Selailin veljen iPodia ja sit siinä oli joku ihmeen Led Zepelin niminen bändi. Mä luulin, et se ois joku tosi ihku poikabändi, mut sit selvis et se oli niinku jotain örinähevii. Hyi!
Mä olisin sen sietänyt sen, mut sit selvisi aivan järkyttävä asia! Ne on menneet baittaa Justin Bieberiä! Miten ne kehtaa, jotkut rumat tyypit menee baittaa maailman ihquinta poikaa! MÄ KATOIN NIITEN KUVIA NETISTÄ; JOTAIN RUMIA PITKÄTUKKIA! HYI! ONKS NE OIKEESTI JÄMÄHTÄNEET JONNEKKI KIVAKAUTEEN; EI NIINKU EDES RÄPPIBIITTIÄ TAI JOTAIN!
OIKESSTI VERRATKAA NÄITÄ LYRIIKOITA!
Justin Bieber: Baby, baby, baby OOH!!!
Lets Epelit: Babe, baby, baby, Im gonna leave you
MITEN NE KEHTAA? ASDASDASDASDASD
Mä vaadin, et se hiton Zeppelin mikälie haastetaan oikeuteen hyvän biisin kopioimisesta.
Mikä ihmeen Led Zeppelin?
13
319
Vastaukset
- Miten sä kehtaat
Väittää Zeppelinin kopioineen tän Bieberiltä... Tässä on nyt sellanen juttu, että Led Zeppelin esitti tän jo kuuskytluvun lopussa... Joko sä oot helvetin idiootti tai sitten vaan trolli...
- Retkuilija
äärimmäisen törkeästi plagioi Hollies Rihannan umbrella kappaletta biisissään bus stop. Rihanna aikoo vaatia korvauksia mielen pahoittamisesta.
http://www.youtube.com/watch?v=It75wQ0JypA "ONKS NE OIKEESTI JÄMÄHTÄNEET JONNEKKI KIVAKAUTEEN"
:'DDDD oli se varmasti kivempi kausi kun tää teinitrollien valtakausi- kae
Oh bitch you are a whole new level of stupidity ..
- Rockote
Itse näkisin tässä hyvinkin ironisen minämuodossa kirjoitetun parodian nykypissiksistä. Sitten tulee joku "asiantuntija" joka tietää otsa rypyssä kertoa että zeppelin oli eka. Wau. Siis niiqu joku elävä musiikin ensyklopedia on keskuudessamme tällä palstalla.
Kukahan täällä on tyhmä? :D - trolololollololol
Trolling is a art.
- zeppezep
"Trolling is a art"
Juu, mutta tuo aloitus ei ollut.
- AAAAAaaaaAAAaa!!1!!1
Aivoihin sattuu. vitun trolli.
- MayhemIstKrieg
Teinitrolli vauhdissa, ihan vaan tiedoksi että led zeppelin on rockin legenda, ja ilman koko 60- lukua ei olisi olemassakaan justin vitun bieberiä, ampuisin sinua jos minulla olisi kuula-ase
- Fucktard
helvetin trolli, led zeppeliin teki musaa viellä silloinki ku sun vanhempas ei ollu viel syntynykkää
- lapsetlapset
Uittumarkot (pissaliisan poikapuolinen vastine) hermostuivat oikein kovasti. "Me kato tiedetään Led Zeppelin et älä sä käy"
- et oo tosissas
Can't tell if trolling or just very very very stupid.... Helvettiin nää massateinixit
- keheheheh
Alotusviestin on pakko olla vitsi. Ei kukaan oikeasti voi olla noin tyhmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019