Turun parhaat vaatekaupat

Wind

Heipä hei! Kirjoittelen täältä Kajaanista. Me ollaan vuokrattu eräs villa kesälomaksi sieltä Turusta päin ja ajattelin sit käydä vähän vaateostoksilla Turussa. Jos täällä olis joitain turkulaisia keskustelemassa,niin olis kiva kuulla jotain vinkkejä, et mitä vaatekauppoja kandeis tsekata (siis nuorille 16v)...

12

5719

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turku youth

One Way Hansassa on suosittu paikka. Lisäksi Corner, Carlings, H&MT:t (tietenkin), Myllyssä kannattaa käydä tsekittämässä, Jack & Jonesit omaavat myös hienoja vaatteita.

• Wind

Kiitti tiedoista. Jospa niistä löytyis jotain kivaa pukinetta...Onks' noi kaupat muuten helppo löytää, kun mä en oo käyny Turussa koskaan aiemmin?

• Turku Youth
        Wind kirjoitti:

Kiitti tiedoista. Jospa niistä löytyis jotain kivaa pukinetta...Onks' noi kaupat muuten helppo löytää, kun mä en oo käyny Turussa koskaan aiemmin?

Ydinkeskustan kauppoja tuohon laitoinkin, kun tuskin osaat niitä pienempiä etsiskellä täältä syövereistä. Myllyn kauppoihin pääset suoraan bussilla Hansan edestä.

• Wind
        Turku Youth kirjoitti:

Ydinkeskustan kauppoja tuohon laitoinkin, kun tuskin osaat niitä pienempiä etsiskellä täältä syövereistä. Myllyn kauppoihin pääset suoraan bussilla Hansan edestä.

minkä kadun varrella mikäkin noista vaatekaupoista sijaitsee, kun äiti luultavasti lähtee kuskiksi, niin olis kiva kun olis joku kartta. Mä voisin väsätä semmosen , jos tietäsin kadunnimet. Eli haluaisin tietää One Way Hansan, Cornerin, Carlingsin, H&M:n ja Jack&Jonesien sijainnit.

• nainen
        Wind kirjoitti:

minkä kadun varrella mikäkin noista vaatekaupoista sijaitsee, kun äiti luultavasti lähtee kuskiksi, niin olis kiva kun olis joku kartta. Mä voisin väsätä semmosen , jos tietäsin kadunnimet. Eli haluaisin tietää One Way Hansan, Cornerin, Carlingsin, H&M:n ja Jack&Jonesien sijainnit.

vaan jäädä Torin kulmalle; Hansakortteli on torin laidalla, samoin iso H&M. Hansassa siis löytyy vaikka mitä, vaikka omasta mielestäni on paikkana _todella_ ruma ja sekava. Hansakorttelin toisella reunalla on kävelykatu, ja sen varrelta löytyy kanssa vaikka mitä. suosittelen myös Zaraa (Hansassa), jos vaan yhtään "siistimmät" kledjut kiinnostaa :)

• Wind
        nainen kirjoitti:

vaan jäädä Torin kulmalle; Hansakortteli on torin laidalla, samoin iso H&M. Hansassa siis löytyy vaikka mitä, vaikka omasta mielestäni on paikkana _todella_ ruma ja sekava. Hansakorttelin toisella reunalla on kävelykatu, ja sen varrelta löytyy kanssa vaikka mitä. suosittelen myös Zaraa (Hansassa), jos vaan yhtään "siistimmät" kledjut kiinnostaa :)

Eiköhän näillä eväillä aika pitkälle pötkitä!

• Milla
        Wind kirjoitti:

Eiköhän näillä eväillä aika pitkälle pötkitä!

En tiedä kuinka pieni paikka Kajaani on, mut tunnetko Kajaanista yhtä Satua, ikä noin 21-23?

• supportlocalstores
      • markkinointimerkonomi

Paras mainos ikinä! Nostat pintaan 13 vuotta vanhan ketjun.

Pidä varas - kohta ovipumppu huutaa!

• Pumppuliikkeenomistaja

Yritykseni myy ja huoltaa ovipumppuja edullisesti ja laatutakuulla. Ilmoittele, kun ovipumppu reistailee.

• Anonyymi

tunge pumppus sinne minne aurinko ei paista

• ihaniiovat

Turun ekotorilta saat hienoja edullisia vaatteita

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2505
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      911
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      98
      888
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66