Douglas Prestonin Rienaus oli todellinen pettymys. Miten ennen niin hyvä kirjailija on nyt kirjoittanut niin väen vängällä väännetyn romaanin? Edellinen kirja Isku oli eteenpäin kulkeva ja mukaansatempaava. Nyt Rienaus oli jotain ihan muuta, puolivälissä teki mieli jätttää kirja kesken, mitään oleellista ei tapahdu ja loppuratkaisu on ilmiselvä. Ja niinhän se olikin, ei siis jännityksestä tietoakaan.
Taitaa olla paras tämän kirjailijan kirjat kiertää kauka tai ehkäpä hän saa taas otteen, kun kirjoittaa parinsa Childin kanssa. Yhteiset kirjat ovat olleet hyviä, kuten myös kaikki Lincoln Childin kirjat, mitkä hän on kirjoittanut yksin.
Rienaus
3
128
Vastaukset
- JuuTuubi
Ikävä kuulla. Minusta Isku oli loistava kirja ja postista tuli juuri Tulikivi, jonka houkuttelee aloittamaan lukemisen, vaikka edellinen kirja on vielä kesken.
Isku oli kirjoitettu niin taitavasti ja eläydyin sen lukemiseen niin antaumuksella, että tässä taannoin jouduin miettimään olinko nähnyt sen elokuvana (kohtaus jossa ajavat moponrähjällä viidakkoon).
Kait Rienaus sentään kelvollinen on? - siya
Rienaus oli ehkä juuri ja juuri kelvollinen....
Nyt olen pettynyt jo toiseenkin kirjaan. Nimittäin Raymond Khouryn Merkkiin. Miten voikin olla niin tekemällä tehtyä kirjoitusta? Kirjailija sai kuitenkin sanottavansa sanottua uskosta, se tuntui olevan kirjan pääasia.
Edelliset Khouryn kirjat ovat olleet todella mielenkiintoisia ja mukaansatempaavia. - paraneeko kuin viini
Rienaus meni jo alamäkeen ja ei kyllä Tulikivikään syttynyt mulla,kun luin.Seuraavaa kirjaa tekijöiltä hiukan harkitsen,lainaanko!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4285759Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1922010Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3691895- 1231110
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51034- 28961
- 76858
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60854- 37734
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55733