Makselin tuossa n.3 vuotta plus tv:tä kun penskat katseli MTV:tä. Onneksi kasvoivat ulos niiistä housuista ja aloin itse vilkaisemaan mistä oikein maksoin!! Yhdeltä kanavalta tuli autojen peräkkäin ajoa(F1) toisilta ei sitten mitään muuta kuin silkaa sontaa. mutta parasta oli nämä kaksi elokuva kanavaa joista tuli elokuvia jotka ovat tulleet joka kanavalta n 3kertaa ilmaiseksi mutta nyt niiistä sai maksaa!! Voi helvetto mitä ihmisten kusettamista,en ihmettele että nyt on menossa ale myynti näille kanaville.
Plus tv + muuta sontaa
voi kura
2
111
Vastaukset
- asdasdaser
mitäs maksoit pelle
- kallis tv
Kaikista kanavista pitää maksaa joten ne on ns. maksukanavia.
Vaikka osa kanavista on mainosrahoitteisia niin katsoja joutuu silti maksamaan n.60€ / 3kk.
Se on työttömälle iso raha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4105348Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841835Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3561808- 1171049
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27897
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h54778- 65735
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️54708- 35668