paina paljon ja itselläni kaveri on pudottanut pariin kertaan mutta aseelle ei ole käynyt mitään=)) ja niiin on hyvä vara-ase!!!! kannattaa ostaa huima kantomatkakin
- sd freg
Kannatan ostamaan veljensä M47 koska keveä ja löytyy muutama metalliosakin,mutta vain 20 lippaat,hikut nykyää harvinaisia ja haluaisin ostaa sellaisen,tietenkin
- kuula3
oon alottamas softausta ja tarttiin aseen kantiiks tommonen ostaa vai hajooksee tohjoks heti alku käsittelyssä
- 753+fgivjh
mulla on se ja se on tosi hyvä vara ase ja muutenki. kannattaa EHDOTTOMASTI ostaa se on tosi hyvä ikinä en oo nähny noin halpaa ja hyvää
- kokemus
Minun aseessa on semmonen ongelma että aina 3 kuula jää sinne lippaaseen , eikä syötä ainoa keino on kääntä ase väärinpäin ladata ja ampua sitten.
- kokemus
Anteeksi , kun kirjoitan huonosti .
- ian erik trollberg
mullaki on se vika mut älä anna sen haitata
- airsoft kiddo
Mulla on ainaki ihan hyvä ollu, mutta jos lippaassa on vaan 3 kuulaa niin ase ei ammu niitä. 5 tähden asteikolla ase sais 3-4 tähtee.
- AKKU TÄYNNÄ
Jos se ei syötä viimesiä kuulia, silloin lippaan jousi on löystynyt. En usko että ihan helposti hoituu, joten anna olla. Tämä sai sinut miettimään siis: Mikä tän viestin tarkotus oli? Can you figure it out? Can that guy behind you find it out? I dont know, why dont you jump in to the adventure? :DD PERUSPÄRINÄT.COM
- usko pois!
ase on mahtava hintaisekseen tarkka ja tehokas!
softaus porukas ainaki 7 on toi ase ja kaikil o kestäny!!!!!! - kukkeli12123
olen itsekkin ajatellut tuota asetta kaverit sanoo että se on hyvä aloittelia ase mutta aion softata sillä varmaa vähä alle vuoden se on minulla ase ja aion myös ostaa siihe molempia kuulia 20/12g, kumpia kannattaisi ostaa vai kannattaako ostaa kumpiaki??
- Marked One
Pääsääntöisesti mikään airsoft-ase ei syötä viimeisiä 3-5 kuulaa johtuen siitä, ettei kuulia ylös työntävä nuppi yllä hoppikammion sisään. Maruin AKS-74MN:ssä ja parissa muussa uudemmassa Maruissa lipas on suunniteltu siten, että se syöttää kaikki kuulat. Myös monessa kaasuaseessa on tämä ominaisuus.
- eiiih!!!!!!!!!
sun pitää tajuta airsoft ei oo halpa harrastus. sun pitää olla valmis maksamaan kunnon aseesta!
- hehe
airsoft kiddo käännä ase ylösalasin ja sit lataa ja ammu mul ainaki toimii
sillai kyl toi must on ihan hyvä ase (hintaan verrattuna) - Rölli 2
minulla 500.n jo 30v puuperällä eikä saa rikki millää ammuttu monta saavillista 52g latauksella olevia patruunoita.
yli sataan metriin kettukaato lähelle ei kannata ampuakaan ei jää mitään jäljelle jäniksestä purtavaa (on kokemusta)
semmoinen ase että 150m on lyhyt matka ja mitään ei ole viritetty. - jokutyyppi1
kertoisitteko tosta kuulaaseesta hyvät ja huonot puolet.tartteis tietää nopee!!!!
- do do doublekill
Mahtava ase mutta pitkänmatkan aseeksi en suosittele, kun hopup menee iha liikaa ylöspäin vaikka säätäisi niin pieneksi. Tällä aseella tuli pelissä ensimmäistä kertaa double kill :D
- aloittelija softaaja
Itellä on tuo Mossberg 500 L.E teleskooppi perällä, aika hyvä hinnan suhteen.
- kyseliä
tilasin just ton saman aseen onko tarkka,aloittelija softaaja
- JIHAD!
Kyllä sää sen varmasti sitten huomaat, kun kokeilet...
- aloittelia softaajja
Omasta mielestä aika tarkka;-)
- aloittelijasoftaaja
Itellä on kaksi pistoolia ja D96,mitä teillä on???
- Herätys
Ei kiinnosta p*skan vertaa mitä aseita sulla on
- oon heränny
Mitä sulla on!!!Vai onko?
- Herätys
On mulla. Miten niin? Sun hienoin ase taitaa olla joku proairsoft 7.2V ase.
- heränny
Ei oo!!!!
- aloitteliasoftaaja
Kerro mitä sulla on???
- Herätys
Mulla on viritetty Kalash AK-74 ja kasa vemppuja. Myin co2-pistoolini kun tarvitsin rahaa.
- $$$ra
Paljo sai siitä pistoolista jonka möit?
- Herätys
40€ annoin mukaan 8 kaasua ja sellasen pienen minigripin verran diablon kuulia.
- $$$ra
Oliko muuten tehokas?
- Herätys
Proairsoftin mukaan 125 m/s, paikkaansapitävyydestä ei tietoa.
- proairsoft
Ok
- softinurkka
kauvan oot softannu.
- koffberglll
mistä saa mossberg 500:seen isompia lippaita?
- joku softaaja
mulla on sellane ja on ihan hyvä haulikko ei mee hajalle ja ihan hyvä tähtäys :)
- koffberglll
mä oon tilannu sen paketin mutta ei oo vielä tullu.onko se pistooli hyvä?
- JIHAD!
koffberglll kirjoitti:
mä oon tilannu sen paketin mutta ei oo vielä tullu.onko se pistooli hyvä?
Kyllä sää varmaan sen sitten huomaat, kun se tulee.
- pro airsofter69
JIHAD! kirjoitti:
Kyllä sää varmaan sen sitten huomaat, kun se tulee.
minkä kaikkien aseiden lipas mahtuu mossbergiin?. Mulla on snipukka,kaasu pistooli,kaasuhaulikko,kranaatin heitin ja ak
- JIHAD!
pro airsofter69 kirjoitti:
minkä kaikkien aseiden lipas mahtuu mossbergiin?. Mulla on snipukka,kaasu pistooli,kaasuhaulikko,kranaatin heitin ja ak
MP5 lipas mahtuu ja toimii, jos pidät toisella kädellä siitä kiinni tai pistät kuminauhalla ympäri.
- hkbj
JIHAD! kirjoitti:
MP5 lipas mahtuu ja toimii, jos pidät toisella kädellä siitä kiinni tai pistät kuminauhalla ympäri.
tilasin ton mossbergin niin sieltä tuli m870
- thykki
Kun joku kirjottaa suomi24:seen ilman isoja alkukirjaimia ja pisteitä niin ei ihme että tilasit vahingossa väärän aseen.
- snake556
Minun Mossberg puujäljitelmä kesti ihan hyvin kenttä testin elikkäs tungin se hiekkaan, veteen ja hautasin sen hiekkaan toimi vielä ihan hyvin
- :DDDD
reps
- en oo gei 5353434
up
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse5318965Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1616170Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3745220Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli664749Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s994361Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1664053SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1853942- 921896
- 1041412
- 47979