Lapsella ei-toivottu poikaystävä

HELP.

Minulla on 14-vuotias tytär, joka käy siis kahdeksatta luokkaa. On oikein hyvä koulussa, keskiarvokin 9.7.. Mutta olen nähnyt hänet useasti kylillä tietyn poikajoukon seurassa. Pelkkiä poikia, ei muita tyttöjä. Toki tyttäreni on kaunis, mutta en haluaisi hänelle liikaa ihalijoita. Kuitenkin tänään tulin töistä kotiin ja vilkaisin ikkunasta, että olisiko tyttö tullut jo. Olihan hän ja myös nämä viisi poikaa. Siinä he kaikki olivat olohuoneessa ja näin järkytyksekseni, että tyttäreni muhinoi aivan vaakatasossa pisimmän pojan kanssa, joka puristeli tytön takamusta jokatoinen sekunti. Se oli kauheaa nuoleskelua, jota en olisi tyttäreltäni uskonut. JA ne neljä poikaa siinä vieressä naureskelivat ja katsoivat telkkaria ! olin ällikällä lyöty joten kävelin ikkunan ohi etuovelle ja samalla soitin tyttäreni puhelimeen. Tämä vastasi hätäisesti moi ja kysyin että mitäs hän touhuaa. Hän sanoi että katsoi yksin kotona telkkaria. Kerroin, että olen juuri tulossa sisälle jos hän voisi keittää minulle kahvia. Tulin sisälle, eikä kahvia tietenkään oltu keretty keittämään, eikä poikiakaan missään näkynyt. Pyysin tytön keittiöön ja kysyin olisiko hänellä jotain kerrottavaa minulle. Ihmettelin suuresti hänen käyttäytymistään, koska hän on aina ollut avoin, huono valehtelemaan ja sanonut kaikki asiat maan ja taivaan väliltä. Nyt hän vastasi että ei ole mitään kerrottavaa. Kerroin siinä sitten mitä olin nähnyt ja tyttäreni suivaantui täysin. " ooks sä joku vitun kahjo ko kyyläät mitä mä teen? mitä se sua liikuttaa kenen kans mä oon ! "
Vastasin tyynesti että toivoisin hänen juttelevan yhä asioista minun kanssani. Eihän se häntä viilentänyt vaan hän huusi takaisin " no kuule jos sua nyt iha välttämät kiinnostaa poltanko ni kyllä, juonko kyllä ja oonko harrastanu seksii KYLLÄ. " Siinä kohtaa taisi tulla itku, kun tunsin itseni niin sokeaksi. Tytär lähti poikaseurueineen ovet paukkuen ja tunnistin tämän poikaystävän. Kaikki kylällä tuntevat hänet varastelusta, juomisesta ja tupakanpoltosta ja paljon muusta kuten väkivallasta. TUnnen pojan äidin, mutta mitä voisin sanoa ja mitä ylipäätänsä minun kuuluisi tehdä? apua..

4

3351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No on ok kokeilla seksi, alkoholia ja tupakointia? Seksin aloittaa silloin kun tuntuu siltä. Alkoholi ja tupakointi on ainakin parempi vaihtoehto kuin huumeet.

• Anonyymi

Toi on kyllä tosi paha tilanne mutta minun mielestä kannattaisi soittaa ja jutella sen pojan äidin kanssa ja kertoa totuus ja en tarkoita millään pahalla mutta voisit harkita että menisitte yhdessä terapiaan ja jos se ei auta kannattaa ottaa yhteyttä koulun henkilökuntaan tässä on minun vinkkinä ja tsemppiä jatkoon ☺️👍🏻

• Anonyymi

kyllä armeija tulee poikien käydä, jos ei käy niin hyvään työpaikkaan pääsy voi estyä. Ajatelmaa omaa etuanne.

• Anonyymi

Sanna Marin menetti ääniä, liian rehevästi pubissa esiintymisellä. Ei kaikki ymmärrä tällaista pääministerikäytöstä, jopa epäiltiin, että on huumeet mukana.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      125
      7307
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      513
      5470
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      151
      3375
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2671
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2372
    6. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1308
    7. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1292
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1272
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1179
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1153
    Aihe