En osaa lähteä kotoa mihinkään

eytfghdfg

En kerta kaikkiaan keksi mitään syytä lähteä yhtään mihinkään, ja sitten ahdistun ja masennun siitä että elämä tuntuu niin tyhjältä. Voikohan tällaiselle edes mitään?

49

3573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama homma

      Mulla on sama tilanne.. työttömänä täällä kotosalla. :( Ihan turhaa lähteä minnekkään kun ei ole tosiaan mitään syytä mennä ulos.

      • Anonyymi

        Ei tarvitse syytä mennä ulos. Tekee vahvan päätöksen ja alkaa ulkoilla,Jokainen osaa yksin kävellä,piristää.


    • ap

      Mulla on opiskelupaikka, mutta silti kaikki vapaa-aika on jotenkin vaikeaa. Kotiin maalle matkustamisesta joka viikonloppu taas tulee kustannuksia - vai pitäiskö vain hyväksyä nuo kustannukset sen takia että saattais, ehkä, voida henkisesti paremmin jos kulkis siellä?

    • mä vain

      tuttu tunne tääläkin... miettii et tällästäkö tää elämä on. Yhtä tympeetä päivästä toiseen, mihkää ei huvita lähtee. Se että saa jotain tehyä on yhtä ponnistelua. Ittensä pitää pakottaa joka kerta..

    • hp

      minä aikoinaan koetin väkisin poistaa yksinäisyyden tunnetta ja hankkiuduin esim,sokkotreffeille yms. kaikki kuitenkin palasi takaisin uomilleen, mutta Jumala etsi minut käsiinsä ja antoi sanastansa lohdun yksinäiselle. tänä päivänä en enää koe itseäni yksinäiseksi vaan elän. elän yksin mutta jaksan elää Luojani antamasta sanasta. yksinäisyys on kääntyny positiiviseksi elämän haluksi. Kasteessa meidät on otettu Jumalan lapsiksi,ja minut tuhlaajapojan HÄN kutsui takaisin. ulkopuolisen näkökulmasta elämäni on yhtä tyhjän kansa,,mutta Pyhähenki antaa levon vaikka kaatopaikan keskelläkin. tulen olemaan loppuelämänikin yksin ilman naista. ymmärsin että ei sydän saa lepoa maailmasta ja sen riennoista, turhaa on kaikki maailman korskeus. sinä yksinäinen risti kätesi ja pyydä että Jeesus tulisi sinun avuksi. kaikkia yksinäisiä ja muidenkin taakkojen alla kipuilevia HÄN tahtoo auttaa. muuta apua en tiedä ihmiselle joka todella voi auttaa.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä. Tänäkin iltana tuntui, että ei ole halua mihinkään. Sitten vain otin itseä niskasta kiinni ja aloin vetää normaalikierrostani, ammattilaisilta oppimaani voimistelua. Uskon, että siten saan selkäkivun vähenemään. Kuuntelin samalla tv 7 Kosketus taivaasta .Tv 7 Arkki.. Vuorossa oli 211 kokousajattelin, että kun olen kuunnellut kaikki, alan taas alusta. mutta sitten kuuntelen kokoukset alusta loppuun, eikä niin kuin yleensä, vain Paavo Järvisen puheen. Siinä sitten voi tehdä parannusta samalla, ja elämä tuntuu taas hyvältä. Oma liha ja Sielunvihollinen tuo helposti katkeruutta, mutta parannuksen mielenlaadulla selviää.


    • iDompsu

      Aamen

    • yksin kotona

      Mä kävin tänää kaupas parikin kertaa. Muuten olen kyl kotona ollut muun ajan.

    • jeppekoira

      Joo eipä tässä oikein mitään tekemistä ole.

    • Eiku liikkeelle!

      Lähde lenkille. Lähde kauppaan. Kirjastoon. Elokuviin. Konsertteihin. Kyläilemään. Kyllä syitä löytyy. Eri asia sitten löytyykö sitä viitselijäisyyttä.

      Se ei ole mikään syy jäädä kotiin, ettei ole kaveria jonka kanssa noita voisi tehdä. Yksin voi mennä oikein hyvin.

