Olen vanhan polven atoopikko. Ensimmäiset testatut allergiat esim sitrukset, raaka peruna, raaka tomaatti. Itse olen huomannut vuosien varrella että esim pähkinä, hajusteet, laktoosi, askorbiinihappo jne ties mitkä aiheuttavat ties ja mitä.
Kosmetiikasta väheni jossain vaiheessa sitrusten käyttö mutta nyt tämä uusi luontaiskometiikka buumi on tuonut ne kaikki takaisin ja mitä ihmeellisimmillä nimillä ja määrillä.
Olkaa tarkkana, yllättävän monet tuoteet sisältävät sitruksia, pähkinää (kaikkia mahdollisia laatuja). Miksi hiusvärin ja muotoilusuihkeen pitää sisältää pähkinää??!!!! Vanhat kielletyt myrkyt (hajusteet ja värit) on tulleet takaisin, eikä ne kuulemma olekaan niin vaarallisia....paitsi oikeasti ihmisille.
Esim eikö latvahoitoa voi tehdä ilman Linaloli ainetta? Ajatella -ei ehkä edes pahin myrkky
http://fi.wikipedia.org/wiki/Linaloli
Sitten just kun löydät jonkin hyvän tuotteen, niin se lopetetaan tai sen resepti muutetaan. Ja jos esim shampoo sisältää jotain käsittämätöntä sademetsän kasvia tai ennen-näkemätöntä -koodi-nimistä ainetta, niin kestääköhän mun nahka? V**u sentää. Kortisoneihin enkä antibiootteihin tahtois enää koskea ollenkaan. Kauheaa tasapainoilua.
Niin kauan kun pysytään tavallisessa puhtaassa kotimaisessa ruuassa niin ok. Kosmetiikan kanssa kauheaa hakemista. Mahdollisimman mietoja ja vähän. Hyviäkin sarjoja löytyy. Raaka-aineiden laatu on tärkeää. Lama ja kilpailu on laskenut laatua.
Olen erittäin kypsä lukemaan niitä purkkien selostuksia ja pienellä..##&%¤#.
Elintarvikkeet sisältää niitä Prkleen E-koodeja.
Antakaa mulle puhdasta ruokaa ja siedettävää kosmetiikkaa. Niin ja selkeät tuoteselosteet. Mistä tällaista voi pyytää?
Kosmetiikka
pakko avautua
1
330
Vastaukset
- jonna28_espoo
Itselläni on samanlaisia ongelmia ihon kanssa. Olen etsinyt kauan ja kokeilut paljon erilaisia shampoo ja kosmetiikkaa. Pitkien etsintöjeni jälkeen olen löytänyt harvinaisen kosmetiikkalinjan, joka ei aiheuttanut iholleni minkäänlaista reaktiota. Voisit kokeila sitä, jos vaikka se sopisi sullekin. Merkki on Forlle'd ja myyjinä ovat kauneushoitolat. Tästä lisätietoa http://www.forlled.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1335582
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2434072- 3002429
- 921870
- 91705
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,501592Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi421346Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"2921345Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako1771268- 1041194