Imukykyinen vaippa yöksi (ei kesto)

9kkvauvanäiti

Tarvittas joku hyvä vaippa yöksi joka kestäs n. sen 12h ja oikeesti kans kestäs...Pampers baby dry on ollut hyvä mutta ällöttää kun ihan sinisiä on ainakin sen pahvipakkauksen vaipat eli aikalailla geelimömmöä niissä vai mitä onkaan...ne tavan pakkauksessa ostetut on kyllä valkoisempia, silti hieman arvelluttaa. Pahvipakkauksen haiseekin voimakkaammin kun tavan pakkauksen (on ollut molempia yhtäaikaa).
Onko kokemusta jostain muusta kestävästä vaipasta?

7

4477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukka-Maaria

Meillä toimineet 1v. tytöllä Liberon teippivaipat myös nämä uudistuneet Action merkkiset. Meillä Pampersit aiheuttivat kamalaa vaippaihottumaa ja tosiaan, haisevat todella pahalle eli aikalailla on kaikkia mömmöjä lisätty :(

• ei enää vaipoissa

Meillä parhaat oli liberon teipparit. Mogapissaajallakaan ei tullu öisin yli.

• Pampers Premium Care

Mä olen käyttänyt Pampersin Premium Care vaippoja. Ovat ihan valkoisia ja niissä on sellainen kivan tuntuinen dry max pinta. Ainakin meillä pojalla toimii tosi hyvin koko sen 12h. Ei haise, eikä ole ällön värinen. Pakkauksessakin lukee, että pitäisi kestää tuon 12h, joka ainakin meillä menee hyvin. Vaipan materiaali on hengittävää (tuntuu ihan puuvillalta, vaikei sitä olekaan) ja siinä on vielä aloetakin rauhoittamassa ihoa. Meillä toimii tosi hyvin yö vaippana, en vaihtaisi.

• alottajapölöttäjä.

Saako noita Pampersin Premium Care ihan normi kaupasta (S-market yms.)? Vois kokeilla...ja taidanpa ottaa liberot testiin taas, viimeksi on ollut ihan pikkuisena käytössä, kyllähän ne päivällä menee jos ei yöllä kestäisikään.

• Pampers Premium Care

Oletan, että noita Pampersin premium vaippoja on myös Suomessa myynnissä. Ainakin täällä etelässä niitän on tarjolla ja ovat ehdottomasti Pampersin parhaita. Eipä tullut mieleenkään, ettei niitä sinne Suomeen tuotaisi. Kannattaisi ehkä vinkata kauppiaille, että voisivat harkita valikoimien laajentamista. Laittakaapas viestiä löytääkö noita vaippoja sieltä, niin älyän ottaa vaipat mukaan täältä, kun tulen sinne lomailemaan.

• 7kk tytön äiti

Liberot kestää koko yön!

• muumi123456

meillä 8kk tyttö muumivaipat kestää 12 h, illalla juo 3dl maitoa ja yöllä viel 2dl, ei kertaakaan kastellu läpi. ja on ollut housuvaippa myös yöllä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1658
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      162
      1236
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1199
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1135
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      108
      1095
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1081
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      1076
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      959
    Aihe