Maskun Bellus Castello-sohva?

Löhöämään

Onko kenelläkään tuollaista sohvaa? Onko laadultaan ja kestävyydeltään millainen? Oli todella mukavan tuntuinen sohva istua eikä ihan järjettömän hintainenkaan kulmasohvaksi. Kertokaa kokemuksia, yleensäkin noista Bellus-sohvista.

8

8458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmeissään82

Pienen selvittelyn kautta sain selville että bellus toimittaa suurimman osan iskun sohvista. Maskussa Belluksen sohvat maksavat huomattavasti vähemmän kuin iskussa. Myönsivät iskussa myös että sama toimittaja takana..
      Laadullisesti todella hyvää tavaraa!
      nim. 5v ollut eikä voi moittia

• föö

Meillä belluksen magnum.Hyvä sohva ollut,oikein löhösohva,ylös ei meinaa päästä.3m 20cm pitkä,mahtuu koko perhe.Nyt myynnissä,halusin vaaleamman,tuo tum.harmaa.

• eiikinäenää

Jos ostaa Bellus-sohvan, kannattaa varmistaa, että on puutyötaitoinen henkilö saatavilla...nykyään kun saa myydä paskaa, ilman että se lukee päällä.

• Wil ma

Bellus sohva on hyvä Virolaiseksi. Toki vastaavia kotimaisia löytyy samalla hinnalla.

• 25
        Wil ma kirjoitti:

Bellus sohva on hyvä Virolaiseksi. Toki vastaavia kotimaisia löytyy samalla hinnalla.

Hei, mitkä ovat vastaavia suomalaisia samalla hinnalla?

• Mulla on sellainen
        25 kirjoitti:

Hei, mitkä ovat vastaavia suomalaisia samalla hinnalla?

Esim.Wilma kalusteen Plaza

• Kaisamaaria

Meillä on ollut Bellus Magnum jo yli neljä vuotta jatkuvassa kovassa käytössä. On ollut kyllä todella hyvä ja aikaa kestävä, myös ulkonäöllisesti. Ihmeteltiin juuri, että ei ole menny miksikään vaikka lapset pomppineet siinä päällä yms. useamman muutonkin on kestänyt. runko on niin kestävä että kannattaa ottaa siihen hyvä kangaskin, ei sitä halvinta hintaryhmää siis.

• keijokuusysi

Belluksen sohvat OLIVAT laatutavaraa n. 3-5 vuotta sitten mutta kova paine Iskun ja Maskun suunnalta kustannushintojen alentamiseksi johti siihen, että mm. kotimaisen Espen kylmävaahtoistuimet vaihtuivat halpoihin kiinalaisiin istuinpehmuisteisiin (elinikä n. 1-1.5 v) ja paksu koivuvaneri ja massiivipuu vaihtui ohuempaan vastaavaan, myöskin laadunvalvonnasta tiputettiin kaikki kokeneimmat (lue: tarkimmat, asiantuntevimmat ja kalleimmat) henkilöt pois. Sääli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3959
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3462
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2863
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2709
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2114
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1206
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe