Heippa!
Olen järjestämässä kaverin kanssa 18 vuotis synttärit ja vieraita on tulossa noin 40 henkeä. Teema löytyy ja kaikki on kunnossa, mutta juhlapaikan etsiminen tuottaa ongelmia. Tietäisikö joku jatain vuokrattavaa tilaa pääkaupunkiseudulta, jonne saisi viedä omat ruuat, juomat ja koristeet sekä soittaa omaa musiikkia?
Kiitän jo etukäteen mahdollisista ehdotuksistanne! (:
juhlapaikan etsintää
3
108
Vastaukset
- kohta18
Hei osujupivi ! Mua kiinnoistaisi tietää että löysitkö jonkun paikan synttäreillesi? Mulla on nimittäin ihan sama ongelma tällä hetkellä ja hyville paikkavinkeille olisi käyttöä !
- Mielikuvitusta pelii
Vinkki: vuokratkaa pieni laiva tuolle porukalle, risteilette jonnekin tai ei minnekää Suomenlahdella, ruokaa mukaan ja muuta tarpeellsista. Vietimme aikoinaan vaimoni kanssa häätkin tälläisellä pienellä laivalla, ei loppujen lopuksi maksanut paljoakaan ja kaikki viihtyi (jopa niin hyvin, että olimme toistamiseen samalla sakilla risteilemässä!).
Jos taas haluatte välttämättä pitää maissa kemunne, niin kyselkääpä Suomenlinnasta sopivaa paikkaa, nimeä en nyt muista, mutta ei siellä niitä montaa ole. Suosittelen! Onkohan autossasi 80 - sarjalaiset renkaat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142