Tien ja tontin välisen alueen käyttöoikeus

sairasta menoa

Tien ja tonttini välissä on aika reilun levyinen kaistale, jonka kunta omistaa. Naapuri on pitänyt autoaan tien laidassa minun ja hänen rajansa tuntumassa. eli lähellä tonttini takarajaa - tämä aivan OK minun kannaltani. Nyt hän on tuonut peräkärrynsä n 20 m päähän autostaan tien laitaan aivan tonttini sisääntulon viereeen ja laittanut 9 polkupyörää autonsa ja peräkärrynsä väliin ja sitonut ne narulla yhteen-osa pyöristä käytännössä romuja. Tällä hän on siis vallannut lähes koko tonttini sivun matkan tonttini ja tien välisestä alueesta. Minun peräkärryni ja autoni mahtuvat kyllä pihaani, joten en välttämättä tarvitse itse ko. tilaa tien ja tonttini välissä, mutta kyllä se aika koomiselta näyttää ja joitain viikkoja pyöriä ihmeteltyäni otin yhteyden kuntaan, mutta ne tuntuivat olevan aivan munattomia siellä.

Lyhyellä aidanpätkällähän pyörät saisi pois näkyvistä, mutta nyt pitäisi siivota tontin takarajan tuntumasta autotallin rakentamisesta tulleita naulaisia lautoja, kaadettujen puiden oksia yms. eikä sinne saa peräkärryjä muualta kuin siltä sivulta, jossa naapurin pyörät- siis kunnan maalla. Jos nyt siirrän paria pyörää tai jopa katkaisen narun omavaltaisesti, niin mitenköhän isoon rikokseen syyllistyn? Varmasti soittaa poliisit paikalle, jos kosken hiedän pyöriinsä. Sanomatta selvää ettei naapurille puhuminen auta - ei ole sen jälkeen puhunut kun aloin rakentamaan, ja pyysin heitä siirtämään kuusiaitansa pois minun puoleltani rajaa.

1

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

      Osta se kaistale kunnalta itsellesi. Jos siihen ei kuulu rantaa eikä sillä ole rakennusoikeutta on sillä vain metsäpohjan ja puiden arvo.

      Sinulle se on paljon arvokkaampi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1820
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe