on surullinen. Ensin Hän ( mies ) kirjoittaa kauniita rakkausrunoja ja kertoo
tykkäävänsä " aivan kamalasti " . Selän takana ilveilee kavereittensa kanssa
kuinkä Hän " löysi " tooosi vanahan lehmän, oikein akan joka on tyhmä kuin saapas, ikäistään vanhemman näköinen, eihän sitä kehtoo kelleen näyttää ... "
Noh, tyhmä kyllä olen koska ikävöin niin kauan ja muistin aina nimpparisi ja synttärsi , olin olkapäänä kun sinulla oli elämä päin p ....ttä .
Mun sydän särkyi kun kuulin nämä sanomasi loukkaukset .
Älä puhu / kirjoita rakkaudesta, jos haluat vain kostaa menneitä pettymyksiäsi.
Ei ole minun syyni jos suhteesi eivät ole onnistuneet, katsoo vain
peiliin hän ... ja mie kuitenkin itken nyt !
Ex- ystäväsi
3
180
Vastaukset
- :-/
Naurettavaa, että joku on noinkin epäkypsä ja valehtelee vain voidakseen sittemmin päteä kavereidensa silmissä - keihin tuolla sitten voi vaikutuksen tehdä. Luulis, että ihmiset ymmärtäis nolaavansa myös itsensä haukkuessaan niitä, joita seuralaisikseen onnistuvat saamaan
Höh. Tollasella toopella on varmaan sielu, ruma kuin norsun perse. En edes kehtaisi tollasta retostella. Ei ole kotona käytöstapoja näemmä hankittu. Voimia vaan loukatulle ja toivotaan, että elämä opettaa toopea.
- yöks´´
Kunhan ei taas ois Joku retostellut omaa egoaan kyseenalaisen kaveriporukan silmissä hajanaisia pisteitä keräillen. Varmasti sattuu tommosen moukan sanominen..mut samalla osoittaaa olevansa mätäm...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 40428
- 47427