Libya

Kannanotto

Käsittääkseni Libyassa on ollut suomalaisia rauhanturvaajia ennenkin joskus 70-luvulla. Hyvä maine siis valmiiksi.
Tuo edellinen reissu Libyaan oli niitä hyviä aikoja, eli miehistö oli aikuisia eikä näitä PorPr:n pellejä ja kevytkenkäisiä naisia. Toki oli naisiakin naisten töissä ja kyllä nekin on sen pimpin antamisen hallinneet, se ihan kiva, mutta ei siellä teiniraskauksia tehty, kuten Kosovossa.

Toivottavasti nyt uuden operaation koittaessa, eli jos se kunnia saadaan Suomeen, lähetettävät henkilöt ovat aikuisia eikä näitä lapsia jotka pannun täytteenä menevät jossakin Afganistanissa tai jatkoarmeijassa Kosovossa.

Aikuisia kun laitetaan, sellaisia edustuskelpoisia, niin heidät voi laittaa ihan fyysisestikin rauhanturvatyötä tekemään.

2

505

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivon että

kuka ikinä päättääkään lähteä kaksinaismoralistiseen "rauhan"turvaoperaatioon vieraalle maalle taistelemaan sen kansalaisia vastaan, saa heti koneesta ulos astuttuaan AK-47:n kaukaakantavan luodin silmiensä väliin. Se olisi oikein moiselle sotahullulle, teennäiselle arjen rambolle.

Sulle, haista vittu !

• hmmhmmhmm

No sehän riippuu minkä värinen baretti sillä koneesta astujalla on päässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 179
      1969
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      94
      1442
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      114
      1003
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      106
      940
    5. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      65
      764
    6. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      61
      672
    7. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      41
      649
    8. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      46
      594
    9. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      29
      582
    10. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      75
      565
    Aihe