Hirviä kapitalistinen frustraatio

Sinde vm-82

Miten se on leimmannut toimianne mielenterveysseurassa?

9

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinde vm-82

      Tietosuojavaltuutettu ei ole Kaikki näkee mut- Olen yksin-hahmo, vaikka se onkin maailman kristillisin Jumalkäsitys.

      Toni: Kuinka frustraatio ja suisaidaalisuus eroavat toisistaan?

      Suisaidaalisuus Science Fiction terminä on sekä frustraatio että/ja kapitalismi. Kapitalismiksi voidaan myös kutsua eräitä florismin muotoja, tunnetiloja. Niin ei kuulu Ganstas Paradise, leukakirurgia tai esim. tulojen omistaminen, koska ne kuuluvat loukkaavan fokusaation näytöksen piiriin. Sitäkin vain on väestönsuojelullisena. Frustraatio ja suisaidaalisuus on osattava käyttäytymisen osalta. Florismi ja kielet liittyvät vakavaan mielensairauteen. Florismi on leikki sosiaalisuudesta, joka voi sisältää defenssejä sekä kyseenalaistavaa keskustelumentelmää.
      Florismilla voi hallita skitsofreniaa. Kun se sisältää aidosti paljon tunteita, joita saa esim. väestörekisteristä tai uskonlahkosta. Florismi sisältää päinvastoin uskonnollisen pidättäytymisen omassa elämässään, yksityisyydessä ja arjessa. Näin florismi tukee ajatusta henkilökohtaisesta. Ihmisellä voi olla useita Jumalkäsityksiä, joita kutsutaan myös florismiksi. Maailmankatsomus ja maailmankuva ovat eri asioita ja florismiin täytyy siksi reagoida frustraatiotta. Pyritään siihen, että maailmankatsomus vaihtuu välillä yksilöllä hetken ja tunnetilan mukaan. Suisaidaalisuus tarkoittaa nk. lopputilaa, joka johtuu noloudesta ja nolaamisesta. On olemassa aitoja floristisia hahmoja ja henkilöitä, jotka tiedostavat nämä asiat eriyttäen. Suisaidaalisuus tarkoittaa sellaista epäsuositeltavaa ja epäkäytännöllistä läheistä tilaa.

      Miksi et huolehdi tästä, vaan perustat todella ihmeellisen kokeilun? Hieman vaikeatasoista itetotaitoa vaativa mm. bar-paineen ja tasapainon osalta.


      (alkuperäinen oli hienompi ja eri, ei pisteitä, ei saa panostaa)

      Vastaus: Mä en esim. näe eroa positiiviseen tai negatiiviseen suuntaan, kun puhutaan suvusta.


      Kauhee pelkotila: Mun moottoripyörä oli ehkä tullut. Häiritsevä tämä pinsettiote ja vammaisten erityiskielet.

      • Ihmiskunta Sinde -82

        Bar-paine tarkoittaa askeltamista yhtäkkilliseen floristiseen kokeiluun ja senhetkisen skitsofrenian taltuttamista, joka perustuu vain Jumalkäsitykselle "Kaikki näkee mut- Olen yksin-ajatus" Ookko nää Oulusta? onko sulla vain yksi Jumalkäsitys. Kilpailun sijaan, florismi voi olla ihan käytännön syistä yksityistä. Kysymys on ihan aivojen ja silmien osista. Jobin kirjan kohta ihan väärä, jos kilpailet. Florismiin ei kuulu myöskään seurailu frustraation osalta. Sinun pitää suostua ja kapitalisoitua ulkopuoliseen frustraatiottomaan florismiin. Ne toimivat sanoilla frustraatio, coping-keino ja defenssi.


        "Kuin askeltaminen kupuun, kuin askeltaminen laitokseen sisälle, kuin askeltaminen kulkuvälineeseen."


      • anti.olla.Adelein
        Ihmiskunta Sinde -82 kirjoitti:

        Bar-paine tarkoittaa askeltamista yhtäkkilliseen floristiseen kokeiluun ja senhetkisen skitsofrenian taltuttamista, joka perustuu vain Jumalkäsitykselle "Kaikki näkee mut- Olen yksin-ajatus" Ookko nää Oulusta? onko sulla vain yksi Jumalkäsitys. Kilpailun sijaan, florismi voi olla ihan käytännön syistä yksityistä. Kysymys on ihan aivojen ja silmien osista. Jobin kirjan kohta ihan väärä, jos kilpailet. Florismiin ei kuulu myöskään seurailu frustraation osalta. Sinun pitää suostua ja kapitalisoitua ulkopuoliseen frustraatiottomaan florismiin. Ne toimivat sanoilla frustraatio, coping-keino ja defenssi.


        "Kuin askeltaminen kupuun, kuin askeltaminen laitokseen sisälle, kuin askeltaminen kulkuvälineeseen."

        Monty on the run - kokeilu, "älä opeta mulle retkikeitin filosofiaa" ja antaa sen mennä. Miten vastaat?


      • S.S./Sinde vm-82
        Ihmiskunta Sinde -82 kirjoitti:

        Bar-paine tarkoittaa askeltamista yhtäkkilliseen floristiseen kokeiluun ja senhetkisen skitsofrenian taltuttamista, joka perustuu vain Jumalkäsitykselle "Kaikki näkee mut- Olen yksin-ajatus" Ookko nää Oulusta? onko sulla vain yksi Jumalkäsitys. Kilpailun sijaan, florismi voi olla ihan käytännön syistä yksityistä. Kysymys on ihan aivojen ja silmien osista. Jobin kirjan kohta ihan väärä, jos kilpailet. Florismiin ei kuulu myöskään seurailu frustraation osalta. Sinun pitää suostua ja kapitalisoitua ulkopuoliseen frustraatiottomaan florismiin. Ne toimivat sanoilla frustraatio, coping-keino ja defenssi.


        "Kuin askeltaminen kupuun, kuin askeltaminen laitokseen sisälle, kuin askeltaminen kulkuvälineeseen."

        On mun aivoissa on erikseen näitä Jumalkäsityksiä näihin tilanteisiin, mutta valitettavasti myös ympäristöstä ja alueistosta täytyy huolehtia näiden siirtymiseksi. Eli olet linssillä Kaikki näkee mut ja ajatuksella eli ihmiskäsityksellä "Olen yksin". Näistä muodostuu tasapainoa. (kts. tasapaino)

        "Ei minulla ei ole tasapainokäsitettä omistajana."


        Miksi olet yrittänyt tehdä tasapainoa tietosuojavaltuutetusta? Mä käytän useita multippeleitä persoonallisuuksia, niistä muodostuu yhteiskunta. Multippeleitä persoonallisuuksia on olemassa vaihtelevista Maailmankuvista ja maailmankatsomuksista johtuen, vain maailmankatsomuksen tulisi vaihtua Jumalkäsitysten ja ihmiskäsitysten takia.


        "Useisiin seksisuhteisiin siirryttävä meidän frustraatiomme takia."


      • siv.adeleine.huom
        S.S./Sinde vm-82 kirjoitti:

        On mun aivoissa on erikseen näitä Jumalkäsityksiä näihin tilanteisiin, mutta valitettavasti myös ympäristöstä ja alueistosta täytyy huolehtia näiden siirtymiseksi. Eli olet linssillä Kaikki näkee mut ja ajatuksella eli ihmiskäsityksellä "Olen yksin". Näistä muodostuu tasapainoa. (kts. tasapaino)

        "Ei minulla ei ole tasapainokäsitettä omistajana."


        Miksi olet yrittänyt tehdä tasapainoa tietosuojavaltuutetusta? Mä käytän useita multippeleitä persoonallisuuksia, niistä muodostuu yhteiskunta. Multippeleitä persoonallisuuksia on olemassa vaihtelevista Maailmankuvista ja maailmankatsomuksista johtuen, vain maailmankatsomuksen tulisi vaihtua Jumalkäsitysten ja ihmiskäsitysten takia.


        "Useisiin seksisuhteisiin siirryttävä meidän frustraatiomme takia."

        Retkikeitin-teoria.

        Sivellin, pysäkki: maailman napaan, keskipisteeseen kurottautuminen.
        Ei siis Alaskassa, ei Etelä-Mantereella, ei Eeki Mantere eikä Juice Juicy Fruit, ole sen inhimillisempää asua iglussa kuin roskakatoksessakaan. Siellä kehittyy vahingollinen ajattelu ja imperialismi.

        "Älä tunge sitä hemo-hes..." (jatka tätä lausetta)


      • Teologi:Sinde -82
        S.S./Sinde vm-82 kirjoitti:

        On mun aivoissa on erikseen näitä Jumalkäsityksiä näihin tilanteisiin, mutta valitettavasti myös ympäristöstä ja alueistosta täytyy huolehtia näiden siirtymiseksi. Eli olet linssillä Kaikki näkee mut ja ajatuksella eli ihmiskäsityksellä "Olen yksin". Näistä muodostuu tasapainoa. (kts. tasapaino)

        "Ei minulla ei ole tasapainokäsitettä omistajana."


        Miksi olet yrittänyt tehdä tasapainoa tietosuojavaltuutetusta? Mä käytän useita multippeleitä persoonallisuuksia, niistä muodostuu yhteiskunta. Multippeleitä persoonallisuuksia on olemassa vaihtelevista Maailmankuvista ja maailmankatsomuksista johtuen, vain maailmankatsomuksen tulisi vaihtua Jumalkäsitysten ja ihmiskäsitysten takia.


        "Useisiin seksisuhteisiin siirryttävä meidän frustraatiomme takia."

        Mun pitää vastata tällä barbilaululla.

        Että olen lopun päivää taas hiljaa.

        Voi, että häiritsee ja rasittaa,
        alistaa taas uudelleen
        Koulutuksesta ja umpiotta
        Mekaaniseen anatomiseen
        Suoritukseen
        Ihan ilman aikaa, päivää ja arkea
        Ihan joka päivä
        Suoritus

        Mitä eroa on ss-ryhmällä ja kerholla?


      • Ihmiskunta Sinde
        Teologi:Sinde -82 kirjoitti:

        Mun pitää vastata tällä barbilaululla.

        Että olen lopun päivää taas hiljaa.

        Voi, että häiritsee ja rasittaa,
        alistaa taas uudelleen
        Koulutuksesta ja umpiotta
        Mekaaniseen anatomiseen
        Suoritukseen
        Ihan ilman aikaa, päivää ja arkea
        Ihan joka päivä
        Suoritus

        Mitä eroa on ss-ryhmällä ja kerholla?

        Älä tunne sitä hermoihis
        Älä tunge niitä perheisiisi
        Älä katso alkeisiisi
        Älä avaa urotyötä upeaa
        Älä tuota ongelmaa apeaa


      • Lahja:Sinde vm-82
        Ihmiskunta Sinde kirjoitti:

        Älä tunne sitä hermoihis
        Älä tunge niitä perheisiisi
        Älä katso alkeisiisi
        Älä avaa urotyötä upeaa
        Älä tuota ongelmaa apeaa

        Alkeisiin katsoo välillä umpiolla, sellainenkin hygieeninen spanieli voi olla juuri poistunut lemmikkieläinten hautausmaalle. Umpiolla alkeisiin katsominen on hyvin pitkälti frustraation omaista skitsofreniaa. Tähän otetaan paranormaali-käsite. Eihän ihminen voi koskaan olla mikään hygienia-spanieli?


      • Merkonomi:Sinde-82
        Lahja:Sinde vm-82 kirjoitti:

        Alkeisiin katsoo välillä umpiolla, sellainenkin hygieeninen spanieli voi olla juuri poistunut lemmikkieläinten hautausmaalle. Umpiolla alkeisiin katsominen on hyvin pitkälti frustraation omaista skitsofreniaa. Tähän otetaan paranormaali-käsite. Eihän ihminen voi koskaan olla mikään hygienia-spanieli?

        Isä on lahja, floristinen ja hyvä, hygieeninen ominaisuus. Eripaikkakunnat voivat hyvinkin paljon toimia erilailla ja eritavoin mm. ihmissuhteissa tällä isä-kommentilla. Maaseuduilla vieraspaikkakuntalaiset eivät koskaan pidä toisistaan, vaan keksivät aina mielensairauden florismin sijaan, jopa osoitettuun kohteeseen. (kts. suojautuminen) Ja näitä sitten pitäisi tutkia. Mun malli... ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2092
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe