Muistaako kukaan vanhempi homo vielä tampereen eteläpuistossa sitä vanhaa pisuaaria, joka seisoi siinä missä hämeenpuisto vaihtuu eteläpuistoksi?
Voi sitä nainnin läiskettä, siellä moni poika sai parrua pakaroihinsa menneinä vuosikymmeninä. Pisuaari muistaakseni purettiin 80-90 luvun vaihteen tienoilla. Nyttemmin siinä on kukkaistutuksia nurmikolla, huomasin käydessäni entisessä kotikaupungissani Tampereella kesällä.
Paikka oli hyvin lähellä Klingendahlin patsasta. Pisuaari palveli heteroitakin, sinne mentiin ryyppäämään taskumateista pohjia ennen ravintoloihin menoa joskus 50- ja 60-luvuilla,
jolloin julkisella paikalla juonti oli kielletty ja rikollista. Pisuaarin asiakkaiden kintut vaan näkyivät, koska pisuaari oli avoin alhaalta, ja perseeseen naipottelun ja imuttelun pystyi päättelemään jalkojen asennosta kuka tahansa ohikulkija.
Nyttemmin Eteläpuisto toimii yhä vieläkin homopuistona, mutta nainti ja muu homostelu tapahtuu puskissa ja veneiden suojassa. Harmi että tuo julkinen vessa purettiin, siellä oli niin hyvä sekstailla, oma kiihotuksensa on noissa vessapanoissa.
Historiakatsaus: Tampereen Eteläpuiston pisuaari
7
595
Vastaukset
- ratinan sillanalla
Muistan kun minua pantiin autossa eteläpuistossa ratinan sillan alla monta kertaa nuorena poikana... en käynyt tuossa "pömpelissä" vaikka tiesin että sielläkin tapahtuu.
- .........
oisko hämeenlinnas jotai tollasi paikkoih :D
- vp alias vanhapano
Muistan hyvin tuon julkisen vessan Tampereen Eteläpuistossa. Ihme että kaikki toimivat paikat pitää purkaa. Olin itsekin siellä muutaman kerran ottamassa suihin, tosin enempi seksi tapahtui ihan puiston puskissa.
Olishan sitä vessaa tarvittu ihan virtsaamis tarkoituksessakin, nyt kaikki ruikkii porttikonkeihin ja kerrostalojen pihoihin.
Kakalla siellä ei voinut käydä, sen verran likainen paikka oli ja ei tainnut olla vessapaperiakaan saatavilla. - 18-v
onko siellä vielä nykypäivänä jotain toimintaa?
- SosdemPylly
Entisiä vankeja huppareissaan..
- oi.niitä.aikoja
Tuota vihreän kukertavaa pisu pömpeliä sanottiin "Vihreäksi Enkeliksi" lol
-Hyvä panopaikkahan se oli, kuten Alasenjärven uimarannan pukukoppikin (nyt jo purettu) - iiiiiihanaaaa
Kuka tulis tänää paukuttaan pebaa johki hyvään paikkaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273643- 412479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372333Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72097Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141412
- 1291329
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2751310Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451285