Milloin pidetään vl-pedofilia-herätysliikkeen hautajaiset? Saarnaako tilaisuudessa Olavi Voittonen?
Hautajaiset
8
358
Vastaukset
- Yksi ehdotus
Olisko la 12.11.2011 hyvä päivä?
- Takapenkin veli
Kyllä tuo minulle käy.
- turowerner
Ei kai vl-liikettä kannata haudata, ketä te sitten voitte mollata ja pieksää, jos vl loppuisi?
- annifanni
Samaa ajattelin.
- 12+11
vl-liike voi loppua, mutta jumalan seurakunta jää maan päälle, joten mollaaminen jatkuu, kautta aikojen jumalan seurakuntaa on näet mollattu
- 19+13
Vl-herätysliike = saatanan seurakunta maan päällä.
- Harhautusta
"mollaaminen jatkuu, kautta aikojen jumalan seurakuntaa on näet mollattu "
Tuo on tuota typerää legendaa, johon halutaan uskoa kaiken järjen ja rakkauden ja armon vastaisesti.
Siitä ei mitään hyvää seuraa, että katselee ympärilleen tuollaiset "lasit" päässä.- 16+13
jos vl-liike on saatanan seurakunta, niin eikö raamattu opeta rakastamaan vihamiehiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395248- 853752
- 483145
- 623045
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451848Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751