Kummalle lentokentälle tjäreborgin lennot lentää? (etelän vai pohjoisen)?
Teneriffan lentokenttä
4
1093
Vastaukset
- lentänyt
Etelän.
- Johnu
Totta,etelän Reina Sofian kentälle lentävät. Pohjoisen Los Rodeosin kenttä on melkeimpä kokonaan rahtiliikenteen ja Teneriffan sisäisten lentojen käytössä.
- Sotavento (ei kirj.)
Osittain totta. Finnair lentää keskiviikkoisin ainakin Aurinkomatkojen asiakkaita suoraan Rodeosiin. Se on kätevä yhteys, jos on menossa Puerto de la Cruziin, mutta viime kerralla sinne mennessäni koneessa oli myös niitä, jotka sitten jatkoivat siitä etelän kohteisiin.
Tarkoitit varmasti saarten välisiä lentoja. Ollaan itse lennetty aikanaan Rodeosista La Palmalle pienellä Binterillä. Muu saarten välinen liikenne on tehty lautoilla. - Johnu
Sotavento (ei kirj.) kirjoitti:
Osittain totta. Finnair lentää keskiviikkoisin ainakin Aurinkomatkojen asiakkaita suoraan Rodeosiin. Se on kätevä yhteys, jos on menossa Puerto de la Cruziin, mutta viime kerralla sinne mennessäni koneessa oli myös niitä, jotka sitten jatkoivat siitä etelän kohteisiin.
Tarkoitit varmasti saarten välisiä lentoja. Ollaan itse lennetty aikanaan Rodeosista La Palmalle pienellä Binterillä. Muu saarten välinen liikenne on tehty lautoilla.Ahaa. Tuo oli mullekkin uutta, että Finnairki lentää sinne. Kiitos tiedosta,olen nyt viisaampi. :)
Kyllä todellakin tarkotin saarten välisiä lentoja,mut tuli epähuomiossa kirjotettua väärin. :) Hyvä että korjasit. Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463347
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058