Haluaisin siis vetää puoleeni tyyppiä, joka alussa oli todella kiinnostunut minusta, mutta jonka kiinnostus muuttui vähän enemmän ehkä kaveri suuntaa nyt lähi aikoina. Haluaisin että hänellä olisi enemmän aikaa minulle ja että hän tulisi hakemaan minua oveltani kukka kimpun kanssa ja pyytäisi minua romanttiselle illalliselle. Haluaisin että me tutustuttaisiin paremmin ja että hän siten voisi mahdollisesti huomata että olemme enemmän toisillemme sopivia kuin hänestä tällä hetkellä tuntuu. Koska mä oon ihan hänen lumoissa. Ihan pyörältä päästäni.
tietääkö kukaan toimivaa rakkaus loitsua
tyttönen8787
1
160
Vastaukset
- tyttö hyvä
älä tee rakkaus loitsuja ne ei tuo oikeeta rakkautta vaan sen minkä sä haluut jos ymmärsit :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1293917Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans143371- 193315
- 793257
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe573214- 292885
- 472697
- 542617
- 682421
- 192357