Kysyisin

mietteliäs nyt

Eilen oli sellainen hauska juttutuokio, minua varmasti 10 vuotta vanhemman miehen kanssa. mitä miettii hän tämän jälkeen? Monia asia jäi auki ja uskon, että jokin tarkoitus tässä on. Hymyssä suin kuitenkin erottiin, olihan myöhäinen ilta.

15

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keskiyö

      Hei
      tuosta eilisestä minullakin on hyvä ajatus, ilta oli hauska ja avoin, te kumpikin saitte sielunruokaa monta kiloa.
      ei ikä ole kuin numeroita, älä ollenkaan välitä ikäeroista, jotkut ihmisethän ovat "vanhoja" jo nuorena.

      te tapaatte vielä uudestaan, tuo mies suunnittelee jo miten saisi taas tavattua sinut "aivan sattumalta". hän on herrasmies ja kunnioittaa naista.
      se ilta oli niinsanottu kohtalonilta, jollaista sinä olit itsellesi toivonut jo pitkän aikaa.

    • Keskiyölle nostan

      Olinkin saanut katsannon. :) Kiitos siitä. Luulen myös niin, vaikka tarkoitusperät asiaan eivät varmasti ole romanttiset, vaan ehkä sellaiset työperäiset. Eikö näytäkkin siltä? Mutta kivaa oli.

    • Keskiyö

      Hei
      sanotaan, että tarkoitusperistä viis, jos loppu menee niin mukavasti.
      voihan sitä mennä maitokauppaankin ja tulla uuden auton kanssa kotiin.
      täytyy vain kulkea avoimena ja silmät auki!

    • Nostan Keskiyölle

      Tuota nyt täytyy oikei kysäistä ihan uudelleen tästä, että takoitatko, että on minusta kiinnostunut muutoinkin, kuin tuohon työasiaan liittyen? Ruperi meinaan ihan kuumottamaan.

    • Keskiyö

      No, kyllä teitä kävi molempia kuumottamaan... ihan totta!
      tuo mies on asiallinen ja naista kunnioittava.

    • mietteliäs nostaa

      Meni muuten näin, käväisi täällä hyvin nopeasti juuri äsken, kuin ohimennen "fiksailemassa" enkä minä tienny mitä oikein sanoisin. Kyseli kuitenkin joitain asioita, joista keskusteltiin aiemmin ja oli todella mukava.

      Jaa-a, mikä on sinun mielipiteesi? Että mitähän tässä on oikein nyt?

    • Keskiyö

      No se on nyt sitten sitä!
      onneksi olkoon, sinulle tulee hauskaa....... ja ihanaa........
      kuule, jos haluat joskus pitemmän katsannon, sekin onnistuisi (sähköpostin kautta, missä selitän tarkemmin).

    • mietteliäs nostaa

      En sitä tänne uskalla laittaa. :) Sähkistä siis. Mutta on tuo ihminen kyllä kovasti mielessä ja koetan tehdä tilinpäätöstä asiassa ja kuunnella itseäni. :)

      • -Janise-

        Hei,

        vastaan tästä sivusta, toivottavasti et pahastu.

        Oma tulkintani poikkeaa sinulle kirjoitetuista vastauksista, siksi ajattelin että ehkäpä sinua kiinnostaisi (vaikka vertailun vuoksi) lukea se.

        Ellei, niin skippaa yli minun tulkintani.

        Tulkitsisin näin että te lähinnä työskentelette rinta rinnan.
        Huumorintajunne on samankaltainen ja olette "samalla sivulla" kommunikoinnissa, vuorovaikutus on helppoa tästä syystä siksi yhteisTYÖ sujuisi hyvin.

        Tunne-asioita en tähän lähtisi sotkemaan, tai ruokkimaan ihastumishaihatteluja.
        Sellainen saattaisi suotta riskeerata hyvän yhteisTYÖmeiningin ja työkaveruuden.

        p.s Toivon ettet maksa kenellekään "tulkinnoista" jos joku "tulkitsija" yrittää kinuta sinulta rahaa vastauksista joita saat täältä ilmankin.

        Tcemppiä, terveisin -Janise-


    • nostelen

      Kiitos kummallekkin vastaajalle tietenkin. :) Mietin tätä edelleen täällä....en ole varma josko tuossa rahasta on kyse, mutta täällä netissä ei kyllä oikein liiankaan tarkkaan voi oikein kertoakkaan asioita. Ja tietty yhtä vastaajaa kohden, pitäisikin kai kirjoitella suht' lyhyesti, että moni saisi vastauksen?

      En tiedä, mutta kyllä tähän kysymykseen edelleen saa katsella. :)

      • Keskiyö

        Hei
        voin edelleen katsoa sinulle s-postin kautta ja kertoa siellä lisää, jos tahdot.
        annan tiedot seuraavalla kerralla.

        terveisin Keskiyö


    • mietteliäs nostaa

      Hei,

      huomasin, että oli tullut noottia tuosta sähköpostin antamisesta.

      Nyt on Keskiyö niin, ettei ole miestä näkynyt hetkeen. Meidän olisi pitänyt käydä keskustelemassa työkuvioista. Ottaakohan itse yhteyttä?

      Sitten myös ilmaantunut toinenkin työkuvio, jossa vanhempi mies, tosin hän on todella kaukana ja sähköisesti etenee tämä viestintä. Näkyykö tähän mitään?

      Janisen kirjoitukseen vastaisin, että nyt ymmärrän. Sinä tarkoitat yhtä nuorempaa miestä tai noin samanikäistä siis ja näin hänen kanssaan onkin, mutta ilmassa ei todella ole mitään muuta. On joskus aikaa sitten ollut, mutta siihen jäi heti. Ei olisi ollut järkevää sekoittaa asioita, kun työt ok.

    • Hei
      kyllä hän vielä yhteyttä ottaa, vaikka toisin ajateltuna, sinäkin voisit ottaa askeleen eteenpäin. onhan sinulla hyvä syy....

      tuo vanhempi herra on varattu omissa kuvioissaan, hänellä on oma ystävättärensä. sinulle on muutenkin kiva syksy tulossa, tapaat mukavia ihmisiä myös työn ulkopuolella. ja perheessä taitaa myös olla jotakin uutta tulollaan.

    • mietteliäs nostaa

      Kiitos. Työhön nämä liittyvät kummatkin vanhemmat miehet, eikä minulla ole muita toiveita asian suhteen.

      Toivoisin yhteistyökuvioita kummankin kanssa, vaan mitenhän tässä mahtanee käydä?

      Näkyykö mitään positiivista, kuin mukavia ystäviä? Mitään? Joskus valtaa epätoivo.

    • Hei
      älä sinä masennut, onhan monta asiaa niin hyvin. ja sinulla on muitakin työhön liittyviä ihmisiä, jotka ovat tärkeitä. voit itsekin ottaa yhteyttä, jos heillä kestää.

      menet syksyllä teatteriin, siitä tulee kiva ilta. ja sitten näen uudet saappaat, eli kaikennäköistä pientä iloa. sinä olet tasapainossa ja ahkera, rakkaus taas on sellainen ilmiö, mikä tulee sitten kun sille sopii!
      joskus sitä vähän joutuu odottelemaan.....

      t: Keskiyö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe