Heippa!
Olen järjestämässä kaverin kanssa 18 vuotis synttärit ja vieraita on tulossa noin 40 henkeä. Teema löytyy ja kaikki on kunnossa, mutta juhlapaikan etsiminen tuottaa ongelmia. Tietäisikö joku jatain vuokrattavaa tilaa pääkaupunkiseudulta, jonne saisi viedä omat ruuat, juomat ja koristeet sekä soittaa omaa musiikkia?
Kiitän jo etukäteen mahdollisista ehdotuksistanne! (:
juhlapaikan etsintää
3
116
Vastaukset
- kohta18
Hei osujupivi ! Mua kiinnoistaisi tietää että löysitkö jonkun paikan synttäreillesi? Mulla on nimittäin ihan sama ongelma tällä hetkellä ja hyville paikkavinkeille olisi käyttöä !
- Mielikuvitusta pelii
Vinkki: vuokratkaa pieni laiva tuolle porukalle, risteilette jonnekin tai ei minnekää Suomenlahdella, ruokaa mukaan ja muuta tarpeellsista. Vietimme aikoinaan vaimoni kanssa häätkin tälläisellä pienellä laivalla, ei loppujen lopuksi maksanut paljoakaan ja kaikki viihtyi (jopa niin hyvin, että olimme toistamiseen samalla sakilla risteilemässä!).
Jos taas haluatte välttämättä pitää maissa kemunne, niin kyselkääpä Suomenlinnasta sopivaa paikkaa, nimeä en nyt muista, mutta ei siellä niitä montaa ole. Suosittelen! Onkohan autossasi 80 - sarjalaiset renkaat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958768
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264988- 524492
- 724013
- 533328
- 513276
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573096Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262756- 432541
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422535