Niin siis kokeuksia Lyricasta? Lääkärini puhui viime kerralla kyseisestä lääkkeestä, jos se vaikka autatsi minua..
Lyrica - kokemuksia?
11
744
Vastaukset
- lyricatyty
Minua on auttanut! Sopinut erittäin hyvin. poistanut ahdistusta. Lääkkeen aloituksen jälkeen tuli aivan "oma olo". Jännää. en halua lopettaa koskaan! Annos mulla on 300 mg/vrk.
- Mies-28v
Voisinko jutella sun kanssa tästä lääkkeestä vaikka sähköpostitse ?
Itelle määrättiin kanssa mutta en ole vielä uskaltanut aloittaa.. - 2+7
Mies-28v kirjoitti:
Voisinko jutella sun kanssa tästä lääkkeestä vaikka sähköpostitse ?
Itelle määrättiin kanssa mutta en ole vielä uskaltanut aloittaa..Ei myyntiin!
- Dorkku
Olen syönyt Lyricaa noin vuoden ajan aluksi pienillä annoksilla. Nyt 300 300/vrk
Lääke määrättiin neuropaattisiin vaikeihin kipuihin. On kyllä auttanut. Aluksi ja annosta nostettaessa näin paljon unia mutta en painajaisia. En voi sanoa pahaa sanaa lääkkeestä. - Ahdistunut
Itselläni on tuo vakava määrittelemätön ahdistuneisuushäiriö ja syön siihen Lyrica 300mg x 2 päivässä ja kyllä se lievittää ahdistusta, mutta ei vie sitä pois lähellekkään joten syön sen lisäksi vielä Diapam 10mg 1 - 3 päivässä.
Lyrica tietysti toimii jokaisella ihmisellä erilailla. Joillekkin riittää 75mg päivässä ja toiset tarvitsevat taas 600mg päivässä tai lääkehallinnon erityisluvalla 900mg päivässä.
Huono puoli tässä lääkkeessä on että se on erittäin kallis, koska kukaan ei ole keksinyt vielä samanlaista lääkettä tämän rinnalle.
Itse saan Lyrica lääkityksestä oman kokemuksen ja tutkimuksen mukaan jonkinlaista lähimuistin katoamista esim. toissapäivästä en muista yhtään mitään paitsi jos joku mainitsee kyseisestä päivästä jonkin asian niin sen muistan sitten yhtäkkiä.
Nyt tullut syötyä Lyricaa noin 8kk ja näillä näkymin jatkuu 600mg päivässä vielä tulevaisuudessakin vaikka pyysin purkamaan lääkityksen.- ..............
Jos käytät diatsepaamia, voi muistamattomuuden syy olla sekin.
- ap
Noniin, päivityksenä nyt sitten.. Päätettiin lääkärin kanssa luopua Lyrican käytöstä (vuorokausiannos lopulta 300mg), koska se ei auta nykyisiin oireisiini.... :(
- mot.
Kipu- ja ahdistuslääke Lyrica kasvattaa suosiotaan. Sen haittavaikutukset ja väärinkäyttö ovat alkaneet vasta paljastua.
TV1 kello 20.00
maanantai 20.01.2014
MOT-ohjelma
Lyrica - lääke vai kova myrkky?
http://juhaniharjunharja.puheenvuoro.uusisuomi.fi/144652-lyrica-laake-vai-kova-myrkky - fgsdghshsh
Omalta kokemukselta lyrican teho on sama luokka kuin karkilla, eli ei mitää :C
- Elämä on...
Jep, käytin 4 vrk ja sitten lopetin, koska putosin syvällle suohon.
Työöterveryslääkärini ei siit äpitänyt. mutta onnekseni sain psykiatrin, jonka läääkkeilä olen toipumaan päin.
Oman kokemukseni perusteella en koskaan tule käyttämään lyricaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305892Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144444Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403257IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522991Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391581- 711351
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2331227Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101180- 791179