kEVYTTÄ torstain ratoksi. NUHTEETON.

merihuisku

Nainen oli istunut koko pitkän lentomatkan pastorin vieressä. Kun kone vihdoin alkoi laskeutua hän kääntyi kirkonmiehen puoleen ja kysyi:: Anteeksi mutta voisinko pyytää teiltä pientä palvelusta? Tottahan toki, kuinka voin auttaa?
Nainen kertoi ostaneensa ulkomailta hiustenkuivaajan ja pelkäsi jäävänsä tullissa kiinni sen korkean hinnan vuoksi. Voin kyllä auttaa,muttavakaumukseni
ei salli valehdella virkailijoille. Älkää olko huolissanne kukaan ei epäle teitä. Kuivaaja on melko pienikokoinen ja voitte hyvin piilottaa sen vaikka vyön alle.
Näin toimittiin, mutta tullissa virkailija kuitenkin pysäytti pastorin ja kysyi oliko hänellä mitään tullattavaa . Minulla ei ole mitään tullattavaa päästä vyötäisille saakka. Onko sitten kenties jotain tullattavaa vyötäröstä alaspäin?
Kyllä on arvokas pini väline, joka on tarkoitettu naisten iloksi, mutta tähän päivään asti se on ollut täysin kättämätön". Tullimies naurahti"
Vai niin, hyvää päivän jatkoa teille.

14

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seniori-iita

Seniorinetistä siirretty!

• hah,vieläki nauratta

hauska oli vaikka oli kopsattua hauskuutta, lisää tätä

• merihuisku

Olen myös siellä,joten ehkä olen sielläkin sen piiertänyt. minulla on useampia
      ketjuja kiikarissa. ei tyydytä yksi ketju. mielen kiintoa löytyy eri porukoilta ,aina
      erilaisia ,sehän mukavaa ,kun käytte sielläkin sekoilemassa.

• edvad vcxz

Hyvähän on välillä vaihtelua olla, eikä aina vaan ilkeyksiä ja jurnutusta. ONHAN
      maailmassa jotain kivaakin ajateltavaa vai oletteko jo jumiutunut yksiin ja samoihin kaavoihin. Eri ihmiset tuovat värikkyyttä palstoille ,eikä kenenkään ole pakko pysyä samoilla keskustelu llinjoilla. Moni meistä miehistä on ainakin jo kyllästynyt yhden jos toisenkin väittelyihin.

• ?

edvad vcxz niin mitähän tahdoit sanoa tuolla voitko selventää ??

• aagestaöö

Jokaisen joka kuljeskelee näillä käytävillä, luulisin osaavan lukea.

• säveltän ukko

Nainen on huonompi asta.
      Mies on luotu liikkuvaksi, nainen kodinhoitajasi..

• liruuttaja

Kaikki hyvät naiset ovat haudassa.

• akkka

samoin hyvät miehet, mutta heilläpä on hauskaa toisistaan.

• ullamirjami*

Tuanne mekih joulutah jos elää saalah ja tervehen pysytäh, sano akka kun hautah katto.

Kirjasta aina elämä hymyilee
      Joskus hampaat irvessäkin

Erkki Tantun sananparsikuvia vuodelta 1946

on hienoja piirustuksia ja näitä mukavia sananparsia.

• ullamirjami*

vielä yksi joka on kirjasta Vanhemisen taito Piirsi Kari
        Kari suomalainen joka kuoli 10. 8 1999 kirja on painettu 1993

Se vasta on kamalinta ,jos on nuaruutenhöperö. sanooVanha ukko

jakatsoo "kuvassa" nuorukaista joka on värjätty musta tukka kammattu pörröksi.

• Puskasuleima

Liruuttaja hoi!

Miä olev viäl elossa.

• tezsanell ek

Erkki Tanttu olikin mainio kansankuvaaja, puupainanta oli kai erikoisalansa, on sillä oma nimikin metodilla, mutt'en sitä tiedä, ihaillut olen kädenjälkeään, niin miehekkäät vedot:D

Minulla on Ina Collianderin enkeli seinällä makuuhuoneessa, tehty samalla tekniikalla, upea työ stilisoitu työ! Niitä painettiin vain jokunen erä:D

Nuo kansantarinat ovat hauskoja ja autenttisia lukea minustakin.

En ehdi kirjautua kun Emmerdal alkaa:)

• Oli nyt mistä netistä tahansa, minua ainakin nauratti!
      Ja olihan täällä toki muutakin hauskaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2587
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      127
      2273
    3. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      111
      1941
    4. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      128
      1926
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      12
      1663
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      146
      1220
    7. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1095
    8. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      26
      1095
    9. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1061
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      36
      1009
    Aihe