Ollaan asuttu tässä nyt 7:ttä vuotta ja ensimmäistä kertaa yksi puu kukki ja teki hedelmiä. Aikaisempina vuosina ei mitään. En siis edes tiennyt sen olevan omenapuu. Ja nyt en tiedä että onko se tavallinen vaiko koristeomena.. Pieniä punaisia omenia siinä killuu niin paljon että oksat notkuu. JOS se on koristeomenapuu, voiko sen hedelmiä käyttää ?
Koristeomenapuuko ?
2
248
Vastaukset
- voi käyttää
Yleensä koristeomenapuun ompot on niin 'pahan' makuisia etten ainakaan söisi.
Sosetta voi tehdä, mutta ovat niin pieniä että suosittelen oikeita omenia ja koristeomenat jättäisin koristeeksi. - joku vaan
Kyllä se koristeompulta vaikuttaisi.Voihan koristeompun hedelmiäkin käyttää,mikä sen estäisi.Maku ei varsinkaan pienihedelmäisissä lajikkeissa tosiaan ole kovin hääppöinen,ovat useimmiten aika kitkeriä,mutta soseena ja mehuna menevät esim muiden omenoiden ja/tai marjojen joukossa.Isompi hedelmäisten (esim. Luuna) hedelmiä voi kyllä syödä ihan tuosta vaan,tai ainakin minä voin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs531605- 1741346
- 101295
- 761264
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli2841202- 161126
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti96918Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33913Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä56905- 347815