Lapsella ei-toivottu poikaystävä

HELP.

Minulla on 14-vuotias tytär, joka käy siis kahdeksatta luokkaa. On oikein hyvä koulussa, keskiarvokin 9.7.. Mutta olen nähnyt hänet useasti kylillä tietyn poikajoukon seurassa. Pelkkiä poikia, ei muita tyttöjä. Toki tyttäreni on kaunis, mutta en haluaisi hänelle liikaa ihalijoita. Kuitenkin tänään tulin töistä kotiin ja vilkaisin ikkunasta, että olisiko tyttö tullut jo. Olihan hän ja myös nämä viisi poikaa. Siinä he kaikki olivat olohuoneessa ja näin järkytyksekseni, että tyttäreni muhinoi aivan vaakatasossa pisimmän pojan kanssa, joka puristeli tytön takamusta jokatoinen sekunti. Se oli kauheaa nuoleskelua, jota en olisi tyttäreltäni uskonut. JA ne neljä poikaa siinä vieressä naureskelivat ja katsoivat telkkaria ! olin ällikällä lyöty joten kävelin ikkunan ohi etuovelle ja samalla soitin tyttäreni puhelimeen. Tämä vastasi hätäisesti moi ja kysyin että mitäs hän touhuaa. Hän sanoi että katsoi yksin kotona telkkaria. Kerroin, että olen juuri tulossa sisälle jos hän voisi keittää minulle kahvia. Tulin sisälle, eikä kahvia tietenkään oltu keretty keittämään, eikä poikiakaan missään näkynyt. Pyysin tytön keittiöön ja kysyin olisiko hänellä jotain kerrottavaa minulle. Ihmettelin suuresti hänen käyttäytymistään, koska hän on aina ollut avoin, huono valehtelemaan ja sanonut kaikki asiat maan ja taivaan väliltä. Nyt hän vastasi että ei ole mitään kerrottavaa. Kerroin siinä sitten mitä olin nähnyt ja tyttäreni suivaantui täysin. " ooks sä joku vitun kahjo ko kyyläät mitä mä teen? mitä se sua liikuttaa kenen kans mä oon ! "
Vastasin tyynesti että toivoisin hänen juttelevan yhä asioista minun kanssani. Eihän se häntä viilentänyt vaan hän huusi takaisin " no kuule jos sua nyt iha välttämät kiinnostaa poltanko ni kyllä, juonko kyllä ja oonko harrastanu seksii KYLLÄ. " Siinä kohtaa taisi tulla itku, kun tunsin itseni niin sokeaksi. Tytär lähti poikaseurueineen ovet paukkuen ja tunnistin tämän poikaystävän. Kaikki kylällä tuntevat hänet varastelusta, juomisesta ja tupakanpoltosta ja paljon muusta kuten väkivallasta. TUnnen pojan äidin, mutta mitä voisin sanoa ja mitä ylipäätänsä minun kuuluisi tehdä? apua..

4

2578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No on ok kokeilla seksi, alkoholia ja tupakointia? Seksin aloittaa silloin kun tuntuu siltä. Alkoholi ja tupakointi on ainakin parempi vaihtoehto kuin huumeet.

    • Anonyymi

      Toi on kyllä tosi paha tilanne mutta minun mielestä kannattaisi soittaa ja jutella sen pojan äidin kanssa ja kertoa totuus ja en tarkoita millään pahalla mutta voisit harkita että menisitte yhdessä terapiaan ja jos se ei auta kannattaa ottaa yhteyttä koulun henkilökuntaan tässä on minun vinkkinä ja tsemppiä jatkoon ☺️👍🏻

      • Anonyymi

        kyllä armeija tulee poikien käydä, jos ei käy niin hyvään työpaikkaan pääsy voi estyä. Ajatelmaa omaa etuanne.


    • Anonyymi

      Sanna Marin menetti ääniä, liian rehevästi pubissa esiintymisellä. Ei kaikki ymmärrä tällaista pääministerikäytöstä, jopa epäiltiin, että on huumeet mukana.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe