Nainen oli istunut koko pitkän lentomatkan pastorin vieressä. Kun kone vihdoin alkoi laskeutua hän kääntyi kirkonmiehen puoleen ja kysyi:: Anteeksi mutta voisinko pyytää teiltä pientä palvelusta? Tottahan toki, kuinka voin auttaa?
Nainen kertoi ostaneensa ulkomailta hiustenkuivaajan ja pelkäsi jäävänsä tullissa kiinni sen korkean hinnan vuoksi. Voin kyllä auttaa,muttavakaumukseni
ei salli valehdella virkailijoille. Älkää olko huolissanne kukaan ei epäle teitä. Kuivaaja on melko pienikokoinen ja voitte hyvin piilottaa sen vaikka vyön alle.
Näin toimittiin, mutta tullissa virkailija kuitenkin pysäytti pastorin ja kysyi oliko hänellä mitään tullattavaa . Minulla ei ole mitään tullattavaa päästä vyötäisille saakka. Onko sitten kenties jotain tullattavaa vyötäröstä alaspäin?
Kyllä on arvokas pini väline, joka on tarkoitettu naisten iloksi, mutta tähän päivään asti se on ollut täysin kättämätön". Tullimies naurahti"
Vai niin, hyvää päivän jatkoa teille.
kEVYTTÄ torstain ratoksi. NUHTEETON.
14
115
Vastaukset
- seniori-iita
Seniorinetistä siirretty!
- hah,vieläki nauratta
hauska oli vaikka oli kopsattua hauskuutta, lisää tätä
- merihuisku
Olen myös siellä,joten ehkä olen sielläkin sen piiertänyt. minulla on useampia
ketjuja kiikarissa. ei tyydytä yksi ketju. mielen kiintoa löytyy eri porukoilta ,aina
erilaisia ,sehän mukavaa ,kun käytte sielläkin sekoilemassa. - edvad vcxz
Hyvähän on välillä vaihtelua olla, eikä aina vaan ilkeyksiä ja jurnutusta. ONHAN
maailmassa jotain kivaakin ajateltavaa vai oletteko jo jumiutunut yksiin ja samoihin kaavoihin. Eri ihmiset tuovat värikkyyttä palstoille ,eikä kenenkään ole pakko pysyä samoilla keskustelu llinjoilla. Moni meistä miehistä on ainakin jo kyllästynyt yhden jos toisenkin väittelyihin. - ?
edvad vcxz niin mitähän tahdoit sanoa tuolla voitko selventää ??
- aagestaöö
Jokaisen joka kuljeskelee näillä käytävillä, luulisin osaavan lukea.
- säveltän ukko
Nainen on huonompi asta.
Mies on luotu liikkuvaksi, nainen kodinhoitajasi.. - liruuttaja
Kaikki hyvät naiset ovat haudassa.
- akkka
samoin hyvät miehet, mutta heilläpä on hauskaa toisistaan.
- ullamirjami*
Tuanne mekih joulutah jos elää saalah ja tervehen pysytäh, sano akka kun hautah katto.
Kirjasta aina elämä hymyilee
Joskus hampaat irvessäkin
Erkki Tantun sananparsikuvia vuodelta 1946
on hienoja piirustuksia ja näitä mukavia sananparsia.- ullamirjami*
vielä yksi joka on kirjasta Vanhemisen taito Piirsi Kari
Kari suomalainen joka kuoli 10. 8 1999 kirja on painettu 1993
Se vasta on kamalinta ,jos on nuaruutenhöperö. sanooVanha ukko
jakatsoo "kuvassa" nuorukaista joka on värjätty musta tukka kammattu pörröksi. - Puskasuleima
Liruuttaja hoi!
Miä olev viäl elossa.
- tezsanell ek
Erkki Tanttu olikin mainio kansankuvaaja, puupainanta oli kai erikoisalansa, on sillä oma nimikin metodilla, mutt'en sitä tiedä, ihaillut olen kädenjälkeään, niin miehekkäät vedot:D
Minulla on Ina Collianderin enkeli seinällä makuuhuoneessa, tehty samalla tekniikalla, upea työ stilisoitu työ! Niitä painettiin vain jokunen erä:D
Nuo kansantarinat ovat hauskoja ja autenttisia lukea minustakin.
En ehdi kirjautua kun Emmerdal alkaa:) Oli nyt mistä netistä tahansa, minua ainakin nauratti!
Ja olihan täällä toki muutakin hauskaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282587- 1272273
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1111941- 1281926
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121663Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161461220Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901095Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu261095Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891061Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361009