      Tuo on mulle ihan tuttu olotila. Sitten vaan lähden johonkin vaikkei huvittaisikaan yhtään. Käyn vaikka jossain ostoskeskuksessa hiplaamassa vaatteita ja muuta roinaa. Mitään ei tarvitse ostaa. Itsensä voi palkita vaikkapa kahvikupposella jossain kahvilassa.

      Kaikki menot on parempi kuin kotona neljän seinän sisällä mojuaminen ja masentuminen.

      • Anonyymi

        Mitä suurempi ihmismäärä, sitä yksinäisemmäksi siellä itsensä tuntee. Yksi joka helvetin paikassa. Ei mitään syytä lähteä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä suurempi ihmismäärä, sitä yksinäisemmäksi siellä itsensä tuntee. Yksi joka helvetin paikassa. Ei mitään syytä lähteä

        Oletko minkä ikäinen? Lähde ihanminne vaan, maailma on auki. Ilmoita itsesi facen aupair sivuille - lähde! Mummoilemaankin voi mennä aupair hommiin. Jos olet mies, niin myös ulkomaille. Suomi on ankea maa.


      • Anonyymi

        Aivan oikein pois kotoa.Ei sihen tarvitse saattajaa,Ulos ihmisten ilmoille.Unikin tulee paremmin kun ulkoilee. Jopa kotona Yksin asuvia vanhuksia lääkärit,sairanhoitajat: Pyytävät viemään edes kerrostalon pihalle istuu.Ettei omaset vaan käydessä istu vanhuksen koti sisällä.Toimii siis ulkoilu kaikille ikään katsomatta.


    • 7+2

      Täysin sama tilanne täällä. Opintojen alkua odotan mutta sitä ennen ei ole _mitään_ tekemistä. Kauppareissuja ja satunnaisia lenkkejä lukuunottamatta ei ole mitään asiaa poistua kämpiltä.

      Lisäesteenä on, että yleensä, kun poistutaan asunnosta niin palaa rahaa ja se on persaukiselle opiskelijalle melkoista kryptoniittia. Yleinen hypistely yms pällistely taas tuntuu niin joutavalta ettei sellaiseen saa itseään piiskattua liikkeelle.

      Onhan tuota yrittänyt oppia tavoille mutta luonteelleen ei mitään oikein voi :l

      • Miulla kans tuo asunnolta lähteminen on nykysin ihan perseestä. Viime syksyn ja talven makasin sängyssä yksin, keväällä ostin jonku kämäsen kameran ja se olikin sit ainut syy lähtee kävelee kaupungille tai johonkin. Pitemmän päälle kaikki tässä kaupungissa alko olla kuvattu ja elokuussa herää sit siihen, että koko kesä meni nukkuessa. Alkukesän kävin juoksemassa mut plaah.. Polvet meni paskaks :D
        Ja tuo rahan palaminen on myös miulla ongelma.. Aina jos menin kaupungille, piti ostaa joku pieni pullo vissyä matkalle ja sit kaupungissa huomaamattani ajauduin ostamaan parit korkkarit ja taas nahkatakin ja mekon. Oon myös täys köyhä opiskelija -.- terasseilla kävin toukokuun alussa jo, mut seki jäi sit aika nopee taakse kun siellä pyöri ne samat tyypit..joihin en tietenkään halua enää törmätä..
        Kauppareissut vajaan kilsan päähän on nykysin helkkarin vaikeeta ja ainut mitä jaksaa pakon eessä tehä. jes. Ei vaan kiinnosta. Saatan jopa vaihtaa vaatteet ja meikata kunnolla et nytpä lähenki ottaa valokuvia, mut sitte yhtäkkiä nasahtaa ja luovutan. Asioita ei auta yhtään se, että sisimmässäni en tykkää suurimmasta osasta ihmisistä. (Ja miusta pitäs tulla asiakaspalvelija, lol)


    • Juuri mietin kun olen koko päivän vaan kököttänyt sisällä ahdistellen asioita, ja mieleeni juolahti kävellä ostamaan jotain takeawayta tai sellaista, en oikein tiedä mitä muuta sitä tekisi, leffakin voisi olla jees, rahat vaan juuri nyt aika loppu... Ehkä sitä jonkun ihmisen säkällä tapaisi matkalla :p Ainakin paremmat mahdollisuudet siihen ulkona kun kotona... Baareilun lopettaminen onkin yllättävän hankalaa, mutta mitään mahdollisuutta sinne palaamiseen ei tällä hetkellä näy..

    • halaukset kaikille

      Se on varmaan masennusta, jos on tunne siitä, ettei ole mitään syytäkään lähteä. Olin itsekin työtön jokunen vuosi sitten ja kotona oli myös turvallista. Ei tullut ainakaan ketään tuttua vastaan ja alkanut kysellä, että mites urallesi kävi...

      Pointti olisi löytää oma tahto. Siellä jossain syvällä se on, vaikka olisi tallatuksi tullut. Ja sitten säädellä elämäänsä sisältä käsin, ei miettiä mitä muut ajattelevat. Ja antaa itselleen anteeksi se, ettei jaksa.

      Ei tarvitse mennä ulos mistään muusta syystä kuin siitä, että itse tahtoo. Eikä tehdä yhtään mitään ulkopuolelta käsin kehotettua. Antaa itselleen anteeksi jos ei jaksa tehdä mitään ja vain olla, lepokin on tärkeää. Mutta myös mennä, kun se päivä tulee, että jotain tahtoo.

    • 76

      Lähteminen on mielestäni helppoa: sen kuin lähdet. Menee vähän suurempiin paikkoihin, niin ei ahdista niin paljoa. Kerran menin esimerkiksi pieneen baariin (kuvittelee joku yksi n. 30 m2 huone), joka oli aivan tupatun täynä. Oli todella ahdistavaa siinä yksin seistä ainoana ilman istumapaikkaa ja seuraa. Mutta isommissa paikoissa kuten jossain puistoissa sun muissa pääsee helposti "sisään" siihen tilanteeseen ja ahdistusta ei synny.


      Ongelmallisempi vaihe on, että miten saadaan seuraa sen jälkeen kun on lähtenyt jonnekin.

    • yksin kotona

      Pian alkaa big brother. Sitä varmaan tulee katsottua kun ei ole muuta tekemistä. Tai on mulla toi kuntopyörä tossa jota poljen joka päivä. tänäänkin poljin 72 minuuttia putkeen. Salibändy treenitkin sais jo alkaa. mut ei ole netissä ollut viel meijän treeni aikoja et en tiedä milloin sekin sit alkaa. Sarjapelit alkaa yleensä lokakuussa et olis hyvä treenat hiukan ennen pelejä.

    • bananas23

      Ite tykkään oleskella yksin, mutta nimenomaan kotona. Ulos en osaa mennä yksin. En oo kuitenkaan mikään sellanen, et sata kaveria pitäsi olla mukana. Mut en vaan osaa kuvitella meneväni kahville yksin. En osaa edes kouluruokalassa syödä yksin, hyvä jos jonoon menen vaikka tietäisin, että kaverit istuu kyllä tuolla jossain ja että mukaan vaan.

      Toisaalta, miten mennä kahville tai muualle edes porukalla kun ei ole ikinä penniäkään rahaa! :I Ikuinen ongelma kavereiden kanssa. Aina pitäis olla viettämässä aikaa leffassa, keilaamassa, mäkissä... Mulle riittäis, et istuttais alas vaikka kotisohvalle ja juteltaisi. Tai mentäis vaikka helvetti lenkille. Mutta ei sit vissii käy kellekään ikäisistäni. Eikö kukaan osaa pitää hauskaa ilman rahaa?

    • asdasdasdsf

      Onneksi itsellä on työpaikka ja siellä hyviä tyyppejä. Työttömänä tässä tilanteessa...noh suoraan sanottuna se oli yhtä h'elvettiä.

    • vituttaamustailtaan

      Ja täällä taas neljän seinän sisällä..3 tutkintoa ja töistä ei tietoakaan.Vituttaa yleensä tehdä mitään kun talous kuralla ja pitäs perustaa perhe muttei voi, kun ei ole fyffee.Autokin vaihtaa muttei voi..haista paska hallitus.

    • Pentaxmies

      Samoja mietteitä mullakin välillä ei tule lähdettyä ulos koko päivänä. Mutta yleensä mulla on joku syy mennä ulos kuten kaupassa tarviikäydä tai lapsi pitää viedä ulos leikkimään. Mutta ei joka päivä. Tuohonkin olen keksinyt syyn eli valokuvaus. Hommasin halvan järjestelmäkameran ja nyt suorastaan odotan koska pääsee taas ulos kuvailee. Kesällä tekee mielipyöräillä jakamera usein silloinkin mukana. En tosin kuvia juuri mihinkään ole laittanut kunhan vaan kuvailen omaksi ilokseni ulkona.

      Koira olis varmaan kanssa hyvä syy mennä ulos.

    • Anonyymi

      Sama täällä myös, auto pihassa ei tarttis kun lähte, mutta ei viitsi, ahdistuuhan siitä kun tuntee että sitä vaan pyörii neljän seinän sisällä . Mistähän saisi en inspiraation että menis tapaamaan ystäviään niitä vähiä mitä on paikkakunnalla, sukulaiset hyvin kaukana

    • Anonyymi

      Mukavampi istua sisällä. Joskus kiva olla ulkona, mutta vain silloin, vaikka yleensä on hankala lähteä ulos ja voi tuntua okeilta sitten, vaikkei muuten sitten olisi lähtenyt. Vanhemmiten jaksaa edelleen vähemmän ja kunto siten alempi.

      Sisällä on niin paljon tekemistä, ettei ne tekemällä lopu. Paljon tavoitteita saavutettava. Ulkona käy muutakin kuin pakosta kun huvittaa tai on kuntonsa tai muuten vain vuoksi asiallista myös muutoin, ja vain siinä on ongelmaa. Ei mulla siihen ratkaisua ole, muuta kuin yritän ja jos onnistuu niin onnistuu, kun onnistuu.

      Yksinäisyys, tyhjyys, mulla on siihen liian kiire ja asun melko vilkkaalla seudulla, ja laskennallista elämää on jäljellä enää noin 30v, joka on vähän kun 10v hurahtaa ohi nykyään niin nopeasti. Kunhan saan päätavoitteet täyteen, niin muu on ekstraa.

    • Anonyymi

      Ei kai se kotoa lähteminen sinänsä nyt autuaaksi tee sekään. Turhanpäiväinen joutokäynti tuolla voi tehdä olosta entistäkin huonomman. Voi vaikkapa tulla tuhlanneeksi ihan mihin sattuun. Että ensin miettiä mikä huvittaisi ja se voi aivan yhtä hyvin olla jotain kotona onnistuvaa. Yksinäisyyden tunne sitten oma erillinen tästä. Ei se tuolla tuntemattomien näkeminen ehkä omissa seuroissaan oikein siihenkään auta, ehkä jopa pahentaa. Että sitä varten sitten jotain juuri ihmisten kohtaamiseen tarkoitettua aktiviteettia. Toki joskus voi anonyymimpikin samassa tilassa olo luoda tunteen olemisesta samassa veneessä. Taidenäyttely.

    • Anonyymi

      Varaa aika lääkärille.Kärsit panikista.Siihen on sopivat lääkeet ja saa monelta järjestöltä jopa ilmasta ryhmä terapiaa.mene vaikka netti katsoo Mieli ry .sivuja.Löydät etsimäsi

    • Anonyymi

      Mä viihdyn autossa, asunkin 6 kk autossa.

      Nyt sataa räntää ja autossa olen nytkin.

    • Sellaista se on täälläkin. Yksin on tylsää mennä minnekään ulos. Kaupassa on pakko välillä käydä. Töissä ja harrastuksissa, mutta siinä ne menemiset sitten onkin. Ei tällä tavalla löydä kumppania itselleen koskaan.

      • Anonyymi

        vali vali ja kerran vielä vali. Ei ne nuoret timmit,sporttiset ja pystyrintaiset tytöt tuu sun kotiovelle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        vali vali ja kerran vielä vali. Ei ne nuoret timmit,sporttiset ja pystyrintaiset tytöt tuu sun kotiovelle.

