Heipä hei! Kirjoittelen täältä Kajaanista. Me ollaan vuokrattu eräs villa kesälomaksi sieltä Turusta päin ja ajattelin sit käydä vähän vaateostoksilla Turussa. Jos täällä olis joitain turkulaisia keskustelemassa,niin olis kiva kuulla jotain vinkkejä, et mitä vaatekauppoja kandeis tsekata (siis nuorille 16v)...
Turun parhaat vaatekaupat
12
5719
Vastaukset
- Turku youth
One Way Hansassa on suosittu paikka. Lisäksi Corner, Carlings, H&MT:t (tietenkin), Myllyssä kannattaa käydä tsekittämässä, Jack & Jonesit omaavat myös hienoja vaatteita.
- Wind
Kiitti tiedoista. Jospa niistä löytyis jotain kivaa pukinetta...Onks' noi kaupat muuten helppo löytää, kun mä en oo käyny Turussa koskaan aiemmin?
- Turku Youth
Wind kirjoitti:
Kiitti tiedoista. Jospa niistä löytyis jotain kivaa pukinetta...Onks' noi kaupat muuten helppo löytää, kun mä en oo käyny Turussa koskaan aiemmin?
Ydinkeskustan kauppoja tuohon laitoinkin, kun tuskin osaat niitä pienempiä etsiskellä täältä syövereistä. Myllyn kauppoihin pääset suoraan bussilla Hansan edestä.
- Wind
Turku Youth kirjoitti:
Ydinkeskustan kauppoja tuohon laitoinkin, kun tuskin osaat niitä pienempiä etsiskellä täältä syövereistä. Myllyn kauppoihin pääset suoraan bussilla Hansan edestä.
minkä kadun varrella mikäkin noista vaatekaupoista sijaitsee, kun äiti luultavasti lähtee kuskiksi, niin olis kiva kun olis joku kartta. Mä voisin väsätä semmosen , jos tietäsin kadunnimet. Eli haluaisin tietää One Way Hansan, Cornerin, Carlingsin, H&M:n ja Jack&Jonesien sijainnit.
- nainen
Wind kirjoitti:
minkä kadun varrella mikäkin noista vaatekaupoista sijaitsee, kun äiti luultavasti lähtee kuskiksi, niin olis kiva kun olis joku kartta. Mä voisin väsätä semmosen , jos tietäsin kadunnimet. Eli haluaisin tietää One Way Hansan, Cornerin, Carlingsin, H&M:n ja Jack&Jonesien sijainnit.
vaan jäädä Torin kulmalle; Hansakortteli on torin laidalla, samoin iso H&M. Hansassa siis löytyy vaikka mitä, vaikka omasta mielestäni on paikkana _todella_ ruma ja sekava. Hansakorttelin toisella reunalla on kävelykatu, ja sen varrelta löytyy kanssa vaikka mitä. suosittelen myös Zaraa (Hansassa), jos vaan yhtään "siistimmät" kledjut kiinnostaa :)
- Wind
nainen kirjoitti:
vaan jäädä Torin kulmalle; Hansakortteli on torin laidalla, samoin iso H&M. Hansassa siis löytyy vaikka mitä, vaikka omasta mielestäni on paikkana _todella_ ruma ja sekava. Hansakorttelin toisella reunalla on kävelykatu, ja sen varrelta löytyy kanssa vaikka mitä. suosittelen myös Zaraa (Hansassa), jos vaan yhtään "siistimmät" kledjut kiinnostaa :)
Eiköhän näillä eväillä aika pitkälle pötkitä!
- Milla
Wind kirjoitti:
Eiköhän näillä eväillä aika pitkälle pötkitä!
En tiedä kuinka pieni paikka Kajaani on, mut tunnetko Kajaanista yhtä Satua, ikä noin 21-23?
- supportlocalstores
Turun Suikkilassa vaatteita ja kenkiä https://www.skeittikauppa.com
Rullalautoja ja tarvikkeita löytyy myös samasta osoitteesta.- markkinointimerkonomi
Paras mainos ikinä! Nostat pintaan 13 vuotta vanhan ketjun.
Pidä varas - kohta ovipumppu huutaa!
- Pumppuliikkeenomistaja
Yritykseni myy ja huoltaa ovipumppuja edullisesti ja laatutakuulla. Ilmoittele, kun ovipumppu reistailee.
- Anonyymi
tunge pumppus sinne minne aurinko ei paista
- ihaniiovat
Turun ekotorilta saat hienoja edullisia vaatteita
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822