Lapsella ei-toivottu poikaystävä

HELP.

Minulla on 14-vuotias tytär, joka käy siis kahdeksatta luokkaa. On oikein hyvä koulussa, keskiarvokin 9.7.. Mutta olen nähnyt hänet useasti kylillä tietyn poikajoukon seurassa. Pelkkiä poikia, ei muita tyttöjä. Toki tyttäreni on kaunis, mutta en haluaisi hänelle liikaa ihalijoita. Kuitenkin tänään tulin töistä kotiin ja vilkaisin ikkunasta, että olisiko tyttö tullut jo. Olihan hän ja myös nämä viisi poikaa. Siinä he kaikki olivat olohuoneessa ja näin järkytyksekseni, että tyttäreni muhinoi aivan vaakatasossa pisimmän pojan kanssa, joka puristeli tytön takamusta jokatoinen sekunti. Se oli kauheaa nuoleskelua, jota en olisi tyttäreltäni uskonut. JA ne neljä poikaa siinä vieressä naureskelivat ja katsoivat telkkaria ! olin ällikällä lyöty joten kävelin ikkunan ohi etuovelle ja samalla soitin tyttäreni puhelimeen. Tämä vastasi hätäisesti moi ja kysyin että mitäs hän touhuaa. Hän sanoi että katsoi yksin kotona telkkaria. Kerroin, että olen juuri tulossa sisälle jos hän voisi keittää minulle kahvia. Tulin sisälle, eikä kahvia tietenkään oltu keretty keittämään, eikä poikiakaan missään näkynyt. Pyysin tytön keittiöön ja kysyin olisiko hänellä jotain kerrottavaa minulle. Ihmettelin suuresti hänen käyttäytymistään, koska hän on aina ollut avoin, huono valehtelemaan ja sanonut kaikki asiat maan ja taivaan väliltä. Nyt hän vastasi että ei ole mitään kerrottavaa. Kerroin siinä sitten mitä olin nähnyt ja tyttäreni suivaantui täysin. " ooks sä joku vitun kahjo ko kyyläät mitä mä teen? mitä se sua liikuttaa kenen kans mä oon ! "
Vastasin tyynesti että toivoisin hänen juttelevan yhä asioista minun kanssani. Eihän se häntä viilentänyt vaan hän huusi takaisin " no kuule jos sua nyt iha välttämät kiinnostaa poltanko ni kyllä, juonko kyllä ja oonko harrastanu seksii KYLLÄ. " Siinä kohtaa taisi tulla itku, kun tunsin itseni niin sokeaksi. Tytär lähti poikaseurueineen ovet paukkuen ja tunnistin tämän poikaystävän. Kaikki kylällä tuntevat hänet varastelusta, juomisesta ja tupakanpoltosta ja paljon muusta kuten väkivallasta. TUnnen pojan äidin, mutta mitä voisin sanoa ja mitä ylipäätänsä minun kuuluisi tehdä? apua..

4

3185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No on ok kokeilla seksi, alkoholia ja tupakointia? Seksin aloittaa silloin kun tuntuu siltä. Alkoholi ja tupakointi on ainakin parempi vaihtoehto kuin huumeet.

• Anonyymi

Toi on kyllä tosi paha tilanne mutta minun mielestä kannattaisi soittaa ja jutella sen pojan äidin kanssa ja kertoa totuus ja en tarkoita millään pahalla mutta voisit harkita että menisitte yhdessä terapiaan ja jos se ei auta kannattaa ottaa yhteyttä koulun henkilökuntaan tässä on minun vinkkinä ja tsemppiä jatkoon ☺️👍🏻

• Anonyymi

kyllä armeija tulee poikien käydä, jos ei käy niin hyvään työpaikkaan pääsy voi estyä. Ajatelmaa omaa etuanne.

• Anonyymi

Sanna Marin menetti ääniä, liian rehevästi pubissa esiintymisellä. Ei kaikki ymmärrä tällaista pääministerikäytöstä, jopa epäiltiin, että on huumeet mukana.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      133
      2364
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1865
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1537
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1353
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1290
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      830
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      742
    Aihe