mitäs mieltä olette nykyään leipomon toiminnasta.
Vastaukset 36
- ex kahvittelija
sehän eroaa nykyään kuin päivä yöstä!lopetin aamukahvit siellä 2vko vaihdon jälkeen!voi voi
- Kahvi ja Pulla
Olen ollut asiakkaana vuosikaudet Annen ja Saulin aikana ja aion olla myös Teemun ja Even aikana. Tuotteet ovat olleet Hyviä ja Ovat edelleen. Plussana lisääntyneet valikoimat. Hyvää Pullantuoksuista Kesää 2012 Kaikille.
- ekin kauppakassi
Hyvä paikka ihan käydä yhä.
- kolmiolääke
joo hyvää ja halpaa kahvi on sekä munkit
- herraskartano
harmi kun ei saa konjakkia eikä sikaaria
- mummeli keskustassa
kahvipaikkana ikävän syrjässä
- itsekahvinen
saa myös teetä kaakaota ja limsaa
- vanha lietolainen
no se oli ennen yliskulmalla
- muuten hyvä
munkit oli ikävän vähissä yksi päivä kyllä
- ihan kivaa
saisi olla tilavampi paikka kyllä
- ihan vierestä
viikonloppuna auki olo olisi plussaa
- kävinpähän vaan
siinäpä se
- viikonloput
tuotteitaan saa muuten kookaupastakin
- maanantai tulee
seitsemältä sitten taas aamukahville
- minustapa
ihan entisen tasolla on pysynyt ellei parempi
- töissä lähellä
ihan ok monta kertaa viikossa käyn
- en sanoisi paljon
muuttuneen juuri miksikään ihan kiva käydä välillä
- eilen kahvilla
vähän voisi olla munkkeja enemmänkin tarjolla
- töissä vieressä
ihan hyvä paikka se on
- kun ehditään
mennään sitten taas
- tänään käynyt taas
tilaa saisi olla enemmän sisällä ja ulkona kahvi kyllä hyvää ja halpaa
- en ehdi aamuisin
plussaa olisi edelleen jos viikonloput olisi auki tai edes iltaa kohti pidempään
- paljon käyvä
aamulla etenkin munkit vielä hyviä kun tuoreita viime aikoina riittänyt niitä kuorrutettujakin runsaammin
- joskus voi käydä
ei ainakaan pahempi
- paljon on
parempikin nykyään
- ei mikään vanha
nimikin muuten yhä sama
- konkurssi tuli
leipomo on jo lopettanut
- ei enää ole sitä
tämä tapahtui jo alkuvuodesta
- ihan äkkiä mitään
ei enää ole sitä kirjoitti:
tämä tapahtui jo alkuvuodesta
tuskin tulee uudelleen
- ikävä jää
ihan äkkiä mitään kirjoitti:
tuskin tulee uudelleen
hyvä paikka kyllä oli
- sitä paikkaa
purettu on
- toiset lopettaa
toiset paranee
- enää takaisin
tuskin tulee
- tämä oli
hyvä kyllä
- onkin
2016.
- hhhgvhvgg
.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa641375Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää921037- 164947
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105874Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30873Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as26844Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201772Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks47767Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu128728- 27714
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.169650- 63624
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa45623Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12585- 85558
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo187511sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75497- 55497