Onko täällä muita, jotka lähtevät ensi alkuvuodesta pitkälle matkalle Tunisiaan?
Tai osaako joku kertoa millainen sää siellä on tammi-helmikuussa. Ilmeisesti viileän puoleinen.
6 viikkoa Soussessa
4
279
Vastaukset
- Suhina67
Viieää on, keskilämpötila siinä 15 tuntumassa. Yöt kylmiä ja siitä tekee vielä kylmemmän kosteus. Villavaatetta kannattaa varata juuri iltoja ja öitä varten mukaan :D Päivällä kyllä tarkenee ja kun on kaunis päivä, niin ollaan äkkiä yli 20. Sateisia ja tuulisiakin päiviä joukkoon mahtuu, mutta yleensä päivä tai pari ja sitten taas paistaa.
- happyH
Jos pärjäät suomessa -30 menee toi 17-22 alasti. ps.en ole menossa matkalle vaikka haluaisin. :*(
- like a virgin
kannattaa ajella se alapää valmiiksi niin tulee niin tyttömäinen olo mustalle mulk*lle ja kuukautisten aikaan naiminen kiellettyä kirjoituksissa.
- Mr Tampax
painajainen tunisiassa, käytetty kuukautisrätti jossa kikkarakarvoja :)
http://www.yalibnan.com/2013/12/11/child-marriage-a-huge-concern-on-human-rights-day/child-brides-hamas-muslims/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882