hitto kun tuli vahuus viimein ehdottomsti parhaalle moottorisahalle. Vikoja ei ole ollut 2 mäntää on ajettu loppuun joten on se tarpeeksi kestänyt mutta nyt tuli isommat voimat tratktorin muodossa "muotoilemaan" ja lintta tuli.
Stihliä pidetään hyvänä mutta ei se oikein käteen sopinut kun koetin naapurin sahalla pari puuta kaataa ja pilkkoa pätkiksi. Mikä lie 200 mallinen oli. Mikä on yhtä hyvä tai parempi kuin otsikon husku? En ole metsuri vaan satunnainen käyttäjä ja omat puut n 25mottia teen plus satunnaisia puunakaatoja pihoista ja sen sellaista.
Mikä on huskun korvaaja?Hinnalla ei ole väliä ei ne paljon maksa kun kestävät 10 käyttöä.
Korvaaja Husqvarna 242 xp:lle?
Hinta sivuseikka
3
1021
Vastaukset
- LinkkiWinkki
http://www.husqvarna.com/fi/forest/products/xp-saws/346-xp/
Moi, tuohan tuo voisi Huskeissa vasta vanhaa 242 ainakin paperilla, muusta en tiiä. Omat 242:set vielä kunnossa :) - ammattilaine 260
stihl 261 tai 200 mutta pitää osata viilata.husse harrastelusaha.
- jepulis242
Husse on paras.. sthil hyvä säha.partner täys paska sahoja on tullu testattuu aika huolel. vanha 242xp ollu luottettavin. Itelle parhaan tuntuinen. ja kestää.sthil kesti 2kk leipokiinni kokeilin toistakon. ei hussen voittajaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749