        No vali vali niin... Kyllä olen sen pannut merkille, etteivät ne ovelle tule. Ennen tuli, mutta se oli mukavalla 90-luvulla viimeksi kun sellaista kivaa oli.
        Mihin sitten pitäisi mennä, että niitä näkisin? Nehän nauraisi minut kotiin takaisin tod.näk...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No vali vali niin... Kyllä olen sen pannut merkille, etteivät ne ovelle tule. Ennen tuli, mutta se oli mukavalla 90-luvulla viimeksi kun sellaista kivaa oli.
        Mihin sitten pitäisi mennä, että niitä näkisin? Nehän nauraisi minut kotiin takaisin tod.näk...

        Sinä asut jyväskylässä niin tiedät paremmin missä nuoret kokoontuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä asut jyväskylässä niin tiedät paremmin missä nuoret kokoontuu.

        Itseasiassa en asu jyväskylässä... Lähistöllä kyllä... En silti tiedä missä niitä on ja varmaan sitä kehtaakin mennä niiden sekaan pyörimään papparaisena.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Itseasiassa en asu jyväskylässä... Lähistöllä kyllä... En silti tiedä missä niitä on ja varmaan sitä kehtaakin mennä niiden sekaan pyörimään papparaisena.

        Eli sä olet valehdellut asuvasi jyväskylässä. Jahas. valheita sä ainakin välillä osaat kertoa täällä.Sanoit ekaks että netta lähesty sua töissä vaikka se olit sinä joka lähesty sitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli sä olet valehdellut asuvasi jyväskylässä. Jahas. valheita sä ainakin välillä osaat kertoa täällä.Sanoit ekaks että netta lähesty sua töissä vaikka se olit sinä joka lähesty sitä.

        En minä ole valehdellut siitä. Enkä halua paljastaa tarkemmin missä elän. Ei täällä kukaan muukaan osoitettaan kerro. Ja kyllä, se oli minun tulkintani asiaan, silloin 2 vuotta sitten, että meillä oli silmäpeliä ja hän tavallaan lähestyi minua. Omaa tulkintaani se oli. Minä vaan en siinä tilanteessa osannut muuta kuin paeta, kun jännitin. Niin minulle on käynyt kaikkien niiden kanssa, joihin ihastun korviani myöten. Jänistän, enkä uskalla mennä juttelemaan mitään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä ole valehdellut siitä. Enkä halua paljastaa tarkemmin missä elän. Ei täällä kukaan muukaan osoitettaan kerro. Ja kyllä, se oli minun tulkintani asiaan, silloin 2 vuotta sitten, että meillä oli silmäpeliä ja hän tavallaan lähestyi minua. Omaa tulkintaani se oli. Minä vaan en siinä tilanteessa osannut muuta kuin paeta, kun jännitin. Niin minulle on käynyt kaikkien niiden kanssa, joihin ihastun korviani myöten. Jänistän, enkä uskalla mennä juttelemaan mitään.

        ai nytkö netta lähestyi sua. Voitko päättää miten se kohtaaminen meni netan kanssa kun sä vaihdat tota ensikohtaamista. Netta siis tuli ensitaamisella sun luokmse ja sä pamautit että olet ihastunut siihen. Ja kerroit sen koska netta tuli työkaverin luokse. Ennenkuulumatonta että töissä työkaveri menee työkaverin luokse. Eihän sellaista tapahdu muissa työpaikoissa että työkaverin luokse menee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ai nytkö netta lähestyi sua. Voitko päättää miten se kohtaaminen meni netan kanssa kun sä vaihdat tota ensikohtaamista. Netta siis tuli ensitaamisella sun luokmse ja sä pamautit että olet ihastunut siihen. Ja kerroit sen koska netta tuli työkaverin luokse. Ennenkuulumatonta että töissä työkaveri menee työkaverin luokse. Eihän sellaista tapahdu muissa työpaikoissa että työkaverin luokse menee.

        En jaksaisi tästä enää jauhaa, koska oli ja meni. Mutta me nähtiin. Ja ihastuin. Meni monta kuukautta, kun uskalsin hänelle sanoa, tyhmä kun olin, että ihastuin häneen. Ja siitä se kaikki sitten lähti menemään alamäkeä alas.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En jaksaisi tästä enää jauhaa, koska oli ja meni. Mutta me nähtiin. Ja ihastuin. Meni monta kuukautta, kun uskalsin hänelle sanoa, tyhmä kun olin, että ihastuin häneen. Ja siitä se kaikki sitten lähti menemään alamäkeä alas.

        No mitä sä sitten itket täällä jos kakki on jo unohdettu ja olet mennyt eteenpäin. Tänään kerroit että olet itkenyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mitä sä sitten itket täällä jos kakki on jo unohdettu ja olet mennyt eteenpäin. Tänään kerroit että olet itkenyt.

        Niin. Kyllä se edelleen pahalta tuntuu. En ole siitä kokonaan yli päässyt ja kun tiedän millainen jäbä sillä on. Ihan ku semmoinen pitäisi tuntua hyvältä nyt?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin. Kyllä se edelleen pahalta tuntuu. En ole siitä kokonaan yli päässyt ja kun tiedän millainen jäbä sillä on. Ihan ku semmoinen pitäisi tuntua hyvältä nyt?

        Voi luoja,Ja netalla ei ole oikeutta seurustella muun kuin sun kanssa vai?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi luoja,Ja netalla ei ole oikeutta seurustella muun kuin sun kanssa vai?

        No niinkö nyt sanoin sitten taas? En. Nainenhan siitä päättä kenen kanssa on ja kenestä tykkää. Sinä et vissiin ole pettynyt rakkaudessa koskaan? Ei minkäänlaista ymmärrystä minua kohtaan näytä olevan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No niinkö nyt sanoin sitten taas? En. Nainenhan siitä päättä kenen kanssa on ja kenestä tykkää. Sinä et vissiin ole pettynyt rakkaudessa koskaan? Ei minkäänlaista ymmärrystä minua kohtaan näytä olevan.

        Miksi sä sä sitten arvostelit netan poikaystävää täällä jos se on sulle ok että netalla on poikaystävä? Siis mun pitäsi ymmärtää miksi seuraat heitä netissä ? Siis mun pitää ymmärtää toi varatun netan stalkkaus?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä sä sitten arvostelit netan poikaystävää täällä jos se on sulle ok että netalla on poikaystävä? Siis mun pitäsi ymmärtää miksi seuraat heitä netissä ? Siis mun pitää ymmärtää toi varatun netan stalkkaus?

        Ei mun tarvitse tätä asiaa ruotia täällä enää yhtään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä sä sitten arvostelit netan poikaystävää täällä jos se on sulle ok että netalla on poikaystävä? Siis mun pitäsi ymmärtää miksi seuraat heitä netissä ? Siis mun pitää ymmärtää toi varatun netan stalkkaus?

        Se on ihan sama, onko se asia minulle ok vaiko ei. Ei se muuta mitään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on ihan sama, onko se asia minulle ok vaiko ei. Ei se muuta mitään.

        Et ruodi kun teet sitä jatkuvasti. Tänään taisit sanoa viimeksi että rikkaat miehet vaan kiinnostaa ja sinä et kelpaa köyhänä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ruodi kun teet sitä jatkuvasti. Tänään taisit sanoa viimeksi että rikkaat miehet vaan kiinnostaa ja sinä et kelpaa köyhänä.

        Niin. Kerron vain miten asia menee. Ja sinäkin koko ajan heität vettä myllyyn.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin. Kerron vain miten asia menee. Ja sinäkin koko ajan heität vettä myllyyn.

        Mä lopetan tältä illalta. Varmasti saat muiden hyväksynnän tolla pakkomielteelle ja stalkkaamiselle. Minulta ei heru myötätuntoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä lopetan tältä illalta. Varmasti saat muiden hyväksynnän tolla pakkomielteelle ja stalkkaamiselle. Minulta ei heru myötätuntoa.

        Minä en ole mitään hyväksyntää ollut hakemassakaan sille. Ymmärrät minut väärin aina. Sinulta ei taida herua myötätuntoa minulle muutenkaan. Ei meillä kemiat kohtaa yhtään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en ole mitään hyväksyntää ollut hakemassakaan sille. Ymmärrät minut väärin aina. Sinulta ei taida herua myötätuntoa minulle muutenkaan. Ei meillä kemiat kohtaa yhtään.

        Emmä sua ole täällä iskemässä. Älä sitä pelkää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10255
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1576
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe