Paniikkeja ei tule yhtäpahoina kuin aiemmin mutta lääkkeet kyllä väsyttää niin maan perusteellisesti että koko ajan nuokkuu unen ja valveen rajamailla. Voi mua raukkaa kun en voi oelää ilman lääkettä. Viime kerralla kun yritin lopettaa alkoi tulla ikäviä rytmihäiriöitä ja kaikki tunteet oli pinnassa. Onko muilla ssri-lääkkeitä käyttävillä väsymystä?
Lääkkeet väsyttää niin maan
perusteellisest että
1115
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Täytyy sanoa etten ole ajatellut koko asiaa, itse siis syön Seroxatia. Useasti olen kyllä väsynyt, mutta oletan sen johtuvan muista asioista kuten esim. liian vähäisistä yöunista, minä kun tarttisin ihannetilanteessa varmaan sen 9 h unta yössä. Tiedä häntä sitten johtuuko lääkityksestä vai ei.
Joskus oon ollu ilman lääkkeitä (muistaakseni jopa puoli vuotta) ja ei mulle tullut mitään ikäviä vieroitusoireita. Voi kylläkin johtua siitä että lääkitys on ollut ennen lopetusta aika minimissään, ehkä silloin vieroitusoireetkaan eivät ole niin kovat.