moi
Dragstarin takapyörä vipottaa, renkaanvaihdon jälkeen vain paheni, vaikka liikkeessä sitä tasapainotettiinkin. Tuomio oli, että vanne on kiero, pitäisi kiristää pinnat (200-400) tai vaihtaa vannekehä (jopa 800 töineen). Aika kallista.
Onko kellään kokemusta vastaavasta viasta?
Tietääkö kukaan, sopiiko Viragon takapyörä Dragstariin, niitä voisi olla purkuosina saatavilla.
Pikaetsinnällä pelkkä vannekehä USA:sta hankittuna olisi puolet suomen hinnasta, onko kokemuksia ulkomaiden varaosakaupoista?
Dragstarin takavanne vipottaa, sopiiko viragon pyörä tilalle?
4
319
Vastaukset
- Sen verran
on kokemusta jenkkilästä tilattaessa että tyytyväinen olen ollut. Kun tähtää ostohetken dollarin kurssin ollessa alhaalla, tulee aikamoiset säästöt.
Kannattaa tilata kimpassa niin säästöä tulee enemmän. Meitä oli kolme, kun viimeksi tilattiin, niin saimme yli puolet halvemmalla kuin täältä olisi ostanut, vaikka tullit maksettiin. Taala oli aika alhaalla silloin. - laulain työtäs tee
Eikös niitä pinnoja kannattaisi kiristää ensimmäiseksi itse? Siinähän ei mitään menetä, kun olet kuitenkin uutta kehää tai takapyörää hankkimassa. Monet ovat itse kiristelleet ja olleet tyytyväisiä.
- DS99
Omassa 50 tkm ajetussa Dragstarissa olen kerran kiristänyt pinnat. Ei ollut edes vaikeaa. Samalla sain suoristettua vanteen täysin suoraksi. Heittoa oli ennen kiristystä pari-kolme milliä. Bilteman tasapainotustyökalu helpotti hommaa.
- Yamaha Viraco
Soitapa Pattijoen VAPARIIN siellä on mies joka pinnottaa eikä oo kallis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 751011
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683